Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Okei, itse tilasin omani huhtikuussa niin enköhän omani sitten julkaisussa saa.
Juu etköhän.

Omat aavistukseni Gamescomissa tehtäviin julkistuksiin/uutisiin on Xbox One S ja Xbox One X alennettu hinta, ennakkotilausten avaaminen ja Elite 2.0 ohjaimen julkistaminen.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Juu etköhän.

Omat aavistukseni Gamescomissa tehtäviin julkistuksiin/uutisiin on Xbox One S ja Xbox One X alennettu hinta, ennakkotilausten avaaminen ja Elite 2.0 ohjaimen julkistaminen.

Bundlet voivat olla kova sana gamescomissa, eiköhän Microsoft lyö näitä yksinoikeuksia jotka parannus ominaisuuden sisältävät niin kylkeen.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Amazon UK tiedotti juuri, että X1X-ennakkotilaamisen yksityiskohdat vahvistetaan sunnuntaina klo 22 Suomen aikaa:

Tune in to Xbox at gamescom for exciting Xbox One X pre-order details.
Mark your calendars to view it live on 20 August at 20:00 (BST).
Be sure to tune in on twitch.tv/xbox or mixer.com/Xbox
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Juu etköhän.

Omat aavistukseni Gamescomissa tehtäviin julkistuksiin/uutisiin on Xbox One S ja Xbox One X alennettu hinta, ennakkotilausten avaaminen ja Elite 2.0 ohjaimen julkistaminen.

Tämä olisi mukava ylläri ja kovasti yritän uskotella itselleni, että jotakin kivaa ilmoittavat siellä, kun vasta nyt tulee tietoa ennakkotilaamisesta.

Tulen kuiteskin pettymään ja varmaan ilmoittavat, että konsolin julkaisu siirtyy 2018 alkuvuoteen :D
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Saksalaisen jälleenmyyjän sivuilla on vilahtanut julkaisupäivän "Project Scorpio"-X1X-malli:

Eine Project Scorpio Edition der Xbox One X Konsole wurde auf der Seite von Saturn gesichtet. Den Bildern und der Beschreibung zufolge handelt es sich um eine Version mit 1 Terrabyte Speicherplatz. Zudem hat die Konsole und der Wireless Controller das Branding „Project Scorpio“ aufgelasert.
http://www.xboxdynasty.de/news/xbox-one-x/project-scorpio-edition-bei-saturn-gesichtet/

Teratavun kiintolevyn nyt toivoisi olevan X1X:n vakiovaruste muutenkin.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Verkkokauppa.comin mukaan normiversio tulisi vasta 2018 alussa :eek:



https://www.verkkokauppa.com/fi/product/67838/jjrhk/Microsoft-Xbox-One-X-1-Tt-pelikonsoli

Toivottavasti ei pidä paikkaansa ja jos pitää, niin voihan paska.
Itse pistin heille eilen illalla sähköpostia, että miten heille tulee konsolia kun on tuo Project Scorpio Edition julkistettu ja minulla varaus ollut pitkään. Vastasivat nyt aamulla, että palaavat asiaan kun Microsoft tiedottaa asiasta.

Kävin nyt viestistäsi kiinnostuneena katsomassa tilaustani ja se on kuin onkin muutettu Project Scorpio Edition tilaukseksi :) Mutta Verkkokauppa ei ainakaan vielä pistänyt mulle viestiä asiasta.

Siis toi Project Scorpio Edition ei taida erota muuten mitenkään normaalista Xbox One X konsolista kuin sillä tekstillä mikä on konsolissa ja ohjaimessa ja paketin mukana tulee pystytuki.

Luulen, että kaikki tämän vuoden puolella myytävät koneet on Project Scorpio versioita ja perusmallit tulee sit kun noi loppuu. Jää nähtäväksi.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Itse tehnyt tilauksen Discshoppiin 7.4.2017 (muistin, että olisin tehnyt sen jo aikaisemmin) ja kyselin sieltä tänään tilannetta, mutta eivät ole viellä vastanneet.

