Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Ei pitäisi olla. Nuo on ne jotka TÄLLÄ HETKELLÄ tiedetään varmoiksi.
+ Pessin kotisivuilla on vielä listattuina lisäksi muitakin legendoja, Salas, Socarets jne.

Lisenssit vaikuttaisivat aika samoilta kuin viime vuonna, Sassuolon lisenssikin oli tällä kertaa saatu Serie A:sta mukaan ja sieltä puuttuu ainoastaan Juventus. Eipä noilla hirveästi niin väliä, kun option filet korjaavat lisenssien puutteet.

Sen sijaan stadion määrä on edelleen todella pieni, olisivat edes lisänneet muutamia geneerisiä pienempiä stadioneita mukaan. Joka vuosi joutuu valittamaan samasta jutusta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

[video=youtube;26fXGJXREnI]https://www.youtube.com/watch?v=26fXGJXREnI[/video]

Legenda traileri

Mukavaa saada Dortmundin legendoja mukaan. Tuskin tuossa esillä oli kaikkia kyseisen seuran legendoja, mutta silti särähti aika pahasti silmään, kun listalta puuttui sellaisia nimiä kuin Matthias Sammer, Stephane Chapuisat, Andreas Möller, Stefan Klos, jotka kaikki olivat aika tärkeässä roolissa 1996-97, kun joukkue vei sen tähän mennessä ainoan UCL-voiton. Yksi nimi tuohon lisäksi on myös Thomas Hässler. No kaikkea ei voi tietenkään saada.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Samaa mieltä mitä yllä. Itselle kyllä täysin kukahittoa muutama kaveri noista. Riedle ja Häsleri nyt toki tuttuja.

Tuo pelin selostaja on kyllä edelleen raivostuttavan ärsyttävä. Mutella mennään ensi vuosikin selostuksen osalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Samaa mieltä mitä yllä. Itselle kyllä täysin kukahittoa muutama kaveri noista. Riedle ja Häsleri nyt toki tuttuja.

Tuo pelin selostaja on kyllä edelleen raivostuttavan ärsyttävä. Mutella mennään ensi vuosikin selostuksen osalta.

Peter Drury selostaa samalla tavalla Valioliigan pelejä, joten ei tämä ole yllätys. Fifa panostaa selostajien äänityssessioihin täysillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Peter Drury selostaa samalla tavalla Valioliigan pelejä, joten ei tämä ole yllätys. Fifa panostaa myös selostajien äänityssessioihin täysillä.
No kerros sitten MYÖS mihin muihin ne panostaa täysillä [emoji23]
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Aika moneen asiaan, jotka ovat tuttuja kaikille. Minä pelaan mielelläni molempia pelejä, sillä niistä saa erilaisen kokemuksen.
Jos mä nyt satuin kysymään nii en välttämättä ole silloin samaa mieltä joten pyydän vielläkin perustelemaan millä tavoin fifa on tämän vuoden urheilupeli?
6d286cf005483e05ea5f6e3704ca9d89.jpg
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Jos mä nyt satuin kysymään nii en välttämättä ole silloin samaa mieltä joten pyydän vielläkin perustelemaan millä tavoin fifa on tämän vuoden urheilupeli?
6d286cf005483e05ea5f6e3704ca9d89.jpg
Viittasin nimenomaan pelin selostuspuoleen, jossa Fifa on onnistunut paremmin. Muilla osa-alueilla PES on hiukan parempi ellei jopa ylivertaisempi. Lisenssien puute ei lopulta haittaa, sillä editorilla saa joukkueiden nimet korjattua sekä Option Filet. Itse olen myös laittanut selostajat mutelle ja näytellyt Tuomas Virkkusta :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Viittasin nimenomaan pelin selostuspuoleen, jossa Fifa on onnistunut paremmin. Muilla osa-alueilla PES on hiukan parempi ellei jopa ylivertaisempi. Lisenssien puute ei lopulta haittaa, sillä editorilla saa joukkueiden nimet korjattua sekä Option Filet. Itse olen myös laittanut selostajat mutelle ja näytellyt Tuomas Virkkusta :D
PES on ainaki mun mielestä ollu jollain tasolla aina lähempänä sitä aitoa jalkapalloa. Se niin sanottu pelituntuma on se oleellisin. Kaikki muu tulee sitten. Kyllä jopa lisenssit.
Ja siihen tuntumaan vaikuttaa oleellisesti pelaajien erot. Mikä nyt onkaan kenenkin vahvuus. Fifassa ei niin selkeitä eroja ole.

