Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

Onkos torstaiseen kisaan varakuljettajille tarvetta, vai pitääkö opiskella striimin kautta paremmiltaan?:D

Onkos torstaiseen kisaan varakuljettajille tarvetta, vai pitääkö opiskella striimin kautta paremmiltaan?:D

Tähän mennessä ei ole ilmoituksia tullut, mutten yllättyisi, vaikka niitä vielä ennen torstaita tulisi. Olet ensimmäisenä jonossa, joten jos vapaita paikkoja tulee niin pääset heti ajohommiin.

Löyty taas vaihteeks uus bugi. Kun VSC loppuu niin vaikka delta-aika on miinuksella, niin ei tuu rangaistusta. Eli jos heti kun tulee ilmotus VSC:n loppumisesta ajaa täysillä, niin voi voittaa jonkun 2-5 sekuntia. Toivottavasti tässä sarjassa kukaan ei tota käytä.

Löyty taas vaihteeks uus bugi. Kun VSC loppuu niin vaikka delta-aika on miinuksella, niin ei tuu rangaistusta. Eli jos heti kun tulee ilmotus VSC:n loppumisesta ajaa täysillä, niin voi voittaa jonkun 2-5 sekuntia. Toivottavasti tässä sarjassa kukaan ei tota käytä.

Jep, tuo sama on tainnut olla alusta alkaen pelissä mukana (tai ainakin useamman patchin verran mielestäni). En sitä tarkoituksella ole ikinä maininnut, mutta toivottavasti kukaan sitä ei viitsi hyväksikäyttää.

Mulla on toistaiseksi tili jumissa johtuen salasanan vaihtamisen pakosta ja sen tuomista ongelmista, eli saatan joutua tekemään joko väliaikaisesti tai kokonaan uuden käyttäjän torstaiksi. Koitan ilmoittaa hyvissä ajoin, kunhan tiedän tarvitseeko uutta tehdä vai saanko kirjauduttua vanhalle.

Ajellaankos huomenna Full Qualifying vai Short Qualifying? Joku joka ajaa cockpitistä vois testailla meneekö vaihdevalo rikki, kun sessioissa menee eteenpäin ilman retiree.

Ajellaankos huomenna Full Qualifying vai Short Qualifying? Joku joka ajaa cockpitistä vois testailla meneekö vaihdevalo rikki, kun sessioissa menee eteenpäin ilman retiree.

Kai se pitäisi Full Qualifying olla, mutta ehdottaisin tähän tälle viikolle muutosta. Syynä tämän cockpitin vaihdebugin lisäksi se, että itselläni tod.näk. lähtö huomenillalla Jyväskylään ja ajelisin mielummin noin 20-23 kuin 21-24 torstai-iltana, varsinkin kun Suomen ottelu menee samaan aikaan.

Vastalauseita saa esittää ja jos niitä tulee niin ajellaan full Q. Katselen sitten kellon mukaan vähän, ajelenko loppuun asti. :D

Okei, eli ajan ainakin huomenna käyttäjällä The_Senator46. Laitoin jo vil_tzu sulle ystäväpyynnön pleikalla.

Niin ja mulle kelpaa short Q vaikka koko kaudeksi, tosin jos pitää valita täydestä aika-ajosta ja sprinttikisasta niin sitten kelpaa täysikin aika-ajo. Tuntui Bahrainissa tuo yksikin sessio ihan mukavalta.

Jos joku varakuski haluaa tänää tulla kisaan niin saa mun paikan. En ole muuttohässäkän yms. takia kerinny treenaan yhtää. Jos ei tuu gridi täyteen niin voin tulla pitämään perää jos vaan ehdin kaverilta pois ajoissa.

Jos joku varakuski haluaa tänää tulla kisaan niin saa mun paikan. En ole muuttohässäkän yms. takia kerinny treenaan yhtää. Jos ei tuu gridi täyteen niin voin tulla pitämään perää jos vaan ehdin kaverilta pois ajoissa.

Selvä!

Rikuvee saa tulla paikkailemaan, jos vaan ajohommat vielä kelpaa.

Jos joku vielä sattuu jäämään pois niin mä voin olla valmiina toimimaan varakuskina :D

Ylös Bottom