Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Mitä noita videoita katoin niin miks ei muut saa rapsuja . Ihan samanlaisia kun mulla barbababassa
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Aika harvoin ollaan otettu mutkakohtasia sääntöjä millään radalla viime, eikä tämän vuoden pelillä, kun strict toimii ihan semi-ok:sti. Nyt kuitenkin Monzassa on kakkosshikaanin ekassa apexissa melko pahasti epäonnistunut oranssi oikomisenestokoroke. Tai ei siinä korokkeessa sinänsä ole mitään vikaa, mutta peli antaa laittaa renkaan sen korokkeen sisäpuolelle, eikä koroke osu auton pohjaan ollenkaan. Jostain syystä se koroke vaikuttaa merkittävästi vain vasempaan eturenkaaseen. Täten ehdotankin että koitettais kiertää se koroke kokonaan radan puolelta. Ei niin kuten tässä hotlapissa.

Täytyy jossain välissä käydä ottamassa videoo miten hyvin se koroke toimii vasempaan eturenkaaseen. Siitä iso plussa Codemastersille. Iso miinus taas siitä, että se koroke ei jatku kohtisuorasti nurmikolle asti ja pelin oikasusääntö antaa vetää käytännössä sen korokkeen sisäpuolelta.

Edit: kirjotusvirheitä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Aika harvoin ollaan otettu mutkakohtasia sääntöjä millään radalla viime, eikä tämän vuoden pelillä, kun strict toimii ihan semi-ok:sti. Nyt kuitenkin Monzassa on kakkossektorin ekassa apexissa melko pahasti epäonnistunut oranssi oikomisenestokoroke. Tai ei siinä korokkeessa sinänsä ole mitään vikaa, mutta peli antaa laittaa renkaan sen korokkeen sisäpuolelle, eikä koroke osu auton pohjaan ollenkaan. Jostain syystä se koroke vaikuttaa merkittävästi vain vasempaan eturenkaaseen. Täten ehdotankin että koitettais kiertää se koroke kokonaan radan puolelta. Ei niin kuten tässä hotlapissa.

Täytyy jossain välissä käydä ottamassa videoo miten hyvin se koroke toimii vasempaan eturenkaaseen. Siitä iso plussa Codemastersille. Iso miinus taas siitä, että se koroke ei jatku kohtisuorasti nurmikolle asti ja pelin oikasusääntö antaa vetää käytännössä sen korokkeen sisäpuolelta.

Kyllä mulle sopii ainakin että mennään radan puolelta, toki ohitukset eivät enään sit onnistu siinä kohtaa rataa kun ei siinä 2 autoa mahdu menemään vierekkäin.
Ja tuo sama ongelmahan on myös muilla radoilla, mm abu dhabin kaikissa shikaaneissa voi kans mennä sisäpuolelta ilman että ottaa kiinni autoon.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Joo, pakko storkkiin yhtyä.. Viestin lukemisen jälkeen reaktio oli hyvin pitkälle tämä: :confused:

Nojoo, tänään jatkellaan sitten muiden turvin. Jännä nähdä mihin itsellä riittää, kun en ole viime kauden päätöskisan jälkeen ajanut ja tänäänkin pääsen vasta iltapäivällä kotia. Onneksi ei tällä viikolla ole vuorossa mikään Singapore kuitenkaan. :D

Niin ja samassa yhteydessä pahoittelut, jos en ole erityisen aktiivisesti tänne kommentoinut. Toisella paikkakunnalla ollut ja pääosin luurin varassa niin jäänyt tämänkin saitin päivitys vähemmälle. Tuli koko asia mieleen, kun katselin viestit läpi ja sontalajalta oli tullut yksi "avautuminen". En tiedä jotkuiko tämä sarjan jättäminen sitten tästä alla olevasta.

