Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Subnautica

spydeZ6

Valetoimittaja
Ylläpitäjä
Pelin tiedot:

Nimi: Subnautica

Genre: Toiminta, Seikkailu, Indie, Avoin maailma, Selviytyminen

Kehittäjä: Unknown Worlds Entertainment

Julkaisija: Unknown Worlds Entertainment

Julkaisupäivä: 17. Toukokuuta 2016 (Xbox One - Game Preview) 16 Joulukuuta 2014 (PC Steam Early Access). Lopullinen julkaisu: TBA

Alusta: PC, Xbox One

Pelin kotisivu: http://unknownworlds.com/subnautica/

KonsoliFIN Pelisivu: http://www.konsolifin.net/peli/subnautica

[video=youtube;OsZkt6E7nmo]https://www.youtube.com/watch?v=OsZkt6E7nmo[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Noniin. Peli on julki. Onko joku kerennyt jo kokeilemaan? Itsellä se odottelee vielä pelaajaansa.
 
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Joku kolmisen tuntia pelannut ja onhan tämä hyvä :)

On muuten todella ahdistavaa lähteä sukeltelemaan noille syvemmille alueille ja alkaa oiken hiki valumaan, kun pelkää että joku monsteri hyökkää kimppuun. Ruudunpäivitys töksähtelee, mutta onneksi ovat lupailleet päivityksiä nopeasti myös boksille :)
 
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Mahtava peli jo nyt. Aloitin toisen peli session Leijonien matsin jälkeen ja juuri äsken vasta lopetin. Seamoth tuli tehtyä joskin bugaili tuo Mobile Vehicle Bay. Piti tallentaa peli ja ladata uudelleen niin rupesi toimimaan. Kerran myös tilttasi peli itselläni, mutta muuten olen nautinut pelistä ja myöhemmin tänään jatketaan.
 
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Seamoth tuli tehtyä joskin bugaili tuo Mobile Vehicle Bay. Piti tallentaa peli ja ladata uudelleen niin rupesi toimimaan. Kerran myös tilttasi peli itselläni, mutta muuten olen nautinut pelistä ja myöhemmin tänään jatketaan.

Mulla toi Mobile Vehicle Bay ei toimi ollenkaan ja ne pienet robotit jää vain pyörimään paikalleen :)

No, olihan tuo tiedossa, että on bugeja niin ei viitsi stressata tuon takia, ehkä se jossain vaiheessa alkaa toimimaan.
 
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Pääsin viimein pelin kimppuun.Otin suoraan hardcore-moodin ja niinhän siinä kävi, että jano vei miehen:D Löysin osan veden puhdistamiseen tarvittavista aineista, mutta aika loppui kesken.

On kyllä jännittävää sukellella. Onkalot ja luolastot houkuttaa kovasti ja sain jo kokea yllätyksen yhdessä kolossa:eek: Kannattaa siis varoa mihin nokkansa laittaa:) Sain tehtyä happipullon tuossa pelini lopussa ja se toi aivan uusia ulottuvuuksia tutkimiseen. Täytyypä seuraavalla kerralla tehdä se aiemmin.

Hieno peli, vaikka onhan tuo tosiaan vähän buginen ja ruudunpäivitys tökkii rankasti. Koukuttaa kuitenkin vahvasti ja luotto tekijöihin on kova. Varmasti pian paikkaavat pelattavuutta paremmaksi.
 
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Pikkuhiljaa olen päässyt jyvälle perushommista. Kävin uutukaisella Seamothillani etsimässä hopeaa computer chipiä varten. Hetken etsinnän ja kalataisteluiden jälkeen sain haluamani ja lähdin kiireellä takaisin kohti aloituskapselia. Sanoisin, että oli ehkä jopa liian kiire, kun epähuomiossa täräytin Seamothini kallioon:D alus meni tuhansiksi kappaleiksi ja ukko lensi kymmenen metriä eteenpäin. Meinasipa myös henki mennä samalla. Mulla on hardcore mode päällä, joten olis ikävä kuolla tommoseen omaan töppiin:D

Tukikohta on aluillaan ja täytynee tehdä uusi SM, että pääsen takaisin syvempiin vesiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Niinhän siinä sitten kävi, että ahneelle tuli paskanen loppu. Menin typeryyksissäni hukkumaan seitsemän tunnin puuhastelun jälkeen. Base oli hyvällä alulla ja suuremman sukellusveneen piirustukset 2/3 haalittuna. Luulin, että tuli yö kun maailma alkoi tummua, mutta sehän tarkoittikin sitä että happi oli loppumassa. En kerennyt pintaan tai Seamothille, joten se oli siinä. Pelaan jatkossakin hardcorella, jotta pysyy jännitys yllä:D Odottelis seuraavan päivityksen ennen uutta aloitusta. Seuraavan päivityksen pitäisi tuua peli PC-version tasolle.
 
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Pävitys lähteny maailmalle pari päivää sitten. Onko meno parantunut? Itse en kiireiden vuoksi ole kerennyt vielä testaamaan.
 
Vastaus: Subnautica (Game Preview)

Pävitys lähteny maailmalle pari päivää sitten. Onko meno parantunut? Itse en kiireiden vuoksi ole kerennyt vielä testaamaan.

Jep, tuli päivitys ja sen jälkeen päivitykselle päivitys, kun ensimmäinen rikkoi tallennuksen lataamisen :D

Suosittelivat lataamaan pelin kokonaan uudestaan jos esiintyy pahoja bugeja ja ainakin mulla tuo auttoi pariin ongelmaan.

Ruudunpäivitys parani hitusen ja nuo pelin alueet (biomet) näyttäisivät muuttuneen hitusen, bugeja tässä kuitenkin on (fragmenttien skannaukset bugittaa, ilmakuplien äänet jäävät pyörimään taustalle ym..

Kuitenkin perkuleen hyvä peli ja olihan se tiedossa, kun ostin previewissä olevan tekeleen, että bugeja tulee olemaan :)
 
PC sai päivityksen versioon 1.0 ja samalla julkaisivat uuden trailerin.



Xbox versioon eivät olleet viellä tyytyväisiä, mutta pitäisi olla kohtapuoliin valmis ja vahvistivat myös lauch streamissa, että ovat työskennelleet jo jonkin aikaa PS4 version parissa.
 
PC sai päivityksen versioon 1.0 ja samalla julkaisivat uuden trailerin.



Xbox versioon eivät olleet viellä tyytyväisiä, mutta pitäisi olla kohtapuoliin valmis ja vahvistivat myös lauch streamissa, että ovat työskennelleet jo jonkin aikaa PS4 version parissa.


Vaikuttaa kyllä hyvältä mitä oon paria pelivideoo kattonu. Tekivät aikalailla sen mitä luvattiinki, eikä onneks jääny early access -limboon. Ilmeisesti teki aika tiukkaa pitää firma kasassa sillon alkuaikoina. Hienoa kun saivat valmiiksi!
 
PC sai päivityksen versioon 1.0 ja samalla julkaisivat uuden trailerin.



Xbox versioon eivät olleet viellä tyytyväisiä, mutta pitäisi olla kohtapuoliin valmis ja vahvistivat myös lauch streamissa, että ovat työskennelleet jo jonkin aikaa PS4 version parissa.


Linkki
"Even though Subnautica has not technically ‘launched’ on Xbox One, Xbox players still have all the latest goodies that Steam players do"

Xbox versio on ymmärtääkseni silti saanut v1.0 patchin.
 
Ylös Bottom