Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Mihin Dark Souls trilogy jäi?

Monta muutakin huhuttua settiä jäi kuulematta, Smash Brosista, Beyond Good & Evilistä ja muutamista uusioversioista lähtien. Kuullaankohan näistä sitten jotain... E3:ssa.
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Jos tässä puhutaan Puyo Puyo Tetriksestä, niin kyseinen peli on 50% Tetristä ja 50% Puyo Puyoa :) Hieno nähdä, että tämä vihdoin tuodaan myös länteen.

Juu niin on ja näytti streamin perusteella todella hyvältä.
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

ARMS
Potentiaalisesti lupaava, kunhan ohjaus toimii paremmin kuin Wii U:n Wii Sports Club Boxingissa.

1 2 Switch
Ei vakuuta.

1, 2, Switch (maaliskuu):
Mua kiinnostaa. Pelinä lienee tylsä ja huono, mutta lasten kanssa kiinnostaa ja maksan vaikka täyden pelin hinnan, vaikka ei oikeasti sen arvoinen olekaan.


Arms (kevät 2017):
Olisi ehkä kivaa kaksinpelinä, mutta en aio ostaa ylimääräisiä kapuloita tän takia, koska ainoastaan lasten kanssa pelailen, tai yksin..

Edellisen postauksen peleistä en haluaisi pelata mitään.

Ei toimi.
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Huhu: Nintendon tämän viikon paljastus selvisi ennen aikojaan -kfin
Fire Emblem Switchille??

C2YLWDoXAAAInb2.png

Join us for a #FireEmblem Direct on January 18th at 23:00 CET to learn more about upcoming Fire Emblem titles!
NoE Twitter
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Switchille kehitteillä oleva Fifa on varmistunut Fifa 18:ksi. Switch versio ei ole vain käännös toiselta alusta vaan varta vasten Switchille tehty versio. :)

www.ign.com/articles/2017/02/07/ea-confirms-switch-is-getting-fifa-18

Markkinointihömpältä kuulostaa.. Melko lailla satavarmasti siellä on joko ps3/x360-versio tai nykykonsoleiden versio pohjalla, jota sitten tuunaillaan Switchille. Kuulostaisi aikamoiselta resurssien haaskaukselta alkaa alusta asti uutta versiota Switchille luomaan.
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Todellakin, erittäin nätti ja omaperäinen. Juuri tuollainen peli mitä on kiva pelata reissussa, tai vaikka sohvalla löhöten Switchin ruudulta. Taas näitä pelejä, mitä en hankkisi koskaan PS4:lle, koska ei vain iso ruutu nappaa itseä tämän tyyppisen kanssa.
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Juuri tuollainen peli mitä on kiva pelata reissussa, tai vaikka sohvalla löhöten Switchin ruudulta. Taas näitä pelejä, mitä en hankkisi koskaan PS4:lle, koska ei vain iso ruutu nappaa itseä tämän tyyppisen kanssa.

Miten paljon Nintendo maksaa tästä sissimarkkinoinnista?
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Jaa että matopeli on keksitty uudestaan ja lisätty kolmaskin ulottuvuus...Mitähän tähän nyt sanoisi sitten...? :D Noh, "Nintendomieliset" varmaan tykkäävät tuostakin...

Tälläkö se Nintendo meinaa siis tosiaan kasvattaa sitä markkinaosuuttaan?
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Jaa että matopeli on keksitty uudestaan ja lisätty kolmaskin ulottuvuus...Mitähän tähän nyt sanoisi sitten...? :D Noh, "Nintendomieliset" varmaan tykkäävät tuostakin...

Tälläkö se Nintendo meinaa siis tosiaan kasvattaa sitä markkinaosuuttaan?

Siis tuohan on kolmannen osapuolen indie peli, joka taitaa aikaisemmin tulla tarjolle muille alustoille, eli miten Nintendo tällä kasvattaa markkinaosuuttaan?