Mitä noita videoita katoin niin miks ei muut saa rapsuja . Ihan samanlaisia kun mulla barbababassa

Lyhyt kommentti tähän kuitenkin vielä tässä vaiheessa: Rangaistuspisteitä jakelen, jos joku esittää pyynnön katsoa joku tilanne ja tuomita sen pohjalta rangaistuspisteitä. Nyt niitä en tätä sontalajan viestiä lukuunottamatta huomannut (jossa ei mainita yhtään erillistä tilannetta), niin hankala lähteä analysoimaankaan. Simon ja storkin tilanteesta en jaksanut tuomiota jaella vaikka kuski olisi sen itsekin huolinut, kun perustelu (cockpit-kuvakulman ensimmäinen käyttäkerta) oli mielestäni ihan riittävä ja storkki ei siitä lähtenyt erikseen huutelemaan kuolemantuomiota.

Tämä rangaistuskäytäntö on muutenkin tuntunut välillä poikivan turhan paljonkin aktiivisuutta. Painotan vielä tässäkin yhteydessä, että vain todella törkeät ja jollain tavalla muita kuskeja haittaavat teot ovat rangaistuspisteiden arvoisia. Tämä on kuitenkin edelleen vain peliä.
En normaalielämässä (esimerkiksi urheilussa) perusta ajattelusta, jossa seuraus vaikuttaa teon rangaistavuuteen, mutta tuomittavia tilanteita olisi siinä tapauksessa aivan liikaa. :D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Näihin rankkujuttuihin ja pyyntöihin tai mitä lie niin ois hyvä kuitenkin ettei oteta lynkkaus-mieltä mukaan. Taisi viime vuoden pelissä olla jo välillä sellaista että yhdestä kuskista haettiin jo väenväkisin virheitä kisoissa. En väitä että nyt ois sellainen tilanne, mutta huomautan vain.

On totta, että samanlaisia tilanteita on muillakin ollut kuin mistä esmes Sontalaja on huomautuksia saanut. Mut kaikkea ei almighty Viltzukaan saa tutkittua jos ei niitä esiin tuoda. Ja tuohonkin ois se linja vedettävä, että räikeät tilanteet tutkittavaksi.

Se millä kuvakulmalla kukin ajaa ei pitäs vaikuttaa rankkuihin. Se on jokaisen valinta se kuvakulma ja sen mukaan tulee radalla paahtaa. Tämäkin mihinkään tilanteeseen tai kuskiin sen kummemmin painottamatta. :)

Tänään sitte Viltzulle riittääki jälkipyykkiä tuon Monzan ekan shikaanin jälkeen startissa. Porukan kantsii muistaa että meitä on se melkee 20 sinne menossa, niin ei voi ajaa ja jarruttaa samalla matkalla ku yksin TT-kierrosta vetäessä. (itse varmaan jarrutan jo puolessa välin suoraa :D)
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Nojoo, tänään jatkellaan sitten muiden turvin. Jännä nähdä mihin itsellä riittää, kun en ole viime kauden päätöskisan jälkeen ajanut ja tänäänkin pääsen vasta iltapäivällä kotia. Onneksi ei tällä viikolla ole vuorossa mikään Singapore kuitenkaan. :D

Tänään pitäs viltzu ottaa haassille kaksoisvoitto.

:D
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Noni oli aika tehä kooste kun keskeytin. Tässä:

[video=youtube;87phhN_fgYo]https://www.youtube.com/watch?v=87phhN_fgYo[/video]

Aika-ajo
Eka kierros softeilla oli pohja-aikaa menossa siihen mennessä, mutta vikassa sektorissa meinasi livetä käsistä takasuoralle lähtiessa ja takkiin tuli about sekunti. Toinen veto SS-renkailla ja meni sekin vähä pieleen.

Kisa
Vähäisestä testaamisesta johtuen en ollut varma rengaskulumasta, joten lähdin mediumeilla matkaan ja aattelin että katon riittääkö yhteen stoppiin. Alussa meni ihan siististi ja nousin sijoja muiden kolaroidessa. Pari nopeampaa tuli ohi alussa. SC pamahti sitten radalle aika alkuun ja en kehannu mennä pitille ku oli hyväkuntoset mediumit vielä alla. Nousin jonnekin 6. sijalle. SC:n jälkeen porukka lappasi ohi tuoreemmilla renkailla ja osalla oli pehmeempääkin. Lisäksi vauhti tiesti ei ollu itellä kovin hääviä. Jonkin aikaa liukastelin siellä ja kaveria tuli ohi siellä täällä. Päätin sitte mennä pitille aiemmin ku suunnittelin kun hävisin aikaa taistellessa. Otin softit alle ja sen jälkee meinasin vielä SS hakea lopuksi tarvittaessa.

