Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aattelin iteki ajaa cockpitillä alkavan kauden, niin tulee taas lisähaastetta. Avuttomuuskin piristi jo kummasti kisoja.
Aattelin iteki ajaa cockpitillä alkavan kauden, niin tulee taas lisähaastetta. Avuttomuuskin piristi jo kummasti kisoja.
Simon hätäkeksinnölle peukku
Sinällään tuskin tuo edes toimii, sillä tasaisemmat parit ei takaa sitä tallihenkeä, mikä osalla onnistuu. En minäkään tallipisteitä ole katsonut enkä edes kuljettajien pisteitä, tallin edun katsomisesta vain tuli sattumalta meillä tapa.
Täysin samaa mieltä. Minut voisit merkitä jo Force Indialle korvauksesta Belgian kisasta. Tipuin pois ennen starttia ja ei otettu uusiksiEi varmasti takaa tiimihenkeä, eikä se "päästä toinen ohi, jos on nopeampi" ole idean perusajatuksena. Alkuperäinen idea lähti siitä, kun tuli pari erillistä pyyntöä minulle, että jatkossa voisi jakaa tallit tasaisemmin, jotta tallien MM-sarjassa tilanne voittajan/kärkisijojen suhteen ei olisi jo ennen ensimmäistä kilpailua selvä. Menneelle kaudelle Simo-Junddu ja Thuto-Storkki oli jo alkaessa varsin selvä TOP2 (ja noiden keskinäinenkin järjestys oli selvä). Tähän tällä yritetään puuttua, mutta ei minulla ole ongelmaa pistää Simoa ja Junddua samaan talliinkaan, jos muu ei luonnistu. Se vaan poistaisi koko tämän muutoksen perusidean ja sen jälkeen voi minun puolesta kaikki itse valita tallinsa.
Tää on mun mielestä urheilullisesti paras vaihtoehto, kun ei sarjassa ole mitään muuta palkintoa kuin itse kisaamisen nautinto.
Täysin samaa mieltä. Minut voisit merkitä jo Force Indialle korvauksesta Belgian kisasta. Tipuin pois ennen starttia ja ei otettu uusiksi
Mun mielestä paras systeemi on semmonen, että edellisen kauden pistejärjestyksessä valitaan paikat ja "ykköskuski" saa nostaa perämmältäkin jonkun omaksi tallikaverikseen halutessaan tai jättää paikan auki seuraaville. Kaikki on tyytyväisiä, ja pystyy omalla menestyksellään vaikuttamaan aina seuraavan kauden tallipaikkaan. Tietty semmosen herrasmiessäännön voi ottaa, että 1ja2 tai 1ja3 ei ajais samassa tallissa. Ite ainakin pidän siitä että esim. Top8 olis kohtuu tiukasti pakattu 4 talliin.
Semmonen ainakin on ärsyttävää että tallissa ykköskuski taistelee jatkuvasti podiumista ja toinen ajelee jossain pisteiden ulkopuolella. Oikeastikin tallikaverit on yleensä melko lähekkäin tuloksissa. Mitä tasaisemmat parit niin sen parempi, toki just poikkeus voidaan tehdä kärkipäässä, ettei tulis kaksoisvoittoja kovin paljoa.
Tää on mun mielestä urheilullisesti paras vaihtoehto, kun ei sarjassa ole mitään muuta palkintoa kuin itse kisaamisen nautinto.
Tasaiset tiimit ois paras, mutta voi olla melko vaikeaa saada niin järkättyä kun tasoeroa kuitenkin on aika paljonkin.
Tiesti jos kemian ym suhteen haetaan hyviä tiimejä nii ite ajaisin esmes Kossun kans sitte, kun päivittäin yhdessä pelataan yms. Paljon myös testaillaan yhessä. Siinä ois yks ehdotus ainaki miulta tiimiks. Pisteilläkin voi ehkä tuurilla molempia nähä. Tai Kossua nyt ainaki.
Jos laskin oikein äänestystilanne on
Malesia 45p
Brasilia 39p
Monaco 30p
Italia 29p
Singapore 27p
Meksiko 24p
Britit 22p
Venäjä 21p
Espanja 20p
Unkari 14p
Kiina 14p
Saattaa olla virheitä.
Monellako on äänet antamatta? Monaco ja singapore tulossa molemmat
Tuo oli vaan semmonen urheilullinen ehdotus, jossa olis joku logiikka. Ajat paremmin, niin pääset sopivimpaan talliin. Itellehän on päänsääntöisesti aivan sama kuka on tallikaverina ja mikä talli voittaa tallimestaruuden. Haluun vaan ajaa Kimillä kuten kaikki edellisetkin 7 kautta. Jatkuvuus ja perinteet on yks tän meidän koko sarjan suola. Pitäishän sen nyt muutenkin mennä niin, että edellisen kauden mestarilla on aina oikeus vähintään pitää paikkansa. Miksei jopa valita täysin missä ajaa ennen muita.Millä tavalla se "joku" on tyytyväinen, jolle esimerkiksi cockpit-kuvakulma on tärkeä ja joku edeltä nappaa samaan talliin? Nojoo, ymmärrän pointin. Tiedostat kuitenkin itsekin sen, että olet sen verran ylivoimainen näissä kisoissa normaalisti, että sun osalta olisi isoin muutos tehtävä, jotta saataisiin edes teoreettisesti kilpailua tallien kärkitaistoon. Eli jos sinulla tallikaveri on säännöllisesti esimerkiksi edes 6-7:s, niin tallimestaruus on jaettu jo.
Jep. Mut neidit hei. 95% meistä haluais Senaattorin tallikaveriksi jotta pääsis studioon mukaan! Eikun häh?!
Pitäs olla säännöissä kielletty tuo äänien muokkaaminen jälkeenpäin.
Ja mielestäni ykköskuskina Simo saisi ottaa ton Ferrarin, koska tärkeämpi se cockpit on Simolle kuin Junddulle. Simo ajaa noin pienellä fovilla ja Junddu ajaa lähes normi fovilla, jolloin cockpitien erot ei haittaa hirveesti.
Tähän voin vastata simomaisesti että itsekin ajattelin alkaa ajamaan pienellä fovilla
Jos annetaan nyt viltzun päättää mitä tehdään niin loppuu tämä ihmettely.
Ei mee läpi. Oot jo kertonu, että ajat 55 tuumasesta.