Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mun hermo ei kestä hinkuttaa jotain 15-0 beginnerillä 40 matsia, mieluummin tekee sen ajan jotain kivaa
3-0 joka peli ja pidät vaan palloa mokella ja teet ihan mitä haluat sen pelin ajan. Botti ei tule päälle ikinä. 5-0 on maksimi mitä EA hyvittää pisteitä ja silti saat samat 2x 15k + 25k pakkaa ja 12.4k coinseja.
 
Itsekkin vaan pelannut SB legendaryllä viime vuodesta lähtien. Suurimman osakseen pelkkiä voittoja.
 
3-0 joka peli ja pidät vaan palloa mokella ja teet ihan mitä haluat sen pelin ajan. Botti ei tule päälle ikinä. 5-0 on maksimi mitä EA hyvittää pisteitä ja silti saat samat 2x 15k + 25k pakkaa ja 12.4k coinseja.
Niin mut kun se on vähän tylsää.... legellä saa vähän tehdä töitä ja välillä hävitä. Ja samat pakat saa 3x nopeemmin, sit jää aikaa muihin peleihin tai muuhun lystinpitoon
 
Niin mut kun se on vähän tylsää.... legellä saa vähän tehdä töitä ja välillä hävitä. Ja samat pakat saa 3x nopeemmin, sit jää aikaa muihin peleihin tai muuhun lystinpitoon
Te nyt missaatte sen mun pointin. Mä revin vaikka ennemmin vaikka viiltohaavoja mun käsiin ja jalkoihin, kuin pelaan enää tota FUT:n scriptabottikuraa. Ihan sama voitanko mä ne pelit vai en, se pelaaminen on raivostuttavaa.

Tuli mitta täyteen tuota jo Fifa 15-pelin aikana. Oma syy toki kun väkisin pelasin vaikka en halunnut ja en edes yrittänyt tuolloin opetella Onlinea. Nyt sitä teen ja sillä tiellä myös jatkan.
 
Viimeksi muokattu:
Legendaryllä pelaaminen käy aika hyvästä reenistä onlinepeleihin, sen verran sweaty osaa AI vihu olla tänä vuonna.
 
Te nyt missaatte sen mun pointin. Mä revin vaikka ennemmin vaikka viiltohaavoja mun käsiin ja jalkoihin, kuin pelaan enää tota FUT:n scriptabottikuraa. Ihan sama voitanko mä ne pelit vai en, se pelaaminen on raivostuttavaa.

Tuli mitta täyteen tuota jo Fifa 15-pelin aikana. Oma syy toki kun väkisin pelasin vaikka en halunnut ja en edes yrittänyt tuolloin opetella Onlinea. Nyt sitä teen ja sillä tiellä myös jatkan.

Ymmärrän täysin. Alkuvuodesta SB:t oli vielä ihan mukavaa viihdettä ja tarpeeksi haastavaa WC ja Legendary. Pelasin pääasiassa kaikki matsit legellä ja suurimman osan ajasta olen saanut E2 palkinnot. Maaliskuussa pätsien myötä SB pelaaminen on muuttunut ärsyttäväksi huijausp*****ksi. Ei tätä ole kiva pelata kun voittojen jälkeen päällimmäisenä tunteena on ketutus. Pelaan SB:t E1 asti ja kerään pakkoja TOTS:ia varten. Jos TOTSissa tulee pakoista kakkaa, niin koko FIFA lähtee kovalevyltä.
 
Ei tätä ole kiva pelata kun voittojen jälkeen päällimmäisenä tunteena on ketutus.
Tässähän se. Tämän takia lopetin NHL-pelisarjan pelaamisen jo NHL17-pelissä.

On parempaakin tekemistä kuin kiduttaa itseäni henkisesti. Onlinen puoli Fifassa vielä ollut mukavaa, joten sitä jatkan.
 
Griefmän <3 barca ja real jää kyllä oottaa muutaman viikonpäähän. Muuten tuliki kaikki tehtyä ja pakoista yks lillen pakki, ei edes tauluja.
 
Itse vetelin suorilta La Ligan läpi. Varastossa muutama korkean OVR:n ukko Barcasta ja Real Madridista.

Aussiliiga on kyllä ihan kettuilua EA:lta. 10 joukkuetta ja pakat täyttä kuraa. Mutta teen kun hinnat järkevöityy silti, vihdoin ne liigat tuli!

