Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tuli hommattua seagaten ulkoinen kovalevy Xboxiin..Miten tuon saa käyttöön..?Boxi löytää kovalevyn, mutta mitään valikkoa ei löydy, millä sen saisi toimintaan..

Se pitäisi alustaa / formatoida ensiksi. Asetuksista jostain kaivelet sen, kerta boxi sen tunnistaa ja siellä pitäisi olla optio "format for games"

Jos ei anna formatoida, niin sitten herää kysymys että onko sopiva kovo? Mitäköhän ne minim specit oli nyt ulkomuistista heittämällä tyyliin usb 3.0 ja minim 250gb tilaa tjsp.
 
Se pitäisi alustaa / formatoida ensiksi. Asetuksista jostain kaivelet sen, kerta boxi sen tunnistaa ja siellä pitäisi olla optio "format for games"

Jos ei anna formatoida, niin sitten herää kysymys että onko sopiva kovo? Mitäköhän ne minim specit oli nyt ulkomuistista heittämällä tyyliin usb 3.0 ja minim 250gb tilaa tjsp.
Kiitos...Formatointi auttoi..=)
 
Jälleen saatiin yksi uusi ohjain. On komea.
07e05866-547e-42b2-ac59-fd37bd556f5e.jpg



https://www.xbox.com/fi-FI/xbox-one/accessories/controllers/phantom-black
 
Uih, no on! :eek: Miksei Xbox One ohjaimet voisi joskus hajota lopullisesti että voisi perustella itselleen uuden ostamista...
Sanoppa se. Täällä mennään Elite ohjaimella, joka on kestänyt kohta kaksi vuotta vailla murheen häivää. Vähän on hankala perustella uuden ostamista. :cool:
 
Mulla kuoriutui ensimmäisestä Elitestä pinnoitteet veks, mutta meni onneksi takuun piikkiin.

Toisaalta nyt on ollut Xbox One X:n mukana tullut Scorpio Edition -ohjain kovassa käytössä päivittäin (Tästä todisteena mm. päällä oleva 192 päivän katkeamaton saavutusputki: https://www.trueachievements.com/winstreak.aspx?gamerid=5605&start=060318) :p

Voisi kyllä napata vielä jonkun tällaisen komean spessu-ohjaimen, jotta onnistuisi neljän porukalla moninpelit samalta sohvalta.
 
Mulla kuoriutui ensimmäisestä Elitestä pinnoitteet veks, mutta meni onneksi takuun piikkiin.

Toisaalta nyt on ollut Xbox One X:n mukana tullut Scorpio Edition -ohjain kovassa käytössä päivittäin (Tästä todisteena mm. päällä oleva 192 päivän katkeamaton saavutusputki: https://www.trueachievements.com/winstreak.aspx?gamerid=5605&start=060318) :p

Tuntuu, etten enää osaa pelata normiohjaimella Eliten jälkeen. Pitää saada sprintata, mennä maihin ja lyödä ohjaimen pohjasta löytyvistä lisäliipaisimista. Menee hankalaksi, jos taas pitää opetella vanha tapa takaisin. Eihän tämä välineurheilua, mutta olisin heti paljon huonompi kaikissa nettiräiskinnöissä. :D

Onnittelut saavutusputkesta, kovaa settiä.
 
Saisi tulla jo siitä elitestä se uudempi malli eikä näitä erivärisiä normi kapuloita :(
 
Sanoppa se. Täällä mennään Elite ohjaimella, joka on kestänyt kohta kaksi vuotta vailla murheen häivää. Vähän on hankala perustella uuden ostamista. :cool:

No juu u, mullakin on yksi hyvästä rabatista ostettu Elite laatikko vielä kaapeissa muoveissa kun oletin että noilla on jokin elinkaari ja tarvin joskus toisen. Mutta heh, onhan mulla myös mustan Orginal Xboxin kaikki 4 ohjainta vielä kaapissa ehkänä vuodelta 2002, ehkä tämän olisi voinut tietää kokemuksesta paremmin? :D

Mulla kuoriutui ensimmäisestä Elitestä pinnoitteet veks, mutta meni onneksi takuun piikkiin.

Joo tätä niissä on ollut, hyvä jos kun meni takuuseen. Sama homma itsellä noin vuosi sitten. Ongelma ratkesi muutamalla tipalla pikaliimaa ja sitten vaan kovaa ajoa, eli ei tuokaan hajonnutta ohjainta tarkoita. Kuten ei myöskään ne rikkinäiset bumberit joita monilla on ollut, nekin korjaa helposti itse jos ruuvari vähääkään pysyy kätösessä.

Jos vaikka näkee jossain halvalla "rikkinäisen" Eliten halvalla niin kannattaa kotiuttaa ei nuo em. viat mitään haittaa. Niihin taidetaan myös myydä jälkiasennusgrippejä, mutta itse pistin samat takaisin ja hyvin rokkaa! Sitten jos tatti driftaa se onkin vähän isompi jumppa vaihtaa se moduli mutta kyllä sekin on tehtävissä jos tykkää kolvailla pieniä juttuja :)

Ei kuitenkaan siis se huhuiltu uusilla ominaisuuksilla varustettu uusi malli, mihin tässä nyt itse viittasin. Recolor Elitestä saa saman hymiön kuin normi kapulakin uudella maalilla :(

