Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unet ja unissakävely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Onko mitään neuvoja, oliko vaikeaa? Kuinka kauan kesti oppia? Mitä kaikkea sillä voi tehdä?

Ok eli tuo vaatii paljon kärsivällisyyttä:D. Vaikeaa se ei tietenkään ole. Netistä löytyy oppaita tähänkin tarkoitukseen. Luciunet ovat samanlaisia kuin tavallisetkin unet paitsi että sinulla on käsitys mitä uneksit. Mielesi ei enää määrää unistasi vaan sinä itse. Uneksit mutta samalla ajattelet selkeästi. Todella hauskaa peräti. Aikaa meni pari viikkoa. En kuitenkaan aina onnistu tuossa mikä osaa vituttaa kun ei joka yö näe unia.

Kuulostaa mahdottomalta mutta onkin todella helppoa.

-Herra Budhan opit tältä päivältä.

-Herra Budha tarinoi taas huomenna:D.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Ok eli tuo vaatii paljon kärsivällisyyttä:D. Vaikeaa se ei tietenkään ole. Netistä löytyy oppaita tähänkin tarkoitukseen.
Heitäpä parit linkit meidän muidenkin iloksi, ok Razoc?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Pääsee leikkimään Matrixia :D Kiitos, Trevor.

UniMatrixia.

Eikä tuo aina toimi. Mutta olkaa kärsivällisiä monien mielestä tuo on elämän ihmeellisimpiä tuntemuksia.Harmi vain että unista voi mennä jännitys. Yleensä grillaan vituttavia ihmisiä "Star wars salamoilla" tai muuten vain hengailen. Hauskaa kun osaa. Kaikkea sitä mielikuvituksella tekeekin. Vieläpä unessa.

"Star wars salamat" = Sithien tekemiä salamoita

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
UniMatrixia.

Eikä tuo aina toimi. Mutta olkaa kärsivällisiä monien mielestä tuo on elämän ihmeellisimpiä tuntemuksia.Harmi vain että unista voi mennä jännitys. Yleensä grillaan vituttavia ihmisiä "Star wars salamoilla" tai muuten vain hengailen. Hauskaa kun osaa. Kaikkea sitä mielikuvituksella tekeekin. Vieläpä unessa.

"Star wars salamat" = Sithien tekemiä salamoita

UniMatrixia sitten. Razoc, ne on Uni-Star Wars- salamoita ;)

Onhan tuo hieman hankalaa, mutta ehkä kesällä sitten...

Kokeilin jo tässä yhtenä aamuna, eli laitoin kellon herättämään kuudeksi, ja heräsinkin, mutta nukahdin uudelleen, enkä edes laittanut kelloa uudelleen herättämään. Onneksi heräsin kouluun
normaalisti kahdeksan aikoihin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Onhan tuo hieman hankalaa, mutta ehkä kesällä sitten...

Kokeilin jo tässä yhtenä aamuna, eli laitoin kellon herättämään kuudeksi, ja heräsinkin, mutta nukahdin uudelleen, enkä edes laittanut kelloa uudelleen herättämään. Onneksi heräsin kouluun
normaalisti kahdeksan aikoihin.

Tuttua, välillä herää ku Duracell- pupu (virtaa riittää vaikka muille jakaa) ja toisinaan makoilee kaskin tuntia nukkuen koiranunta (ja sit on tosi krapulainen olo :D )

Siis nuo Lucidunethan on mahtava juttu!
Noin puolista unissa tiedän olevani unessa, mutta koskaan en pysty hallitsemaan niitä täydellisesti. Nyt vaan harjoittelemaan, minulla on ainakin tarkat suunnitelmat mitä unissani teen...:rolleyes:
Voi olla parempi etten kerro enempää.:D

Unista puheenollen. On jänskä että osa unista jää todella hyvin muistiin, vaikka suurin osa unohtuu viimeistään viikon päästä. Itse muistan parhaiten unen jonka näin melkein kymmenen vuotta sitten, joskus 5-vuotiaana. Unessa minut lukittiin päiväkodin kellariin ja muumimörkö yritti syödä minut.

Tjaah, tiedä viittiikö tuota kokeilla. Saattaa vaikuttaa vähän ikävästi psyykkeeseen. Muutenkin toi jutun kirjoittaja on kirjoittanut juttuja mm. Taolaisuudesta (en ole varma onko heppu itse taolainen), buddhalaisuudesta, meditaatiosta yms. Itse en varmaankaan mene leikkimään unillani psyykkeeni muuttumisen uhalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Tjaah, tiedä viittiikö tuota kokeilla. Saattaa vaikuttaa vähän ikävästi psyykkeeseen. Muutenkin toi jutun kirjoittaja on kirjoittanut juttuja mm. Taolaisuudesta (en ole varma onko heppu itse taolainen), buddhalaisuudesta, meditaatiosta yms. Itse en varmaankaan mene leikkimään unillani psyykkeeni muuttumisen uhalla.

