Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Eiköhän ole parasta, että annetaan kaikkien valita tallinsa kuten tähänkin asti.

Jos laskin oikein äänestystilanne on

Malesia 45p
Brasilia 39p
Monaco 30p
Italia 29p
Singapore 27p
Meksiko 24p
Britit 22p
Venäjä 21p
Espanja 20p
Unkari 14p
Kiina 14p

Saattaa olla virheitä.
Monellako on äänet antamatta? Monaco ja singapore tulossa molemmat

Mulla on muutamien osalta ihan eri pistemäärät, mutta omissa listoissa en katsonut mahdollisesti muokattuja listoja. Ennen tuota jrantalan muutosta kuitenkin nämä ilmeisesti tehty?

Muokkasin omaa äänestysriviä niin että Meksiko nousi Singaporen ohi yhdellä pisteellä. Vain sen takia kun Venäjä oli niin kaukana takana.

Kuitti. Palaan tähän asiaan alempana.

Pitäs olla säännöissä kielletty tuo äänien muokkaaminen jälkeenpäin.

Periaatteessa samaa mieltä. Olen antanut äänten muokkausten olla avoimena, jotta ihmiset voi muokata ääniänsä oman muuttuneen mielipiteensä takia. Tätä ääntenvaihtotaktikointia välttääkseni en ole äänimääriä itse tänne julkistanut vaan laittanut ne vaan Exceliin ylös.

Miekää en pidä siitä että ääniä muokataan taktikoinnin vuoksi jälkikäteen.

Eikö se nyt oo ihan sama vaikka Simo ja Junddu ajas samassa tiimissä. Molemmat ajaa cockpitillä ja molemmille se kuitenkin on se kuvakulma tärkee niin olkoot missä haluavat. Järkätään muut tiimit sit niin että tulee taistelua.

Jos kenelläkään ei ole sitä vastaan, niin kiellän äänten muokkaamisen nyt. Tätä ennen muokatut äänet voin pitää mukana, mutta tästä otan kommentteja vastaan (eli laskenko kirjoitushetkellä olevat pisteet vai alkuperäiset). Ihmiset tykkää näemmä itsekin laskea noita pistemääriä, niin menee sen takia pohja tuolta pistetilanteen pimittämiseltä ja sitä kautta taktikointi kasvaa.

Ja tuohon talliasiaan teen ihan oman mielenterveyden takia sellaisen päätöksen, että Simo ja Junddu voivat ajaa Ferrarilla. Selkeästi heille muita isompi asia. Muut tallit listaan aiemmin esitettyjen toiveiden perusteella itselleni Exceliin ylös sillä tavalla, että saataisiin tasaisia pareja ja vääntöä sekä kärkeen, että keskikastiin. En kuitenkaan listaa tallipareja avausviestiin vielä, koska kaikki tallipaikat ei ole lukossa. Eli jos on uusia toiveita tallista tai tiimikaverista, niin saapi esittää ainakin huomiseen asti.

Ja nyt kun muokkausikkuna kiinni ja Zeizei laittoi jo yhden laskelman, niin laitan itse laskemani pistetilanteen:

Ennen jrantalan muokkausta:
E: Otin pois, ettei viimeisenä äänestävien taktikointi ainakaan helpotu.

En ole käynyt vielä varmistuskierrosta läpi, joten virheet mahdollisia. Käyn viestit uudelleen läpi vielä paremmalla ajalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miksei jrantalan muokkausta vain hylätä, jotta kaikilla olisi samat säännöt äänestyksessä? Toki sanon näin Singaporea korkealle äänestäneenä, mutta ei taktikointikieltoa voi kesken kaiken laittaa, jos jotkut ovat siitä jo hyötyneet.

Miksei jrantalan muokkausta vain hylätä, jotta kaikilla olisi samat säännöt äänestyksessä? Toki sanon näin Singaporea korkealle äänestäneenä, mutta ei taktikointikieltoa voi kesken kaiken laittaa, jos jotkut ovat siitä jo hyötyneet.

Tämän takia asiasta kysyinkin ja itsekin olen enemmän tällä kannalla. Odottelen kuitenkin vielä kommentteja, kun asialla ei mikään erityinen kiire vielä ole. Jrantalahan muokkauksen takia vielä "kusi omiin muroihinsa", kun luuli Venäjän olevan pisteissä taaempana (Zeizein pisteissä 21p) ja pisteiden olevan merkityksettomiä. Tarkistin äsken Venäjän pisteet ja Zeizeiltä unohtui vain laskea Salmingin pisteet (+5p Venäjälle), josta nuo meidän pistemäärien väliset erot tulee.

Ei pojat ei.. Loppuu tuommoset taktikoinnit.. lasketaan ne pisteet ennen mitään muokkauksia!