Siis vaikka Elite on yksi parhaista lisävarusteista millekään pelikoneelle tai tietokoneelle mitä olen koskaan nähnyt, niin vähän pahaa pelkään että business casena ollut kovin hyvä menestys em. lastentautien aiheuttaman suuren palautusprosenti takia. Mutta onko siinä mitään vikaa muuta kun irtoava kahva ja hajoavat bumberit? -> EI. Eli jos tähän uuteen malliin on tehty pikkasen tuunauksia näiden suhteen niin eikös se ole ihan kova juttu. Olisi minusta riski_taas lähteä suunnitelemaan jotain aivan uutta nollasta, siinä olisi se mahdollisuus että tulisi taas turpaan kunnolla ja paljon palautuksia = "If it works, do't fuck with it"
 
Viimeksi muokattu:
Joo tätä niissä on ollut, hyvä jos kun meni takuuseen. Sama homma itsellä noin vuosi sitten. Ongelma ratkesi muutamalla tipalla pikaliimaa ja sitten vaan kovaa ajoa, eli ei tuokaan hajonnutta ohjainta tarkoita. Kuten ei myöskään ne rikkinäiset bumberit joita monilla on ollut, nekin korjaa helposti itse jos ruuvari vähääkään pysyy kätösessä.

Jos sen pelaamista estävän vian korjaaminen edellyttää ohjaimen purkamista siten että takuu raukeaa, niin se todellakin tarkoittaa rikkinäistä ohjainta.

Siis vaikka Elite on yksi parhaista lisävarusteista millekään pelikoneelle tai tietokoneelle mitä olen koskaan nähnyt, niin vähän pahaa pelkään että business casena ollut kovin hyvä menestys em. lastentautien aiheuttaman suuren palautusprosenti takia. Mutta onko siinä mitään vikaa muuta kun irtoava kahva ja hajoavat bumberit? -> EI. Eli jos tähän uuteen malliin on tehty pikkasen tuunauksia näiden suhteen niin eikös se ole ihan kova juttu. Olisi minusta riski_taas lähteä suunnitelemaan jotain aivan uutta nollasta, siinä olisi se mahdollisuus että tulisi taas turpaan kunnolla ja paljon palautuksia = "If it works, do't fuck with it"



Kyllä, pikkaiset tuunaukset olisivat se kova juttu. Kuten siinä linkissäni näkyy, niin juuri sellaisia siihen huhuiltiin uuteen malliin oltaisiin tekemässä. Ei ole ollut puhetta että suunniteltaisiin "jotain aivan uutta nollasta".

Ja Eliten vioista puhuttaessa tykkään tuoda aina esille että vaihdoin 4 kertaa ohjaimen oman takuuni aikana. 4/5 ohjaimessa toinen tai molemmat tatit driftasivat suoraan pakasta vedettynä. Oli aina niin iso vaiva huristella helsinki / pirkkala myymälään vaihtamaan sitä ohjainta, että kun 5. ohjainkin driftasi suoraan pakasta niin hammas purren hyväksyin kohtaloni. Takuuta oli ollut vielä kuukausi jäljellä, mutta fuck it. Helsingistä hain nämä 3 viimeisintä ohjainta kaikki 4 viikon sisällä ja kaikissa tosiaan driftausta. Yritin kysellä että onko mahdollista että se koko erä on viallinen, muta kuulemma asiasta valitettaisiin enemmän jos olisi. Varmaan itse valikoin sieltä siis juuri ne 3 risaa kappaletta. o_O Kunnon elite performansea vetää dead zonet tapissa.
 
En odottanut että PUBG:n ohjain olisi ollut noin siisti! Tuonhan voisi ostaa jos olisi tarvetta ohjaimelle. Tosiaan ei näitä kauheasti tarvitse ostella kun kestävät ja kestävät. Akkukaan ei voi lahota kun käyttää ladattavia paristoja. Itsellä Recon Tech -kuosinen ohjain enkä tästä usko paranevan kuin päivittämällä Eliteen. Pärjään kuitenkin tälläkin kun jo perusohjaimet on näin loistavia.
 
Joo, näinhän se tuntuu vähän olevan, että ohjaimet vaan kestävät ja kestävät. Xbox 360 -aikakaudella keskimääräinen ohjaimen käyttöikä omassa käytössä oli noin vuosi. Nyt on menty Elite ohjaimella viimeiset kaksi vuotta ilman ongelmia. Ja sitä ennen huikean hyvällä perusohjaimella. Näitä haluaisi ostella, kun ovat niin siistin näköisiä, mutta mitään oikeaa tarvetta ei tosiaan ole. :)
 
Ostin tänään Razer thresher ultimate kuulokkeet xbox xlle ja onkohan vika vai ominaisuus,kun kuulokkeet napsuu aika ajoin pelatessa. Siis sellainen sähköinen napse/napsutus kuuluu välillä. Itse asiassa joka erää BO4 black outtia pelatessa. Häiritsevää ja varsinkin,kun pitäis olla "premium" kuulokkeet. Voisiko johtua siitä,kun mulla myös tuo dolby atmos? Valikossa ei tule näkyviin manuaalin mukaista " dolby digital" vaan tuo atmos vain näkyy.

Mutta se napsutus ei tule jatkuvana. Samalla reissulla hommasin elite ohjaimen,eikait se nyt siitä voi johtua.

Onko siis muilla ongelmia? Vai onko langattomuuden kirouksia? Muutoin ultimaten ottaminen käyttöön oli helppoa ja oli hienosti pakattu ja herätti kovin iloa. Äänenlaatu napsutusta lukuunottamatta on hieno.
 
Ylös Bottom