Sen verran vielä tuosta aikaisemmasta postauksesta, että olen aikaisemmin, ennen kuin koko Switchistä tiedettiin mitään sanonut jo samaa, että esim PS+ peleistä tosi moni olisi hyvä kannettavalla, mutta ei todellakaan PS4:lla. Vitalla moni peli loistikin, siinä miss PS4:lla samaa ei jaksanut edes avata. Ne oli kivoja pelata pienissä pätkissä reissun päällä. Tämä nyt puhuttu matopeli menee samaan kastiin. En mä sitä jaksais Ps4:lle hankkia juuri sen vuoksi, kun ei mua tuollainen kiinnosta isolta ruudulta.

Mun makuun käytännössä kaikki ne pelit mitä pelaan PS4:lla sopisi myös kannettavaan muotoon (poislukien ajopelit), mutta 90% käsikonsolille sopivista peleistä ei toimi isolta ruudulta.

Vaikka miten pari tyyppiä mua Nintendon fanipoikana pitääkin, niin olen edelleen uskollisesti Sonyn mies, mutta lienen juuri ylläolevan mielipiteeni vuoksi erittäinkin hyvä kohderyhmä Switchille ja sen konsepti on luin luotu minulle. Miksi en siis siitä olisi innoissani, vaikka PS4 pysyykin pääkonsolinani?
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Siis tuohan on kolmannen osapuolen indie peli, joka taitaa aikaisemmin tulla tarjolle muille alustoille, eli miten Nintendo tällä kasvattaa markkinaosuuttaan?

Joo en ole noihin tuon tyylisiin peleihin tai indie-tuotantoon muutenkaan niin perehtynyt, niin en tiennyt, että kyseessä on tuollainen tuotos.

Pelistä ei vissiin kauheasti(lue: ollenkaan) puhuta tehokonsolien puolella, tai niiden pelivalikoimasta puhuttaessa, mutta kyseinen tuotos on kuitenkin Switchin pelikeskustelussa esillä jo toisella sivulla. Kertonee tietysti vähän siitä, mitä sille tulevalle Nintendon uusimmalle laitteelle on sitten tarjolla. Jotkut varmaan tykkäävät, mutta omalla kohdalla tuo vaan alleviivaa sitä heikkoa pelitarjontaa, ainakin omaan makuun heikkoa. Mutta kukin tietysti tavallaan, omalla strategiallaan ja omien pelimakujensa ja visioidensa mukaan...
 
Vastaus: Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Joo en ole noihin tuon tyylisiin peleihin tai indie-tuotantoon muutenkaan niin perehtynyt, niin en tiennyt, että kyseessä on tuollainen tuotos.

Pelistä ei vissiin kauheasti(lue: ollenkaan) puhuta tehokonsolien puolella, tai niiden pelivalikoimasta puhuttaessa, mutta kyseinen tuotos on kuitenkin Switchin pelikeskustelussa esillä jo toisella sivulla. Kertonee tietysti vähän siitä, mitä sille tulevalle Nintendon uusimmalle laitteelle on sitten tarjolla. Jotkut varmaan tykkäävät, mutta omalla kohdalla tuo vaan alleviivaa sitä heikkoa pelitarjontaa, ainakin omaan makuun heikkoa. Mutta kukin tietysti tavallaan, omalla strategiallaan ja omien pelimakujensa ja visioidensa mukaan...

Niinkö tästäki jo vääntö saatiin aikaan? :D Ainaki meikäläisen makuun uppoaa tollanenkin peli ja nimenomaan sopii Nintendon imagoon. Itse en onneksi ole vielä tässä 32v iässäkään niin aikuinen, että kaiken pitää olla harmaata, paskan värjäämää ja "aikuiseen makuun". :) Ja tuon pelin idea vaikuttaa omaperäiseltä.
 
Eihän tämä nyt mitään oikeaa pelikuvaa Switch versiosta ole, mutta tästä näkee miltä Fifa näyttää Switchillä.
Itsehän pelailin Vitalla tolkuttoman vanhaa Fifa Football peliä pääsääntöisesti reissussa, joten odotukset on kovat. Toivottavasti on edes sitä ps3 tasoa, sillä silloin jää PS4 versio ostamatta ja tyydyn vain Switch versioon:

 
Ylös Bottom