Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Molemmat ihan ok. Vela voi saada jotain aikaankin MLS:ssä. Lukaku olisi loistava jos saisi edes yhden TOTW-kortin.
Mää ainakin työnnän ne buildiin jos satun vaihteeks voittamaan, toi on perseestä että jo qualifioituneet tyypit tulee paukuttamaan meitä kehnompia anneliin aina uudestaan....

Tuli tosta Natinal Heroesista oikein IF Dzeko, ei huano nosto.

Ja PTG Viera( + untradable if khazri) vaihtu tradableen PTG Martinsiin. Myin pois ja ostan takas kun sbc on loppunu
Batmanin OTWta nyt mietin, saisin myytyy pienehköllä voitolla nyt pois, mut toisaalta kortti on jo nyt varsin hyvä, ja 1 uppi lisää voi tehdä ihmeitä?
 
50k pakasta Chiellini.
Kolme korttia piti ostaa(oisko menny jotai 9k) eli kannattihan se.
Funtsin että lomaviikko niin ehdin pelata SBn ainakin e2. Saldona lopulta gold2 :)
Koko vkloppu jäi välistä.
G2 paketeista Saul .
 
@lake79

MUISTA sit ku alat vetää DKTta: ÄLÄ KOSKE HOME-nappiin. Mitään ei tallennella. Ja periks ei anneta
Hyvä kun sanoit, kiitos. Ois unohtunut.

Edit: Lisäksi. Mikä tää juttu on että ruudulla lukee usein "opponent has left the match", kun paidat näkyy? Oon nähnyt tätä usein esim Castron ja parin muun striimeissä, kun pelaavat WL:ää.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä kun sanoit, kiitos. Ois unohtunut.

Kannattaako Willianin PTG ostaa? 190k taitaa kustantaa jos tuuri käy.

Edit: Lisäksi. Mikä tää juttu on että ruudulla lukee usein "opponent has left the match", kun paidat näkyy? Oon nähnyt tätä usein esim Castron ja parin muun striimeissä, kun pelaavat WL:ää.

Porukka vaan lähtee lobbysta meneen, ei siinä mitään ihmeellisempää :)
 
Porukka vaan lähtee lobbysta meneen, ei siinä mitään ihmeellisempää :)
Okei, ihmetyttää vaan kun tätä tapahtuu niin usein. Palkki vihreänä yms jne.

Nyt lähti kaveri pelistä, kun 6min oli peliaikaa takana ja 0-0. Ei merkintää pelistä ja multa lähti soppareista yksi peli, menetin mm. Alderweireldin lainakortin nyt pois. Mitä hittoa? Eiks näistä quiteista kesken pelin pitäs tulla mulle voitto?
 
Okei, ihmetyttää vaan kun tätä tapahtuu niin usein. Palkki vihreänä yms jne.

Nyt lähti kaveri pelistä, kun 6min oli peliaikaa takana ja 0-0. Ei merkintää pelistä ja multa lähti soppareista yksi peli, menetin mm. Alderweireldin lainakortin nyt pois. Mitä hittoa? Eiks näistä quiteista kesken pelin pitäs tulla mulle voitto?


Valitettavasti ei, nää jannut tekee jonkun paskan DC glitchin ja kummallekaan ei tule recordiin merkintää. Toisaalta samoilla tavoilla jotkut huijaa WL 40-0 recordin samanlaisilla tempuilla
 
Valitettavasti ei, nää jannut tekee jonkun paskan DC glitchin ja kummallekaan ei tule recordiin merkintää. Toisaalta samoilla tavoilla jotkut huijaa WL 40-0 recordin samanlaisilla tempuilla
DC glitch? Ilmeisesti joku Disconnect tai jotain?

En kyllä yhtään ihmettele että peli on kuollut vähän liikaakin jo, jos tosiaan tälläistä on meno siinä ainoassa asiassa, joka tässä porukkaa oikeasti kiinnostaa. 2 peliä takana, yksi keskeltä läpi jatkuvasti juokseva ja yksi DC Glitchaaja vastassa ja sweatyrosterit toki kumpaisellakin.

Keskeltä läpi juossut tosin pyysi anteeksi pelin jälkeen, tuumasin takas vaan että ei se mitään, olen aivan totaalisen paska fifassa.
 
Kannattaako Willianin PTG ostaa? Ja jos, millä hinnalla? Kuka toppariksi Baillyn rinnalle Valiorosteriin? Entä kuka mokeksi?