Muistan kun aloitin tuota 2017 pelaamaan niin heti ekassa pelissä Liverpool - ManU
Zlatanille annoin kolme kertaa liikaa tilaa. No se teki sit kolme maalia. :D Tulee niitä tälläkin kaudella.

En muista koskaan että fifassa ois ollu niin et joku tietty pelaaja pitää oikeesti oottaa kiinni niin ettei se tee mitään hyökkäys suuntaan.
Plus sitten se fifan mukamas realismi :D että jos alkaa "harhauttamaan" niin sitä harhautusta ei voi puolustajana katkaista. Se ANIMAATIO menee aina loppuun. Ainoa mitä voi yrittää on se että pysyy edessä.

^^ Tämä siis kokemukseni fifan verkkopelistä. Toinen typerä ominaisuus on se että jos suojaa niin sille pelaajallle tulee joku kupla että iholle ei pääse. :D

Aika moni pelaaja Valioliigassa kaadetaan kun se jotai harhautusta yrittää..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Viittasin nimenomaan pelin selostuspuoleen, jossa Fifa on onnistunut paremmin. Muilla osa-alueilla PES on hiukan parempi ellei jopa ylivertaisempi. Lisenssien puute ei lopulta haittaa, sillä editorilla saa joukkueiden nimet korjattua sekä Option Filet. Itse olen myös laittanut selostajat mutelle ja näytellyt Tuomas Virkkusta :D
Jep mutta argumenttisi ensimäisessä viestissä viittasit aivan selvästi sanaan myös.
Jonka jälkeen kerroit että fifa on panostanut moneen asiaan ja nyt kerrot että se on sit panostanut huonommin muihin kuin selotukseen [emoji23]
Total fail.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

PES on ainaki mun mielestä ollu jollain tasolla aina lähempänä sitä aitoa jalkapalloa. Se niin sanottu pelituntuma on se oleellisin. Kaikki muu tulee sitten. Kyllä jopa lisenssit.
Ja siihen tuntumaan vaikuttaa oleellisesti pelaajien erot. Mikä nyt onkaan kenenkin vahvuus. Fifassa ei niin selkeitä eroja ole.

Muistan kun aloitin tuota 2017 pelaamaan niin heti ekassa pelissä Liverpool - ManU
Zlatanille annoin kolme kertaa liikaa tilaa. No se teki sit kolme maalia. :D Tulee niitä tälläkin kaudella.

En muista koskaan että fifassa ois ollu niin et joku tietty pelaaja pitää oikeesti oottaa kiinni niin ettei se tee mitään hyökkäys suuntaan.
Plus sitten se fifan mukamas realismi :D että jos alkaa "harhauttamaan" niin sitä harhautusta ei voi puolustajana katkaista. Se ANIMAATIO menee aina loppuun. Ainoa mitä voi yrittää on se että pysyy edessä.

^^ Tämä siis kokemukseni fifan verkkopelistä. Toinen typerä ominaisuus on se että jos suojaa niin sille pelaajallle tulee joku kupla että iholle ei pääse. :D

Aika moni pelaaja Valioliigassa kaadetaan kun se jotai harhautusta yrittää..