Eli Valioliiga tulee 100% varmuudella parin kuukauden sisään. Pakat aukeaa kun Valioliigan TOTS on niissä.
 
Itse vetelin suorilta La Ligan läpi. Varastossa muutama korkean OVR:n ukko Barcasta ja Real Madridista.

Aussiliiga on kyllä ihan kettuilua EA:lta. 10 joukkuetta ja pakat täyttä kuraa. Mutta teen kun hinnat järkevöityy silti, vihdoin ne liigat tuli!

Eli Valioliiga tulee 100% varmuudella parin kuukauden sisään. Pakat aukeaa kun Valioliigan TOTS on niissä.
Sinäkin höppänä hairahtunut säästelemään pakkoja? :D

Mitä hiton järkee noita on tehdä nyt jos ei avaa heti?

Ite ainakin pistän vaan kaikki myyntiin koska lisäkolikoille ois vielä tarvetta, ei ole täydellinen vielä oma squadi ja myytävät pelaajat on discard kamaa parin viikon päästä enivei. :)
 
Liian helppo viikkotehtävä. Tee 15 maalia pro tasolla SB:ssä. Two button asetukset ja kahdessa ottelussa voitot 6-0 ja 5-2, eli kolmannessa läpi. Hyvät ohjainasetukset, kun ei tarvitse itse edes juosta ja vedot boksin sisältä ovat finessejä yläkulmiin:D
 
Tein kaikki muut paitsi kolme isoa. Pooliteoria vahvistui... en ole saanu pariin kuukauteen yhtään mitään. Nyt Ramos 5k pakasta ja yhdeksät taulut.. sinänsä hauskaa oli että seitsemän ensimmäistä taulua oli espanjalaisia. Morata oli toisiks paras nosto.. en valita kun nyt on Litmaseenkin kaikki kasassa ja 510k tilillä sekä 3 miljoonalla turhaa korttia klubissa.
 
Liian helppo viikkotehtävä. Tee 15 maalia pro tasolla SB:ssä. Two button asetukset ja kahdessa ottelussa voitot 6-0 ja 5-2, eli kolmannessa läpi. Hyvät ohjainasetukset, kun ei tarvitse itse edes juosta ja vedot boksin sisältä ovat finessejä yläkulmiin:D

Se palkinto oli kyllä melko huono. 6 korttia, joista 1 rare ja untradeable. Sain Mandzukicin ja siihen pitää kai olla tyytyväinen.
 
Puuh, nyt kun La Liga on tehty niin napsuttelin Del Pieron SBC:n loppuun ja vielä yhden Base Iconin kun joukkue alkaa olla formissa. Marc Overmars sieltä sitten tuli. Yksi niistä pahoista painajaisista. Ei nyt osunut tällä kertaa nuo kohdalleen hirveän hyvin. Onneksi tuo Blanc on ollut ihan hirviö keskikentällä 92 peliä tehoilla 34+31. Overmars koki Rui Costan kohtalon ja vaihtui pakkaan, joka oli sekin täyttä kuonaa.

Noh iso osa tuohon 85 squadiin uponneista kolikoista tuli Del Piero SBC:n pakasta nousseesta Toni Kroosista.

Weekend League ei oikein kulje. Täyttä tervee nuo selvästi heikommat joukkueet, kun oma joukkue ei puolusta yhtään ja syötöt menee ihan mihin sattuu. Kivat EA tasoitukset päällä heti jos joukkueissa on selkeä ero.
 
Heh, kuusi hyvää maalintekopaikkaa. Kaksi maalia ja kolme ylärimaa, joka kerta kun koittaa maltilla laittaa voimaa niin yllättäen ne pallot paukkuu ylärimaan. Kiva hävitä kun oma puolustus vastaavasti antaa kaksi lahjaa. Voittomaalissa toppari on purkamassa palloa, niin tietokone ottaa veskarni nyrkkeilemään pallon suoraan 16 rajalla olevalle vastustajalle joka ampuu ruuhkan läpi pomppupallon verkkoon, eikä yksikään pelaaja tee mitään.

Itse kyllä vihaan näitä scriptejä enemmän täällä onlinen puolella kuin offlinen. Tuo maaliskuun patchi kyllä pilasi sen viimeisen varmasti kivan pelimuodon kun SB:n puolella ei legendarylla hirveästi scriptejä ollut. Nyt tämä on koko pelimuoto tällaista samaa syöpää, että joskus kulkee joskus sitten taas ei, kun kone näin päättää.
 
Ylös Bottom