Heti pitin jälkeen tuli toinen SC joka hieman heikensi asetelmia kun jouduin himmaileen ja jäin käytännössä tokavikaksi. SC:n tullessa sisälle mokasin takasuoralla ja tööttäsin jatumatusen takarenkaaseen ja osuin siitä vielä Enkmanniin ja hän spinnas. Tää oli mun moka täysin, en älynnyt että porukka niin paljoa joutuu hidastamaan kun aiemmassa SC:ssä meno oli tasaisempaa letkassa. En ollut vaa tarpeeksi hereillä. Tästä otan rankkupisteitä suosiolla, koska oli kuitenkin räikeä moka iteltä ja vaikutti muiden kisaan. Näköjään mummotkin tekevät virheitä.

Muuten oli puhdasta kisaa ketkä mua nyt ohitteli. Kiitos siitä. Kivaa oli ajella tuohon loppuun asti.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Uskomaton jännitysnäytelmä ja tuloksena kolmas sija ja uran ensimmäinen podium! Itse kisaa käydään läpi tarkemmin sitten koosteessa, joka saattaa tulla vähän myöhemmin tällä kertaa. Pari typerää sähellystä, pari huikeaa ohitusta ja muutama kierros johdossa mahtui kisaan. Turva-autot auttoi jonkin verran, muttei podium ihan turva-auton syytä ollut ja kärkikaksikko hyötyikin siitä paljon enemmän. Jos ensimmäisellä kaudella ei ollut vauhtia aika-ajoissa eikä kisassa ja toisella kaudella aika-ajoissa vauhti riitti ja kisoissa teinkin Trullijunan kohtalokkain seurauksin, niin nyt on taas aika-ajovauhti hukassa mutta kisassa kulkee :D Turvallisempaa ja pisteiden valossa tehokkaampaa näyttää olevan.

Viimeisillä kierroksilla kävi kyllä Australian kisa mielessä ja en missään nimessä halunnut tehdä sellaista mokaa toiste tällaisessa paikassa. Paras keino oli ajaa lujaa, joskin ehkä vähän piti varmistella :p

Storkille pisteet siitä, että jätti juuri oikean tilan pääsuoralla radan reunaan, toisin kun allekirjoittanut tiistaina :rolleyes:
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Aika-ajoissa neljäs lähtöruutu. Ensimmäinen veto SS-renkailla oli hyvä pankkikierros. Toisella vedolla olin parhaimmillaan kolme kymmenystä parantamassa, mutta viimeisen sektorin yksi ulostulo epäonnistui ja paransin lopulta alle kymmenyksellä.

Taktiikkana oli ajaa ensin kuusi kierrosta supersofteilla, jonka jälkeen vaihtaa mediumit alle. Niillä ajattelin ajaa kierrokselle 17 asti ja siinä kohtaa päättää, että otanko vielä toisen setin mediumeja alle vai ajanko softeilla loppuun. Startti oli huono. Jarrutin aivan liian aikaisin ja menetin kaksi sijaa Viltzulle ja Singularitylle. Pirskatti. Sen jälkeen avauskierroksilla olin muutenkin aivan jäässä kuten totutusti ja kädetkin hieman tärisivät. Pitää reenata tuota letkassa ajoa vielä, koska turhan usein tulee helppoja virheitä siinä enkä aja niin hyvin kuin ajan paineettomassa tilassa silloin, kun kukaan ei painosta takana. :D Tipuin siinä sitten sijalle kahdeksan ja sitten tulikin jo SC radalle. Mediumit alle ja keskikastista sai jatkaa matkaa uusintastartissa. Toisen SC:n tultua radalle insinööri ehdotti, että ajaisin loppuun kahdella softin setillä. Pidin sitä hyvänä ajatuksena, mutta näin jälkikäteen mietittynä olisi pitänyt vaihtaa mediumit alle, koska SC:n tultua sisälle jäljellä oli 13 kierrosta. Reeneissä mediumeilla kuluma oli n. 6%, joten olisin noilla päässyt maaliin asti todennäköisesti. Softeilla vauhti oli ihan hyvää. Zetorista pääsin ohi juuri ennen kuin tulin viimeiselle stopille kierroksella 20 muistaakseni. Sen jälkeen kisan nopein kierros ensimmäisellä täydellä kierroksella, joka lopulta sitten vielä alitettiin ainakin Zeizein ja Simon toimesta. Zetorin sain pidettyä takana lopulta helposti stopin jälkeen. Viimeiset kierrokset olivat pelkästään varmaa ajamista, vaikka yhden virheen teinkin, joka maksoi pari sekuntia. P7 kelpaa lopulta vaiherikkaasta kisasta ja paluu pistekantaan. Kiitoksia jälleen, on nämä vaan mukavia kisoja näin isolla poppoolla.