Lepääkö aivot täydellisesti, jos ajattelee kokoajan selkeästi? Välillä noita unia tulee ja ne on ihan kivoja, mutta jos joka yö niitä näkisi niin olisipa tylsää. Minun Silent Hill unenikin menisivät siihen, että grillaisin mörköjä unistarwarssalamoilla. Kunnon survival kamppailu menettäisi hohdokkuutensa.
Uskokaa pois, painajaiset voittaa jokaisen Teppo Kunkun ja Silent Hill kauhutarinan viisnolla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Lepääkö aivot täydellisesti, jos ajattelee kokoajan selkeästi? Välillä noita unia tulee ja ne on ihan kivoja, mutta jos joka yö niitä näkisi niin olisipa tylsää. Minun Silent Hill unenikin menisivät siihen, että grillaisin mörköjä unistarwarssalamoilla. Kunnon survival kamppailu menettäisi hohdokkuutensa.
Uskokaa pois, painajaiset voittaa jokaisen Teppo Kunkun ja Silent Hill kauhutarinan viisnolla.

Enpä ole kuullut ihmisestä joka haluaa nähdä painajaisia. Luciunet eivät kyllä vaikuta psyykkeeseen mutta se sopiikin niille jotka haluavat toteuttaa kaukaisimmatkin haaveensa unissa. Muista että unissakin on sääntönsä joita aivosi kontrolloivat esim painovoima ja haavoittuminen. On oma asiasi aiotko rikkoa niitä vai et.

Heräsin tässä eräänä aamuna kännykkä kädessä vaikka nukkumaan mennessäni jätin sen yöpöydälle.. Myöhemmin selvisi että tyttöystäväni oli soittanut siihen ja olimme jutelleet joitakin minuutteja.. Itse en muista tapahtuneesta mitään.. Olin ilmeisesti unenpöpperössä..

Ekana yönä sen jälkeen luin noi, keskityin kovasti erääseen henkilöön,jasitten unessa olin hänen kanssaan JUTTELEMASSA.
Viimeyönä pystyinhallitsemaan uniani. Näin pitkääunta jossa olimme Matrix 1- tyylisessä rakennuksessa(jossa se oraakkeli asui) ja poliisi/agentit jahtasivat kavereitani,juoksentelin sielläja laitoin valoja päälle (jonka takia tuli hälytyksiä :D ja kaverit pääs juoksemaan) ja toivoin röökejä ja ne ilmesty käteeni,weird. Sitten lopuksi tehtiin poliisien kanssa sovinto ja alettiin polttaa pilvee...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Ekana yönä sen jälkeen luin noi, keskityin kovasti erääseen henkilöön,jasitten unessa olin hänen kanssaan JUTTELEMASSA.
Viimeyönä pystyinhallitsemaan uniani. Näin pitkääunta jossa olimme Matrix 1- tyylisessä rakennuksessa(jossa se oraakkeli asui) ja poliisi/agentit jahtasivat kavereitani,juoksentelin sielläja laitoin valoja päälle (jonka takia tuli hälytyksiä :D ja kaverit pääs juoksemaan) ja toivoin röökejä ja ne ilmesty käteeni,weird. Sitten lopuksi tehtiin poliisien kanssa sovinto ja alettiin polttaa pilvee...

Tiesitkö unessa että se oli unta?. Ihme juttu että pystyit laittamaan valoja päälle koska unessa ei pitäisi pystyä tekemään niin. Alitajuntasi kai visualisoi valot päälle sen takia että se liittyi erittäin paljon unessasi olevaan juoneen. Ja toiseksi olit lukenut pääsi pilveen noista unista joten sinä näit niistä unta. Eikö olekin hauskaa kokeile joskus hypätä ilmaan ja katso mitä tapahtuu.

No tämän viikon torstaina kun pelailin xb:tä yö 01:30 niin nukahdin siihen sijoilleni. Herätessäni olin isosiskon vieressä nukkumassa takertuneena hänen kurkkuunsa (!). Olin kuulemma huutanut täysillä jotain epämääräsiä ääniä enkä päästänyt isosiskostani irti. Outoo sitä tapahtuu nykyää. :(

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kerran kun tulin vessasta (keskellä päivää) yritin avasta ovea käteni meni kahvan läpi!!!!??? Siinä viis minuuttia yritin avata ovea ja olin loukussa siellä. Tais olla vähän pääkipee joten sen seurauksena oli huono näkökenttä hetkeksi??
Onko vastaavia??

Ja lähiaikoina (yöllä) mutsi tuli laittaa jotai pestyjä vaatteita kaappiin ja sanoin sille unissani: "Aaaiiiivan sama! :D

Olin kai jutellu jonku kaa ja sanonu ton sille aamulla mutsi sano tän enkä muistanu itte mitää?? Ihmeellistä ;)

Vastaus: Unet ja unissakävely

Kerran tässä pari vuotta taakse päin, yöllä etsin tyynyäni (unesta ei tule mitään ilman sitä :o) enkä löytänyt. Aamulla aamupalalle mentyäni huomasin sen toisella puolella taloa olohuoneen penkillä... ^^

Vastaus: Unet ja unissakävely

Lapsena kuulemma kävelin unissani harva se yö. Sitten se kaiketi loppu.

Unia tulee nähtyä. Joskus aivan hirveitä painajaisia jollon herättyään on ikionnellinen. Toisinaan taas näkee seksiunia ja kenties unia peleistä joita on ostamassa. Sillon taas vituttaa et se oliki unta.

Ylös Bottom