Lopettakaa jo se valitus. Viltzu yrittää parhaansa jotta oltais lähes tyytyväisiä ja örrimörrit valittaa jostain talleista ja rata äänistä. LEAVE VILZU ALONE! LEAVE HIM ALONE!:(

Nyt tuli vihdoinkin uusi ohjain hommattua kun Powerista löytys 49,90. Vanha lähti huoltoon.
Eli voisin ilmoittautua kisa/varakuskiksi jos viltzu vaan jaksaa kattoa mun sähläyksiä enään :D

Lopettakaa jo se valitus. Viltzu yrittää parhaansa jotta oltais lähes tyytyväisiä ja örrimörrit valittaa jostain talleista ja rata äänistä. LEAVE VILZU ALONE! LEAVE HIM ALONE!:(

Just leave me alone, I know what I'm doing! :D

Nyt tuli vihdoinkin uusi ohjain hommattua kun Powerista löytys 49,90. Vanha lähti huoltoon.
Eli voisin ilmoittautua kisa/varakuskiksi jos viltzu vaan jaksaa kattoa mun sähläyksiä enään :D

Enköhän, olet kuitenkin poissaolosi ilmoittanut aina etukäteen. Huomisiltaan asti ilmottautumisaikaa ja jos ei muita ilmoittautumisia tule niin saat varmasti paikan. Jos taas tulee yli maksimimäärän niin luultavimmin arvon paikan/paikat, mutta katson sen sitten, jos tällainen tilanne tulee eteen.

5p. Venäjä
4p. Singapore
3p. Italia
2p. Unkari
1p. Kiina

Tallilla ei väliä.

Nyt kun uusi kausi on aluillaan niin olisko hyvä ajaa Simulation damagella? Monacossa ja Singaporessa voisi olla nykyinen käytössä mutta muuten. Oppiipahan jokainen ajamaan varovaisemmin.

Nyt kun uusi kausi on aluillaan niin olisko hyvä ajaa Simulation damagella? Monacossa ja Singaporessa voisi olla nykyinen käytössä mutta muuten. Oppiipahan jokainen ajamaan varovaisemmin.
Mun mielestä Simulaatio aina, varsinkin Monacossa ja Singassa. Loppuispahan se wall pounce heti :D

Ihan tarpeeks nuo hajoaa reducedillakin. Ottaa vielä huomioon nuo tämän pelin lagihypyt ja eri kuva eri autoilla niin ei oikein oo järkeä. Eikä porukka muutenkaan osaa niin siististi ajaa ni tosi kiva jos joku uunoilee ja kolaroi syyttömän osapuolen kisasta kokonaan ulos.

Ja pitäähän reduced damagellakin ajaa varovasti niin mitä se muuttais?

+ randomilla tulevat tekniset viat ei oikein nappaa. Ennen tuon tietämistä olin itsekin vähintään realisticin kannalla, mutten ole enää.

Ihan tarpeeks nuo hajoaa reducedillakin. Ottaa vielä huomioon nuo tämän pelin lagihypyt ja eri kuva eri autoilla niin ei oikein oo järkeä. Eikä porukka muutenkaan osaa niin siististi ajaa ni tosi kiva jos joku uunoilee ja kolaroi syyttömän osapuolen kisasta kokonaan ulos.

Ja pitäähän reduced damagellakin ajaa varovasti niin mitä se muuttais?

Samaa mieltä, tämä reduced damagekin kyllä riittää kisan pilaamiseen jos esim etusiipi menee, ainakin jos ajetaan kärjen tuntumassa.

Itse olen normaalisti aina realistisimman vaihtoehdon kannalla, mutta tässä kallistun itsekin enemmän reduced-linjalle. Pointit sen puolesta jo mainittu ja niistä itse isoimpana tekijänä pidän lagin aiheuttamia kolareita.

Jatketaan reducedille, paitsi jos jostain syystä joku 70-80% kuskeista haluaisi damagen tasoa nostaa.

Reduced. Toisessa sarjassa on suurempi damage-taso. Tekniset viat ei innosta.

Minäkin olen reducedin kannalla. Sillä saa kuitenkin myös damagea aikaan (nimim. keskeytin kahdesti ekalla kaudella ajettuani seinään) ja kaikenmaailman lagihyppyjen takia olisi ikävää joutua keskeyttämään.

Mihinkäs aikaan kisakalenteria lyödään lukkoon?

Mihinkäs aikaan kisakalenteria lyödään lukkoon?

Kunhan kaikki tallipaikat ovat varmistuneet. Tähän iltaan asti on aikaa ilmoittautua halukkaaksi kuskiksi tuolle yhdelle vapaalle paikalle.

Enkmanni voisi itseasiassa jo nyt ilmoittaa ratapisteensä. Koska jos muita halukkaita kuskeja ei ilmesty, olisi kisakalenteri valmis heti ilmoittautumisajan umpeuduttua.

Ylös Bottom