Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Watch Dogs 2

Niin ja kyllähän se eräs pummi on edelleen siellä kujalla kusella ihan munasillaan. Olisivat sitten samantien sensuroineet kaiken eikä vaan sitä yhtä mimmiä kun sille tielle kerran lähtivät.

Ilmeisesti ne munat on sit ok, kuha se tissi ja pipari ei näy niin kaikki ok! Nii ja se ampuminen ja murhaaminen on ihan arkipäivää.

Syksyn pelitulva jätti tämän korkkaamisen eilisille. Parin tunnin perusteella todella hauskaa open world-konseptin hyödyntämistä tiedossa. Peli näyttää hyvältä ja pirteän värikkäältä. Kontrollit toimivat hienosti ja ratkaisumallia tuntui olevan enemmän kuin tarpeeksi tehtäviin. Innolla odotan mitä tuleman pitää jatkossa.

Miten pystyy esim. katolla laskeutumaan alas alemmalle tasenteelle esim. parvekkeelle? Sain hahmon vain hyppäämään kokonaan alas...

Tätä ketjua kun lukee niin tulee se käsitys että tämä on huomattavasti Mafia kolmosta parempi open world peli?
Ykkös osa jäi pelaamatta mutta jonku hakkeri kai tässäkin on hahmona. Arvioissa se on joku jengi jolla pelataan.

kyllä se ajatuksena on ihan kiva et yhdellä napin painalluksella kaikki valot vihreiksi ja Poliisi jää sinne ruuhkan keskelle.
Tai että mistä vaan voi räjäyttää pommin keskellä kirkasta päivää :D

Ettei se koko peli oo jotai "Datailuu" Koodaan koodin X niin jossain räjähtää tai muuta mukavaa... Ja sitten välillä kun jäät kiinni niin pitää lähtee pois ja äkkiä :D

Ei ole periaatteessa pakko kauheasti datata mitään jos et halua. Voit mennä rynkyllä sisään ja tappaa kaikki. Sit vain itse kohde (tietokone/serveri) yhdellä napilla hakkeroitumaan.

Itse pelaan oikeastaan siten, etten mene itse alueelle ollenkaan.
Tutkin ja merkkaan tai tapan porukkaa kameroilla ja dronella. Sit menen sillä rc autolla sisälle ja teen hommat, samalla kun itse istun portin ulkopuolella puskassa.

Nyt olen ottanut lisäksi sniperin, niin voi kaukaa puskista viimeistellä pahimmat ukot.

Ei ole periaatteessa pakko kauheasti datata mitään jos et halua. Voit mennä rynkyllä sisään ja tappaa kaikki. Sit vain itse kohde (tietokone/serveri) yhdellä napilla hakkeroitumaan.

Itse pelaan oikeastaan siten, etten mene itse alueelle ollenkaan.
Tutkin ja merkkaan tai tapan porukkaa kameroilla ja dronella. Sit menen sillä rc autolla sisälle ja teen hommat, samalla kun itse istun portin ulkopuolella puskassa.

Nyt olen ottanut lisäksi sniperin, niin voi kaukaa puskista viimeistellä pahimmat ukot.
Ja sen päätarinan lisäks tässä on varmaan 1000 ja 1 hommaa mitä vois tehdä kuten Ubin peleissä yleensä. :D

Totta, sillä erolla ettei tarvitse enää mennä aukomaan x tukiasemaa/kirkontornia, jotta joku alue avautuu tutkittavaksi. Nyt kaikki on avoinna heti.

Ykkösosa tuli ostettua PS storen alesta pari kuukautta sitten, mutta peli jäi hyllyyn parin tunnin pelaamisen jälkeen, juoni ei vaan napannut mukaansa ja tarinan kerronta oli turhan raskasta vuodatusta monotonisella äänellä koko ajan. Myöskin pelattavuus oli melko työlästä.

Sen sijaan kakkososa ei näytä trailerien perusteella yhtä synkistelylle (?), olis ihan kilpailukykyiseen hintaan PS storessa. Taitaa mennä hankintaan :cool:

Kyllä se down in downtown drone kisa näköjään täytyy pelata first personissa ja ohjata enimmäkseen oikealla tatilla. Muutaman yrityksen jälkeen tuli kultaa ajalla 1:41.xxx eli aivan huikea parannus siihen aiempaan verrattuna. Kyllä se korkeuden muuttaminen liipaisimilla tuntuu hidastavan.