Nyt tuossa on Stonesin se sininen kortti ja mokkena TOTW-Boruc (81).
 
Jos perus kultakorttia lähtee hakeen niin ite ottasin varmaan Van Dijkin, toisia hyviä vaihtoehtoja SIF Ake, jos haluaa hieman enemmän nousevampaa/paineistavaa topparia niin David Luiz.
 
Jos perus kultakorttia lähtee hakeen niin ite ottasin varmaan Van Dijkin, toisia hyviä vaihtoehtoja SIF Ake, jos haluaa hieman enemmän nousevampaa/paineistavaa topparia niin David Luiz.
Ei missään nimessä nousevaa, eikö tuo nyt ole aika turmio noita sweatyjengejä vastaan?
 
Ei missään nimessä nousevaa, eikö tuo nyt ole aika turmio noita sweatyjengejä vastaan?

Tuokin riippuu aika paljon formationista millä pelaa, itse koitin joskus WL:ssä tuota, että puolustuslinja nousee lähemmäksi keskikenttää ja koittaa katkoa syöttöjä / hyökkäyksiä korkealta, välillä toimi, välillä ei.

Nyt WL:ssä kokeilin perus 4-4-2 ja tuo tuntu toimivan oikein hyvin.
 
Ihmeiden aika ei ole ohi.. DKT voitto heti ekalla yrittämällä. o_O

Oon iteki luullu et nuo nousevat workrate topparit ois huonoja mut aika kivasti nif ramos ja sif nacho kaksikko toimii vaikka kummallakaan ei ole edes high defensive workratea. Ramoski semmone et jos se joskus nousee ni kipittää takas alas hirveetä vauhtia. :D
 
Ostin nyt sitten Van Dijkin OTW:n testiin. OTW siksi, että kun Van Dijk jossain välissä tekee sen maalin ja sehän tekee, niin kortin arvo pomppaa ylös välittömästi. 69k varsin ok hinta tuosta.
 
Ostin nyt sitten Van Dijkin OTW:n testiin. OTW siksi, että kun Van Dijk jossain välissä tekee sen maalin ja sehän tekee, niin kortin arvo pomppaa ylös välittömästi. 69k varsin ok hinta tuosta.
Se 4-1-2-1-2-1-2-1-2 kannattaa vaihtaa 5-2-1-2-1-2:seen lentävillä laitapakeilla, itellä ainoo toimiva forma.... FUTMASsit Alba ja Meunier WBnä, toi Mauno kyllä ryskii maalia nätisti, niin päällä ku jalalla.

Topparilinja Azpi-Luiz-T.Silva,

Tossa tiimi:
1zy7hv8.png


Vaihdosta tarpeen mukaan Naingo, Overmars ja Batman

Edit. Boksilla ei pitäis enää olla dc glitchiä, sen takia se home-puttoni on kytketty katkaseen heti peli. Tasatilanteessa ei normaalisti kumpikaan saa voittoa?
 
Viimeksi muokattu:
https://www.futbin.com/18/squad/4236700

Tällä mennään nyt. Iconit lainaukkoja, Larsson vaihtuu Primeen kunhan nää 83+ hinnat rauhoittuu, lisäksi teen R.Carlosin vasempaan laitaan, joskin se tulee enemmän tuonne Serie A-rosteriin, joka taas löytyy tästä:

https://www.futbin.com/18/squad/4236793

En ole vielä sata varma tosin, ostanko 88 Roberto Carloksen vai teenkö Primen.
Bakayoko?
For Realz? :confused:

Yäk

Toi italianpoppoo on oikein makian näkönen
 
Se Weekend Leaguesta. 4 peliä riitti kertomaan ettei tartte yrittää enempää. Mun taso on jäätävän paska Fifassa. Divareiden kautta onlinen tasoa ylös, tosin sanon kyllä suoraan että tuo paceoksennus kiinnostaa tasan ei yhtään, jota tuntuu WL olevan.
 
Viimeksi muokattu:
Se Weekend Leaguesta. 4 peliä riitti kertomaan ettei tartte yrittää enempää. Mun taso on jäätävän paska Fifassa. Divareiden kautta onlinen tasoa ylös, tosin sanon kyllä suoraan että tuo paceoksennus kiinnostaa tasan ei yhtään, jota tuntuu WL olevan.

DKT on pirun vaikea, varsinki nyt kun on pelaajaa palkintona. Ite otin ealle yhteyttä niin päästivät sisään. Helposti saa 11 voittoo per vkpl kasaan.
 
Ylös Bottom