Komplimentit vielä Senaattorille Toro Rosson historian toisesta palkintopallisijasta. Aika jännä, että tällä kaudella meikäläinen on vienyt Senaattoria aika-ajoissa, mutta kisoissa Senaattori on sitten noussut ohi. Viime kaudella sama homma, mutta toisin päin.

[video=youtube;zP_Ecj2JjjY]https://www.youtube.com/watch?v=zP_Ecj2JjjY[/video]
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Eipä se kausi lähteny omalta osalta vieläkään käyntiin niinkun pitäis. Tässä kooste:

[video]https://m.youtube.com/watch?v=4orLLz0MNbg[/video]

Ja lyhyesti kommentit:

Aika-ajo:
Paalupaikka olis ollu helposti otettavissa ilman omaa virhettä, laitoin koosteeseen. 3 sija kuitenkin eli ihan hyvät lähtökohdat kisaan.

Kisa:
Ideana oli ajaa ss-s-s mutta turva-auto episodien takia meni tuo taktiikka roskiin. Viimeisen turva-auton möhlin ihan itse, olisi pitänyt ottaa mediumit mutta otin softit ja heti varikolta ulos tultaessani tajusin tehneeni virheen. Eli loppukisan taktiikka oli sit s-ss mikä osottautukin aivan farssiksi ja lopputuloksissa olin 9.
Rengasvalintavirhe ja muutama oma virhe maksoi palkintopallisijan. Ilman omaa ulosajoa oltaisiin myöskin oltu paljon korkeammalla.
Auto oli qualissa todella hyvä ajaa ja vauhtia oli vaikka kuinka paljon. Alkukisan oli myös todella hyvä. Toisen turva-auton jälkeen muuttui kuitenkin ihan hirveäksi ajaa, luisteli ja renkaat meni lukkoon ihan miten sattui, myös ulostulot oli tosi vaikeita kun auto lähti välillä ihan yhtäkkiä sutimaan. Tuntu vähän taas siltä kun pohja ottaisi kiinni kokoajan ja auto vaan liukuisi. En ymmärrä mistä moinen johtuu, kun en varikolla edes siipeä muuttanut siinä vaiheessa kisaa. Tuntui ne toiset softit vaan siltä kun olisi ollut jotkut ultrahardit alla.

Alkaa Ferrarilla olee mahdollisuudet mestaruuteen jo aika huonot.
Sit kohti ens viikkoa ja toivottavasti parempia sijoituksia.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Että sellainen kisa. :D Tullut reissailtua ympäri Suomea tässä viime aikoina ja pariin viikkoon himassa ollut yhden päivän ennen tätä iltapäivää. Ei ollut tämän pohjalta odotukset kisaan erityisen korkealla, eikä sitä luottoa kasvattanut time trialissa ajaminen kun parhaat ajat meidän liigasta jotain kaksi sekuntia omaa parasta nopeampia. Myöskään lyhyt testi quick racessa ei herättänyt luottoa, kun ei tuntunut saavan mitään flow'ta ja pyörät lukkiutuivat milloin missäkin jne.

