Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA Play (ex-EA Access)

Vastaus: EA Access

Onkos muilla ollut EA Accessin appiksen kanssa nykimisongelmia? Vaultissa olevien pelien selailu on melko tuskallista, kun näkymän scrollaaminen lagaa ja nykii.
 
Vastaus: EA Access

Onkos muilla ollut EA Accessin appiksen kanssa nykimisongelmia? Vaultissa olevien pelien selailu on melko tuskallista, kun näkymän scrollaaminen lagaa ja nykii.

Jep, se on aina ollut tuommoinen ja tuskin ikinä korjaavatkaan sitä.
 
Vastaus: EA Access

Mass Effect: Andromeda ja Dead Space 3 tulee lähiaikoina EA Accessiin. Lisäksi EA Accessin omistajat pääsevät tämän vuoden aikana kokeilemaan TRIAL-muodossa Star Wars Battlefront 2:sta, Need For Speed: Payback:ia ja The Sims 4 Xbox One -versiota
 
Need For Speed: Payback on nyt pelattavissa EA Accessin kautta. Early Accessillä pääsee pelaamaan pelin kaksi ensimmäistä Chapteria sekä ajelemaan moninpelin Speedlistejä koko 10 tunnin accessin ajan. Kyseessä on siis totuttuun tapaan kokoversio pelistä ja pelin voi ostaa kokeilun jälkeen ja jatkaa (julkaisupäivänä) siitä mihin jäi.

Lähde: https://news.xbox.com/2017/11/02/need-for-speed-payback-ea-access/
 
Viimeksi muokattu:

EA Accesssin early access pelit ovat kokoversioita, mutta käyttöä on rajattu ennen julkaisupäivää. Early access pelejä saa yleensä pelata 10 tuntia ja kun kyseessä on kokoversio pelistä, niin jossain tapauksissa tämä on riittänyt melkein koko pelin läpipelaamiseen. Näin kävi esim. edellisen Need for Speedin kohdalla. Siksi yksinpelin eteneminen on nyt rajattu kahteen chapteriin. Moninpeliä voi tosiaan paukuttaa täydet 10 tuntia ja eteneminen tallentuu, jos pelin päättää ostaa early accessin jälkeen.
 
Battlefront 2 pelattavissa.
Jep, tänään pääsee pelaamaan. Ihan niinkuin uusin Need for Speed, myös Star Wars Battlefront 2 tarjoilee kokoversion pelistä pelattavaksi. Kaikki moninpelimuodot ja kentät ovat pelattavissa. Myös yksinpeliä päsee pelaamaan ensimäisten kolmen chapterin verran. EA Access trialin pituus on tuttu 10 tuntia tehokasta peliaikaa.

Muoks. Ihan siisti setti arvotaan early accessia pelanneiden kesken:
SWBF2_HERO.jpg

Harmillisesti pitää olla jenkki tai britti, että on kelpuutettu mukaan arvontaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mites tää toimii jos kokeilee esim. Battlefront 2:sta ja ostaa julkaisussa levyversion, niin voiko jatkaa levyversion kanssa siitä mihin jäi tai jos vaikka päättää EA Access tilauksen?
 
EA Access ei toimi Xbox Onella. Pystyy selaamaan LB/RB-napeilla valikoita, mutta mitään muuta ei pysty tekemään, kuten ottamaan uutta tilausta.

Muilla vastaavaa? Ainakin nopea googletus kertoi että monella on, ellei kaikilla. EA kuulemma raportoinut asian Mikkisoftalle.
 
EA Access ei toimi Xbox Onella. Pystyy selaamaan LB/RB-napeilla valikoita, mutta mitään muuta ei pysty tekemään, kuten ottamaan uutta tilausta.

Muilla vastaavaa? Ainakin nopea googletus kertoi että monella on, ellei kaikilla. EA kuulemma raportoinut asian Mikkisoftalle.

Mulla sama. Luulin aluksi bugaamisen johtuvan siitä, että vaihdoin palveluun liitetyn luottokortin toiseen ja se operaatio vaati enemmän kikkailua (Olin asettanut alunperin kotimaakseni Irlannin, koska mulla oli boxi ja EA Access ennen kuin ne tulivat virallisesti Suomeen). Kun asensin EA Access -appin uudelleen konsolille, alkoi homma jumittamaan. Appi ja itse asiassa koko konsoli kaatuvat aina.

Toivottavasti fiksaavat tuon. EA Accessin Vaultissa olevia pelejä pystyy kyllä asentamaan My games & apps -laatan alta dashboardilta, mutta uusien pelien kokeiluversioita ei.
 
Tulossa korjaus. Uusi versio muuttuu aika lailla.
Itse olen testiporukassa ja käyttänyt tuota uutta jonkin aikaa.
 
Tuon uuden Ea Access sovelluksen saa käsitääkseni kaikki, kunhan lataavat tuon Insider Hubin ja sieltä, sitten insider content ja liittyy siihen Accessin testaukseen.
 
Tosi jees juttu ja varmaan menee samalla kuukausimaksulla joka alustalle? Paitsi mulla...

Mulla oli EA tunnukseen linkitetty PS tunnus, mutta joku kaappasi mun EA tilin. Kaappaaja vaihtoi spostia ja linkitti oman boxi tunnuksensa siihen. Sain EA tuen avulla kyllä tilini takaisin ja pleikka linkitys toimi, mutta boxin tunnusta ei voinut enää mitenkään linkittää tämän episodin jälkeen siihen ja Xboxin EA Access oli pakko otta toiselle spostille. Vuosi sitten tätä lähes kaksi viikkoa selvittelin EA tuen kanssa ja lopputulos on se, että jos joskus pleikalle tulee Acces, joudun ostamaan sen tuplana...
EA help totesi vain ”voi voi, ei me voida asialle mitään”.
Nyt tuo tilanne on sit edessä ja saa luvan jäädä Xbox puoli maksamatta.
 
Eiköhän kaikki laitteet vaadi oman kuukausimaksun, kun eikös se juuri noin mene boksilla ja tietokoneella, että joutuu molemmilla laitteilla maksamaan.
 
Ylös Bottom