Kyllähän se vähän ottaa päähän jos nyt jää konsoli saamatta tämän "Project Scorpio Edition" touhun takia.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Itse tehnyt tilauksen Discshoppiin 7.4.2017 (muistin, että olisin tehnyt sen jo aikaisemmin) ja kyselin sieltä tänään tilannetta, mutta eivät ole viellä vastanneet.

Kyllähän se vähän ottaa päähän jos nyt jää konsoli saamatta tämän "Project Scorpio Edition" touhun takia.
Ilmoittele tänne mitä vastaavat..Itsellä samasta puljusta ennakkotilaus :)
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Project scorpio versio oli loppunut gamestop. Omani sain vielä tilaukseen kun olin aikaisemmin varannut. Nyt se on jo sitten maksettu ja kovaa odotusta.
 
Oma verkkokauppa.comin tilaus oli myös päivitetty scorpio editioniin.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

[video=youtube;zC_73U4M6bE]https://www.youtube.com/watch?v=zC_73U4M6bE[/video]
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Itse kävin myös paikallisesta Gamestopista varmistamassa, että saan konsolin julkkarissa. Viime vuonna varattu Boxi oli "yllärinä" varauslistan ihan kärkipäässä. :D
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Turhaan tuli odotettua tämän ennakkotilausta meinaan eipä meinaa mistään enää saada :D Microsoft storessakin kun yrittää tilata niin poistaa sen automaattisesti ostoskorista.

Täytyy luottaa siihen, että julkkarina hakee gigantista konsolin.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Olenko ainoa joka ei näe oikein mitään järkeä ostaa konsolia vielä? Kalliiksi tulisi, kun 4k telkkarikin pitäisi hommata ja tuosta koneesta ei vielä hetkeen saa todellakaan riittävää hyötyä irti. Eniten särähtää Konsolifinin uutisessa kohta "ainakin jollain tasolla" silmään. Kattellaan kun RDR2 ilmestyy. Siitä sadan pelin listalta ei kauhean montaa ollut, jotka itseäni niin hirveästi kiinnostavat.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Olenko ainoa joka ei näe oikein mitään järkeä ostaa konsolia vielä? Kalliiksi tulisi, kun 4k telkkarikin pitäisi hommata ja tuosta koneesta ei vielä hetkeen saa todellakaan riittävää hyötyä irti. Eniten särähtää Konsolifinin uutisessa kohta "ainakin jollain tasolla" silmään. Kattellaan kun RDR2 ilmestyy. Siitä sadan pelin listalta ei kauhean montaa ollut, jotka itseäni niin hirveästi kiinnostavat.
Itselläni sellainen optimaalitilanne, että 4k televisio tuli ostettua kesän alussa. Tukee HDR-tilaa myös. Aika iso peleistä jotka saavat tuon 4k päivityksen on sellaisia mitä minulta löytyy mutta en ole ehtinyt aloittaa tai jäänyt pahasti kesken: ReCore, Forza Horizon 3, Gears of War 4, Elite Dangerous, Firewatch, Hitman, Ghost Recon Wildlands.

Sit tietty positiivisesti odottelen varmistusta, että Battlefield 1 saisi kans päivityksen. Halo 5 tulee varmaan kans uudelleen pelattua kun siihenkin päivitys tulee.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Itselläni sellainen optimaalitilanne, että 4k televisio tuli ostettua kesän alussa. Tukee HDR-tilaa myös. Aika iso peleistä jotka saavat tuon 4k päivityksen on sellaisia mitä minulta löytyy mutta en ole ehtinyt aloittaa tai jäänyt pahasti kesken: ReCore, Forza Horizon 3, Gears of War 4, Elite Dangerous, Firewatch, Hitman, Ghost Recon Wildlands.

Sit tietty positiivisesti odottelen varmistusta, että Battlefield 1 saisi kans päivityksen. Halo 5 tulee varmaan kans uudelleen pelattua kun siihenkin päivitys tulee.

Eikös battlefield 1 kuulu tähän surulliseen 720p kerhoon joiden nostaminen esim 4k resolla on mahdotonta 60fps kuvalla: https://www.extremetech.com/gaming/...ine-promise-limits-xbox-one-xs-4k-performance
 
Ylös Bottom