Tulee varmaan ainakin 3 pinkkiä weeklyihin, liigat taas.... saa nähäSe on taas kasilta jännät paikat ja mulle saunan jälkeen. Tuleeko THE LIIGA SBC ja laittaako EA 1-2 pinkkiä Weekly Objectiveseihin tavoitteeksi.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulee varmaan ainakin 3 pinkkiä weeklyihin, liigat taas.... saa nähäSe on taas kasilta jännät paikat ja mulle saunan jälkeen. Tuleeko THE LIIGA SBC ja laittaako EA 1-2 pinkkiä Weekly Objectiveseihin tavoitteeksi.
3-0 joka peli ja pidät vaan palloa mokella ja teet ihan mitä haluat sen pelin ajan. Botti ei tule päälle ikinä. 5-0 on maksimi mitä EA hyvittää pisteitä ja silti saat samat 2x 15k + 25k pakkaa ja 12.4k coinseja.Mun hermo ei kestä hinkuttaa jotain 15-0 beginnerillä 40 matsia, mieluummin tekee sen ajan jotain kivaa
Niin mut kun se on vähän tylsää.... legellä saa vähän tehdä töitä ja välillä hävitä. Ja samat pakat saa 3x nopeemmin, sit jää aikaa muihin peleihin tai muuhun lystinpitoon3-0 joka peli ja pidät vaan palloa mokella ja teet ihan mitä haluat sen pelin ajan. Botti ei tule päälle ikinä. 5-0 on maksimi mitä EA hyvittää pisteitä ja silti saat samat 2x 15k + 25k pakkaa ja 12.4k coinseja.
Te nyt missaatte sen mun pointin. Mä revin vaikka ennemmin vaikka viiltohaavoja mun käsiin ja jalkoihin, kuin pelaan enää tota FUT:n scriptabottikuraa. Ihan sama voitanko mä ne pelit vai en, se pelaaminen on raivostuttavaa.Niin mut kun se on vähän tylsää.... legellä saa vähän tehdä töitä ja välillä hävitä. Ja samat pakat saa 3x nopeemmin, sit jää aikaa muihin peleihin tai muuhun lystinpitoon
Te nyt missaatte sen mun pointin. Mä revin vaikka ennemmin vaikka viiltohaavoja mun käsiin ja jalkoihin, kuin pelaan enää tota FUT:n scriptabottikuraa. Ihan sama voitanko mä ne pelit vai en, se pelaaminen on raivostuttavaa.
Tuli mitta täyteen tuota jo Fifa 15-pelin aikana. Oma syy toki kun väkisin pelasin vaikka en halunnut ja en edes yrittänyt tuolloin opetella Onlinea. Nyt sitä teen ja sillä tiellä myös jatkan.
Tässähän se. Tämän takia lopetin NHL-pelisarjan pelaamisen jo NHL17-pelissä.Ei tätä ole kiva pelata kun voittojen jälkeen päällimmäisenä tunteena on ketutus.
Sinäkin höppänä hairahtunut säästelemään pakkoja?Itse vetelin suorilta La Ligan läpi. Varastossa muutama korkean OVR:n ukko Barcasta ja Real Madridista.
Aussiliiga on kyllä ihan kettuilua EA:lta. 10 joukkuetta ja pakat täyttä kuraa. Mutta teen kun hinnat järkevöityy silti, vihdoin ne liigat tuli!
Eli Valioliiga tulee 100% varmuudella parin kuukauden sisään. Pakat aukeaa kun Valioliigan TOTS on niissä.
Liian helppo viikkotehtävä. Tee 15 maalia pro tasolla SB:ssä. Two button asetukset ja kahdessa ottelussa voitot 6-0 ja 5-2, eli kolmannessa läpi. Hyvät ohjainasetukset, kun ei tarvitse itse edes juosta ja vedot boksin sisältä ovat finessejä yläkulmiin
No, eipä noista ikoneja ole muistakaan paukkunutSe palkinto oli kyllä melko huono. 6 korttia, joista 1 rare ja untradeable. Sain Mandzukicin ja siihen pitää kai olla tyytyväinen.