Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Insurgency: Sandstorm

Betaa pelaillut jonkun verran ja tuntuu kyl tosi hyvältä. Voittaa bäfät ja codit mennen tullen. Piti oikein ennakkotilata peli, onneks pari päivää julkaisuun :)
 
Betaa pelaillut jonkun verran ja tuntuu kyl tosi hyvältä. Voittaa bäfät ja codit mennen tullen. Piti oikein ennakkotilata peli, onneks pari päivää julkaisuun :)
Tossa pari kk sitten oli ongelmia pelin toimivuudessa, että kovillakin pc:llä ei pyöri kunnolla muutakuin low asetuksilla. Onko ne saanu kuntoon tota?
 
Tossa pari kk sitten oli ongelmia pelin toimivuudessa, että kovillakin pc:llä ei pyöri kunnolla muutakuin low asetuksilla. Onko ne saanu kuntoon tota?

Vielä tuntuu olevan aika paljon ongelmia. Eilen latasin ainakin betan ja en saanut pyörimään edes 30fps kaikki low asetuksilla. Olen kyllä täysi pc-nyyppä, että ehkä joku osaava olisi voinut korjata ongelman jollain kikkailulla. Vertailun vuoksi esim. siege pyörii pcllä asetukset low /medium 200+ fps
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä toimii ainakin nupit kaakossa hyvin GTX 1060 ja i5-8400.
No sitten sille on jotain tehty. Vois laittaa harkintaan kun en viittiny sillon ostaa kun oli niin keskeneränen raakile.
Vielä tuntuu olevan aika paljon ongelmia. Eilen latasin ainakin betan ja en saanut pyörimään edes 30fps kaikki low asetuksilla. Olen kyllä täysi pc-nyyppä, että ehkä joku osaava olisi voinut korjata ongelman jollain kikkailulla. Vertailun vuoksi esim. siege pyörii pcllä asetukset low /medium 200+ fps
Tässä vaatimukset pc:lle. Onko sulla minkälainen kone?
Screenshot_20181211-163940__01.jpg
 
On kyl kova, tässä pitää oikeesti panostaa tiimipelaamiseen voiton kannalta, sinne objektivelle mennään eikä meinata. :D Muutenkin aika hardcore verrattuna esim. Codiin. Itellä nupit kaakossa 60-70 fps iha hyvin pyörii.
 
Voi kun tulisi ps4:kin. BFV on kyllä ihan mukava, mutta taitavat muutokset viedä siihen suuntaan että into laantuu piankin. Tällaista peliä kaivattaisi konsolillekkin.
 
Itelleni tää Sandstorm iski aika hyvin kun ei jaksa noita Bafän ja codin tyyppisiä pelejä.
Samoja pyörimis ongelmia on täälläkin.

Intel® Core™ i7
Nvidia GeForce GTX 1070, 8 GB
8 GB DDR4 RAM
 
Kyllähän tolla pitäs pyöriä vähän paremmin? Mulla i7 ja GTX 1060 6gb. Ootko ladannu päivitykset peliin?

Niin, kuten jo viestissänikin mainitsin, kyse oli betasta. Uskoisin kuitenkin että oli uusin versio, kun sen olin juuri sinä päivänä, hetkeä aikaisemmin ladannut. En ostanut itse peliä.
 
Niin, kuten jo viestissänikin mainitsin, kyse oli betasta. Uskoisin kuitenkin että oli uusin versio, kun sen olin juuri sinä päivänä, hetkeä aikaisemmin ladannut. En ostanut itse peliä.
Aah. Ite tiistaina ostin pelin ja latasin niin toimi moitteetta, liekkö päivitys tullu just sen jälkeen kun olet sitä pelannut.
 
Kun Battlefield on lähtenyt harhapoluille, jää näille muille yrittäjille tilaa.

Julkaisutraileri.
 
Viimeksi muokattu:
IGN arvosteli pelin ja tykkäsi. Tuskin tätä kuitenkaan PC:lle hankin, toivottavasti saavat konsoleille jo ensi vuonna.

 
Jospa sitä alkais odottelemaan Insurgencyn julkaisua ja kattelis tätä vaan silloin tällöin siinä välissä hyvän kaveriporukan kanssa.
Lainaus bäfä ketjusta.
Onko mitään tietoa kenelläkään konsolijulkaisusta? Tätä nimittäin odotellaan täälläkin todella kovaa.
En tiedä miten paikkaansapitäviä Googlen löytämät tulokset on, mutta Pc:llä tätä pelailee vain keskimäärin 1600 ihmistä samaan aikaan, joka on omaan silmään aika huolestuttavan vähän jotta tämä peli eläisi kovin kauaa. Tämä kun on juuri peli mitä itse ainakin kaipaisin konsoleille, realistisempaa ”bäfää”. Mitään Armaa tms on turha odotella kuitenkaan.
 
Lainaus bäfä ketjusta.
Onko mitään tietoa kenelläkään konsolijulkaisusta? Tätä nimittäin odotellaan täälläkin todella kovaa.
En tiedä miten paikkaansapitäviä Googlen löytämät tulokset on, mutta Pc:llä tätä pelailee vain keskimäärin 1600 ihmistä samaan aikaan, joka on omaan silmään aika huolestuttavan vähän jotta tämä peli eläisi kovin kauaa. Tämä kun on juuri peli mitä itse ainakin kaipaisin konsoleille, realistisempaa ”bäfää”. Mitään Armaa tms on turha odotella kuitenkaan.
Mikäli ulkomaisia foorumeita on uskominen, niin kesä 2019 on vilahdellut useimmin, mutta mitään tarkkoja päivämääriä ei ole. PC -versio myöhästyi alkuperäisestä aikataulustaan 3kk, joten ei liene ilmeisesti yllätys, mikäli tämä julkaistaan vasta myöhemmin vuonna 2019. Ainakin alkuperäinen Insurgency on pitänyt pintansa PC puolella edelleen ja peliseuraa löytyy mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, vaikka taitaa olla jo vuodelta 2014.
 
Ylös Bottom