Nimenomaan realismissa ja pelaajien eroavaisuudessa Pes on paljon parempi. Menen myös pelattavuus edellä ja Pes on tässä asiassa parempi. Fifaan voi helposti kyllästyä, ellei löydä sopivia asetuksia sliderien avulla. Pes on jo sellaisenaan erinomainen ja virheen tekeminen kostautuu sekä netti-, että AI:ta vastaan pelatessa.
FIFA vaan markiinoi itseään oikeilla pelaajilla ja isolla joukkuemäärillä, mutta sei ei tee siitä sen parempaa. Pes panostaa kokonaisuuteen ja aidon jalkapallon simulointi on aina ollut heidän ykkösprioritetti jo PS2-ajoilta asti. Fifassa vot edetä pitkä ja perään taktiikalla tai kikkailemalla, mutta Pessissä sun täytyy ajatella, kuin olisit itse kentällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Pes panostaa kokonaisuuteen ja aidon jalkapallon simulointi on aina ollut heidän ykkösprioritetti jo PS2-ajoilta asti.

SNES -ajoilta asti jopa. Muistan varmasti hautaan saakka pettymyksen, kun isäpuoleni toi minulle lahjaksi kovasti toivomani jalkapallopelin... Minulla oli tuohon aikaan siis SNES ja halusin International Superstar Soccerin.. Hän toi minulle fifa94 megadrivelle. :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Demosta Gameplaytä. :)

[video=youtube;D9ms_npzD-k]https://www.youtube.com/watch?v=D9ms_npzD-k[/video]

Tuolla "TaisteluTanner" puolella on kummastakin gameplay pätkä. (Tämä ja se fifan) Jos nyt noin kuukautta ennen julkasua haluaa vertausta tehdä kukin omassa päässään.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Nokitan seuraavalla videolla. Gamescom-pelikuvaa ja Adam Bhattin haastattelua samassa paketissa. Videon mukaan demo tulee ulos ensi viikolla ja tosiaan kokoversiota täytyisi jaksaa vielä odotella vajaat 3 viikkoa. Nyt kun Barcakin laittoi rahaa palamaan ja osti Ousmane Dembelen, niin kyllä tässä jo olisi kovat halut päästä pelaamaan kokoversiota...

[video=youtube;4hEV7eH5bm0]https://www.youtube.com/watch?v=4hEV7eH5bm0[/video]
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

PES kun on Barcan kumppani, niin saakohan uramoodissa Barcalla (ja vain Barcalla) itkeä Uefalle jos joku ostaa heidän pelaajan?
Mutta asiaan, tänä vuonna menee poikkeuksellisesti molemmat futikset ostoon. Tämä peecelle ja kilpailija Switchille.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

PES kun on Barcan kumppani, niin saakohan uramoodissa Barcalla (ja vain Barcalla) itkeä Uefalle jos joku ostaa heidän pelaajan?
Mutta asiaan, tänä vuonna menee poikkeuksellisesti molemmat futikset ostoon. Tämä peecelle ja kilpailija Switchille.
Tai saakohan arvonnoissa päättää ketä lohkoon tulee kuumien arvontapallojen avulla.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

PES kun on Barcan kumppani, niin saakohan uramoodissa Barcalla (ja vain Barcalla) itkeä Uefalle jos joku ostaa heidän pelaajan?
Mutta asiaan, tänä vuonna menee poikkeuksellisesti molemmat futikset ostoon. Tämä peecelle ja kilpailija Switchille.

Tai saakohan arvonnoissa päättää ketä lohkoon tulee kuumien arvontapallojen avulla.

Toivoisin myös, että Konami/PES kopioisi oikeasta elämästä sen seikan, ettei Real Madridilla pelatessa ole niin justiinsa, vaikka maalin tekisikin paitsiosta. Haluaisin myös, että Ronaldolla voisi mennä tuuppimaan tuomaria, jos ja kun filmaus ei mene läpi. ;) :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Jaa ens vuonna EI ole enää Regen-junnuja Master Leaguessa.Hyvä!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2018 Where Legends Are Made

Ajattelin monen vuoden fifailun jälkeen vaihtaa pessiin, ja kiinnostaisi tietää on manager career pelimuodosta mihinkää? Sitä tulee fifassa pelattua joka vuosi paljon vaikka melko roskaa onkin. FUTin ohella ainut pelimuoto mitä pelaan.
 
Ylös Bottom