Taktiikoiden osalta aika pimennossa aika-ajoon ja katselin ensiksi, millä renkailla muut lähtee. Suurin osa oli supersofteilla, joten lähdin tekemään "perussuoritusta". Olin muistaakseni neljäntenä varikolle takaisin tullessa ja pitkään mietin, ajanko vain lopussa uudestaan toisella SS-setillä. Päätin kuitenkin tuntumaa hakeakseni lähteä ajamaan myös softeilla ja sieltä tuloksena olikin varsin hyvä kierros. Lopussa yritetty aikaparannus supersofteilla kaatui mokaan 2.sektorissa (vaikken tiedä olisinko höllännyt lopussa jos delta olisi näyttänyt 0,1-0,2 sekuntia). Aika-ajosta tuloksena 5.sija ja selkeä päänahka tallikaverista (:D).

Kisan alussa pääsin ohittamaan Salmingin ja kun Suomi-Rampa kolaroi Simon kanssa, niin olin jo kolmantena. SC:n tullessa radalle pääsin keulille ja SC:n jälkeen olikin piiitkästä aikaa todella näyttävää vääntöä erityisesti oman tallikaverin kanssa. Gene Haas oli varikkomuurilla varmaan tyytyväisenä, kun rinta rinnan joka toiseen mutkaan. :D Ilman osumia kuitenkin selvittiin ja storkki tulikin sitten 10.kierroksella sisään. Jos storkki ei olisi tullut niin itse olisin ja sitten pamahtikin 11.kierroksella SC radalle täydelliseen aikaan. Sitä ennen kävi kisan päättyminen pelottavan lähellä kun Junddu tuli ohituksen jälkeen suoraan eteen (ao. videossa ajassa 6:44). En tiedä oliko tarkkaa työtä, lagia vai mitä, mutta monesta millistä ei jäänyt osuma kiinni. :D

Kisan ainoa stoppi tosiaan turva-auton takana ja viidentenä radalle tietäen, että muut tulevat edestä vähintään kerran vielä sisälle. Zetorin kanssa kerran liimautui autot vähän yhteen ja putosin Singularityn ja storkin taakse, mutta seuraavalla kierroksella sama kaksikko osui yhteen ja pääsin takaisin ohi. Merimax vielä meni edelle, mutta tuli odotetusti varikolle muutamaa kierrosta myöhemmin. Viimeiset viisi kierrosta aikaeron kyttäystä ja mahdollisimman varmaa ajoa ja tuloksena KFIN-liigojen toinen voitto. Tähän rupeaa jo tottumaan. :p

Reilun kymmenen minuutin kooste alla, josta täysin pätkimättömänä tuo parin kierroksen vääntö storkin, Senaattorin ja hieman myös Simon kanssa.

[video=youtube;snZhXyDNZHg]https://www.youtube.com/watch?v=snZhXyDNZHg[/video]

E: Niin ja omalta osaltani kiitokset herrasmiesmäisestä ajosta! Ei omaan kuvakulmaan tullut myöskään yhtään oikojaa ennen kisaa puhutusta 3-4-mutkista, vaan kaikki menivät kanttarit selvästi kiertäen.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Kisa: https://youtu.be/lK--W_iXL18?t=1967
Kooste:
[video=youtube;ITKrPLQBk3g]https://www.youtube.com/watch?v=ITKrPLQBk3g&index=9&t=1s&list=PL8ThAf1E6Co93p33X2T2Cz3fTCuF4ciA5[/video]

Parin edellisen aika-ajon huipputulokset oli enää kaukanen muisto, ei ihan kulkenu samaan malliin. Ei vaan ollu vauhtia, ei mitään isompia virheitä kuitenkaa. Sijotus varmaan huonoin mahollinen, kymmenes. Pakko lähtee aika-ajorenkailla, ja vielä puolestavälin letkaa ekaan mutkaan.

Varovaisesti startti, ja siitä selvittiin ilman osumia. Toiseen shikaaniin meinas tulla vähän ahasta, kun Zetor tuli vauhilla sisäpuolelta. Sai kuitenkii pysähtymään, niin siitäkii selvittiin. Takasuoralla vissiin Merimaxille tuli se kuuluisa puhelu, sen verran helpolla pääsin ohi?