Ykkösosa tuli ostettua PS storen alesta pari kuukautta sitten, mutta peli jäi hyllyyn parin tunnin pelaamisen jälkeen, juoni ei vaan napannut mukaansa ja tarinan kerronta oli turhan raskasta vuodatusta monotonisella äänellä koko ajan. Myöskin pelattavuus oli melko työlästä.

Sen sijaan kakkososa ei näytä trailerien perusteella yhtä synkistelylle (?), olis ihan kilpailukykyiseen hintaan PS storessa. Taitaa mennä hankintaan :cool:

Kakkososassa ovat tekijät panostaneet juuri tuohon värikkyyteen, huumoriin ja keveyteen. Eli ykkösosan synkistely on tosiaan täysin taaksejäänyttä elämää.

Miten pystyy esim. katolla laskeutumaan alas alemmalle tasenteelle esim. parvekkeelle? Sain hahmon vain hyppäämään kokonaan alas...

Mulla ainakin välillä välähtää ruudulla, että "Press RT to climb down" mutta en kyllä ole siinä viellä onnistunut, kun tuo teksti tosiaan vain välähtää pikaisesti ja en ikinä ehdi painaa RT:tä.

En tiedä, että bugaako toi jotenkin vai mikä oikein mättää :D

Onko tässä suomenkielistä tekstistystä, kuten ykkösosassa oli? Vaikka peli on vuoden odotetuin peli, niin vielä en peliä ostanut. Tykkäsin kovasti ykkösestä ja aion tämän myös hommata, mutta tällä hetkellä ei ole aikaa pelata tätä. En ole myöskään vielä varma ostasinko tästä erikoisversion vai en.

Eikai tää flopannu ole? Mistäs tuommoinen tieto? Linkkiä? Tätähän on kehuttu ja moni pitää tätä parhaana open world pelinä.

Ai. No porukka ainaki kehunu. Just ite latasin tänään tämän. Tosi harmi kyllä. Tulen tykkäämään tästä koska tykkäsin ekasta tykkään ACstä ja tykkäsin Primalista. Muuttivatkohan kaavaa sitten liian myöhään?

Vain mutu: GTA V syö yhä markkinat "pieniltä, hitailta ja totisemmilta" hiekkalaatikkopeleiltä.

http://www.tilt.fi/uutiset/ubisoft-...lopanneen-pahasti-arviot-sentaan-lammittavat/

Itseä tuo hieman surettaa, kun vihdoin o tehty ei ubin kaavalla peli ja sit se ei myy. Tämän just pitäis myydä, kun ovat perus kaavansa purkaneet vihdoin.

Miten tää ei oo perus ubikaavalla tehty? Voitko kertoa tarkemmin, en siis ole peliä pelannut mutta kiinnostaa vaan kun mitä kattellut videoita niin näyttää niin samalta kuin aina ennenkin.

Onks tässä muuten Hostage Rescue ja Supply Drop tehtäviä x50 vai onko sivutehtäviin keksitty mitään uutta? Joku sanoi että niitä vissiin löytyy vanhaan tapaan sen miljoona ja vain muutamalla eri variaatiolla.

Kyllä tämä muistuttaa videoissa aika paljon ubin pelejä, mutta arvostelut väittävät kovasti että uusia juttua on luotu ja vanhoista kaavoista luovuttu aika hyvin kyllä uskon siihen. Tietty varmasti tuttuja juttujakin piisaa pelissä, mutta niinhän tuo aina menee.

Mitä pelikuvaa katselee niin näyttää tämä graafisesti upealta, värikkäältä ja miljöö on upea. Vahvasti tämä on pukin konttiin tulossa, mutta kummalle koneelle Xone vai PS4?

No siis ubin kaava:
Mene paikkaan x, jossa on asia y. Esim kirkontorni, linkkiasema jne jne. Mene sen viereen, tai kiipeä sen päälle ja paina x. Sen jälkeen sulla avautuu kartasta alue z ja näet kartalla kaikki sen alueen kerättävät jutut.

Tässä ei ole tuota ollenkaan. Kartta on täynnä kaikkea kerättävää, valokuvattavaa jne, mutta ne on heti auki. Ne ei näy kartalla, vaan kun olet tarpeeksi lähellä, se tulee minimappiin. Eli on ihan erilainen löytämisen ilo ollut läpi pelin.

Ylös Bottom