Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17

Vastaus: FIFA 17

Eikö tuossa joyrneyssä ole kuin yksi kaava miten se menee?

Joskus koitin, pelasin huonosti ja jouduin lainalle.
Nyt olin tärkein pelaaja, eniten maaleja tehnyt pelaaja joukkueesta ja samassa kohdassa silti lainalle..
 
Vastaus: FIFA 17

Eikö tuossa joyrneyssä ole kuin yksi kaava miten se menee?

Joskus koitin, pelasin huonosti ja jouduin lainalle.
Nyt olin tärkein pelaaja, eniten maaleja tehnyt pelaaja joukkueesta ja samassa kohdassa silti lainalle..

Juu ei, eka kiekka meni huonosti ja jouduin lainalle. sitten seuraavalla Conte penkitti koko ajan vaikka tein 3-4 maalia per matsi ja jouduin taas lainalle :D. jotain pieniä valintojahan siinä voi tehdä niissä vastauksissa, mutta aika vähän ne näytti vaikuttavan. Harmittaa etten lähtenyt yhden hävityn pelin jälkeen kartsalle, kun se yksi joukkuekaveri pyysi... siitä olis voinut tulla joku hauskempi jälkiseuraus...
 
Vastaus: FIFA 17

Joo meni heti alkuunsa into tuohon, kun joskus talvella koitin ja en jaksanut harjoitella, enkä oikein pelata. Yritin vain katsoa juonta.

Nyt yritin. Harjoituksista A:ta, vartin peliajalla parhaimmillaan hattutemppu, mutta ei...lainalle.
 
Vastaus: FIFA 17

Onko teillä tähän jotku huippu-sliderit??PS4..

Googlella itse etsin realistic sliders ja sieltä testasin jotain ja niitä hieman muokkasin. Paljon olennaisempaa oli pistää http://projec10.org tuolta joukkuekohtaiset taktiikat kohdilleen. Nykyisin tulee täysin erityyppisestä jalkapalloa pelaavaa joukkuetta vastaan eri matseissa. Ja mikä hienointa, toisella joukkueella olen vaikeuksissa jotain joukkuetta vastaan. Mutta jollain toisella joukkueella taas se samainen ei ole niin paha, mutta joku muu on.
Eli se pelitapa oikeasti vaikuttaa nyt niihin otteluihin ja maalipaikkojen saantiin.

Aikaisemmin, kun jokainen matsi tuntui ihan samalta. Toki tuossa oli mieletön homma Euroopan isoille maille pistää joka joukkueelle nuo, mutta kyllä kannatti!
 
Ylös Bottom