Turva-auto tuli kyllä täydelliseen aikaan, treenien perusteella näytti siltä että supereilla ei kannata ajaa kun 3-4 kierrosta. Turva-auton jälkeen sai ohitella mukavasti, kun moni jätti stopin tekemättä. Toinenkii turva-auto tuli sopivaan aikaan, just jäi sen verran kierroksia että pääsee mediumeilla maaliin. Kun huomasin että Simo ei tuu varikolle, aattelin jo että nyt on saumat vaikka voittoon.

En tiiä johtuko tosta ajatuksesta, mutta noin kaks sekuntia myöhemmin tein varmaan typerimmän virheen mitä tässä voi tehä, turva-autotilanteessa varikolla ylinopeutta :mad:. Turva-auton poistuessa oli aika lähellä käyä sama ku Kiraihille, aika läheltä Junddua meni.

Aattelin tulla heti kärsimään läpiajorankun, niin pääsee pois ruuhkasta. Toimi vissiin ihan hyvin, 15. sijalta nousin muitten pysähtyessä hetkellisesti jopa kolmanneks, mutta Senaattori jai Zeizei meni tuoreemmilla renkailla heittämällä ohi. En tiiä mitä tossa vikalla rengassetillä tapahtu, kahella ekalla kierroksella mediumilla 10%/kierros kuluma, eikä vissiin ees lukkojarrutuksia tai muuta ollu. Ton jälkeen kulu sitten paljon vähemmän.

Lopulta viies 15 sekuntia Viltzun takana, ois ollu kyllä mielenkiintonen loppu ilman tota rankkua. Toisen turva-auton takana Viltzu oli viies jä mä seittemäs.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Kausihan lähti loistavasti käyntiin, jos mietitään että ekasta kisasta podium ja nyt paalupaikka. Tänään kisa kyllä meni ihan perseelleen. 2x etusiiven vaihto + puhjennut medium rengas 10,5 kierroksen ajon jälkeen kertonee kaiken.

Olipa säälittävän näköistä räpellystä toi mun kolari simoon ekalla kierroksella viltsun kulmasta katsottuna. Loppui vaan pito kesken. Noh, täysin oma moka ja onneksi ei simolle koitunut suurta hallaa. Lähes kierroksen sentään kesti hermot kärkitaistelua. :D Safety carin ansiosta ei sentään ihan yksin tarvinnut ajella puolta minuuttia muiden perässä.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

Koostetta
https://youtu.be/cZSuEtcEL90


Taktiikkana toimi tänään s-m-ss. Vaikka peli ekalla kiekalla väittiki, että olis mediumit alla mutta ne vaihtui lennosta softeiksi. Alunperin tarkoitus oli ajaa s-m-s mutta turva-autojen takia kulu renkaat vähemmän. Mahtavia kolme rinnan taisteluja, useampia turva-autoja ja senaattorin kans tehtiin kisan kovimmat nousut! Minä ruudusta P12-P4 ja senaattori P11-P3. Pikkusen liikaa oli noita turva-auto tilanteita minun makuun. mutta kerkespä käyä kusella välillä. Ei muutaku kohti Singaporea
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 3]

tuloksena KFIN-liigojen toinen voitto.

Sulle tuntuu nää nopeet radat sopivan.

Unohin kirjottaa tosta AI:sta turva-auton takana. Oli vähän epäselvää että saako sen ohittaa vai ei, kun se kerran on haamu. Sehän selkis tossa kisan aikana, kun tultiin Singularityn kanssa Samadhin haamun taakse. Eli sen saa ohittaa, niinkun Singularity teki heti varikoltatulon jälkeen. Paitsi että ei saa ohittaa, kun mä ohitin. Eikä myöskään sillon, kun peli käski seurata Singularityä. Mut sen saa ohittaa, kun haamu lyö jarrut pohjaan suoralla. Eli siinä muillekkii toimintaohjeet vastasuuden varalle :D

No, ei onneks vaikuttanu kisaan mitenkää, huvitti vaan kisan aikana.
 
Ylös Bottom