Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei auttanut Salmen neuvot, pitää vissiin väkisin vaan kairaa sinne goldille fabinho hyökkäyksessä.. huoh..

Teet kokonasn uuden squadin.

Mulla ukot pysyy kyllä oikeilla paikoilla vaikka vaihdankin formaatiota heti alussa ja vaihdoissakin pyörittelen ukkoja eri paikoille kentälle.

Kun ei tullut uuttaa liigaa niin tein sitten serien toiseen kertaan kun sain tehtyä 25k hinnalla cagliarin ja udinesen.
3:lle kieroksekselle on sitten valmiina kaikki hyvät pakat tarjoavat tiimit jotka laitan kunhan totsit tulee.
 
On tämä WL kyllä huikaisevan nautinnollista jälleen kerran. Aivan käsittämättömään epäreilua meininkiä, ja joku kehtaa vielä väittää ettei mitään handikäppiä olekaan. Tuntuu että kirottu koko paska, EA arpoo aina kenelle pallo pomppii ja nyt se on pomppinut taas koko WL:n vihulle.
 
Paras st millä oon tässä pelannut. Iconien avulla sai vielä kivasti täysillä kemioilla avaukseen.
Mmkay. Ei sillä että mä tätä enää pelaisin, mutta saisi pari pakkaa lisää availuun. Jos sitten joskus EA Accesissa taas innostuisi, niin olisi yksi kiva kärki tuonne odottamassa.
 
On tämä WL kyllä huikaisevan nautinnollista jälleen kerran. Aivan käsittämättömään epäreilua meininkiä, ja joku kehtaa vielä väittää ettei mitään handikäppiä olekaan. Tuntuu että kirottu koko paska, EA arpoo aina kenelle pallo pomppii ja nyt se on pomppinut taas koko WL:n vihulle.
Tätä tämä nyt on.. Usein toi handicap iskee varsinkin sillä stepillä kun olis nousemassa silveriltä goldille. Olisi ilman tätä paskaa elite vielä vahvasti kiikarissa mutta ea vastustaa moista ideaa
 
12/2 recordiin asti pääsin joka itelle paras alku tässä sopassa. Sitten tapahtui klassiset ja recordi nyt 14/6. Noista häviöistä 2 oli selkeästi itseä parempia pelaajia vastaan, loput sitten noita kyseenalaisia häviöitä.
E. 12/2 - 14/6 - 14/8 enempää tätä paskaa ei kyllä terveys kestä ja parempi alkaa nauttia vapaapäivästä. Itselleni lupaus tän myötä että wl loppuu aina kun pääsee gold3 tasolle asti, ei täs ole järkeä.
 
Viimeksi muokattu:
Statsit 14-11 ja taidan jättää loput pelaamatta. Kolmas wl putkeen on ainaki ittelleni ihan liikaa. Joka toinen viikko vielä menettelee..
 
17-11 tilastot, vähän paremmat kun viime viikon 17-13 :D Ei kyllä jaksa enään kolmatta vklp putkeen uhrata o_O Iso plussa gameplaysta, joka paljon parempaa kuin rivalsis!
 
Ite pelannu nyt Rivalsia jonkun 6 matsia tänään ja kyllä vaan maistuu taas ( ikoni päkkäämättä, koitan päästä takas listalle).

Ekaa kertaa koskaan otin De Gean tiimiin, ja jumpulat että se on Kova.

Onko kokemuksia, erooko UCL tai TOTGS DDG normista?
 
Aloitin WL ihan hyvin. Ekat 10 peliä 8-2. Sitten olikin vaikeampaa. Lopputulos 14-7. Kaikkia pelejä en ehinyt pelaamaan. Vikassa 10 pelissä ehti kyllä nähdä kaikkea perus FUT syöpää, mistä täälläkin on kirjoitettu. Eniten ehkä itse ärsyttää toi liian hyvä AI puolustuksessa. Timed Finesseen paras korjaus olis poistaa se kokonaan pelistä ja sitten voisi heikentää maalivahteja. Tällöin maaleja pystyisi tekemään useammalla tavalla.

Vieira tuli hankittua keskikentällä joulun aikaan ja varmaan ei ihan heti tulee myytyä pois. Hyökkäyksessä Neymar on todella hauska pelaaja. Toki sillä tulee liikaa haettua harhautusta, kun vois laukaista tai syöttää.

Untradeable kortteja löytyy klubista jonkin verran, jotka tarkoitus iskeä sopivaan legendaan. Vähän harkinnassa Cambell tai Rivaldo. Mutta Big Sol ei oikeen oo lempparipelaajia ollut IRL. Laina Rivaldoa oon kokeillut ja kyllä huikee vasuri, mutta se heikompi jalka varmaan alkaa pidemmän päälle ärsyttää. Taidan odotella mitä seuraavat icon sbc:t tuo tullessaan.

Puolustuslinja toki helppo parantaa Real Madridin linjalla. Allan paikalle harkinnassa Matthaus 88, jolloin CDM paikalle tulisi Rijkaard tai Desailly. Hyökkäyksessä Dybalan nopeus ja driblailu ei tunnu riittävän hyvältä vs. Neymar ja Mbappe.

1546844127233.png
 
Ei taida kukaan tietää mitä €a keksii. Ainoa mikä on varma että kahdeksalta storeen pamahtaa pakka promot.
Tottakai pamahtaa, se on tärkein tavoite koko pelin elinkaaressa nyt. Lisäksi fanipoika-yhteistyö-striimaajayoutubettajat hehkuttaa niin saakelisti totya ja että kertokaa ketä pakkasitte, jotta tyhmät innostuu ostamaan vaan lisää pakkoja. Mutta muistaakseni hyökit, kk ja pakit+moket on 3 vrk / ryhmä pakoissa ja full vikana.
 
WLssä 11/14. Squad Battle elite 2.

Joopa joo, tällä hetkellä tuntuu, että sai olla viimeinen kerta, kun hetkeen osallistun WL:aan. On tooosi turhauttavaa pelata, kun ottelun lopputulos määräytyy muun kuin pelaamisen kautta. Joko syynä on täällä jo monesti mainittu handicap tai sitten minulla on asetuksissa joku väärin tai nettiyhteydessä jotain ongelmaa. Mutta pelasin niin monta ottelua, jossa osassa ei voinut millään voittaa (pallot kimpoilivat ihan miten sattuu, kun taas vastuksella onnistui ihan kaikki) ja sitten parissa matsissa päinvastoin eli itse oli altavastaajana ja vastus ei saanut edes tyhjiin osumaan. Sen olin huomaavinani, että paremmat matsit ja vähemmän yllätyksiä sai iltaisin.

Näillä kahdella joukkueella vuorottelin: https://www.futbin.com//19/squad/3837491

Oma suosikkini on brassikokoonpanon Talisca, joka ei todellakaan näytä hyvälle mutta on kyllä tappavan tehokas. Ikoneista Rui Costa väläyttää joskus mutta on menettänyt avauskokoonpanon CAM-paikan KDB:lle. Puolustuksen Nesta on perusvarma.

Kiinnostaisi tietää, miten muilla on game planissä instructions? Itsellä ainoat asetukset on CDM:llä stay back while attacking ja cover center ja laitapakeilla satunnaisesti stay back myös. Mitä noille hyökkääjille kannattaisi tehdä? Taktiikkana DEF: constant press ja OFF: balanced...

Nim. miettii vielä Tevezin tekemistä

Btw, olen säästänyt pakkoja TOTY:ä varten mutta päätin avata aamulla kuitenkin pari: Hummels, Leno, TOTW Donnarumma...
 
Viimeksi muokattu:
WLssä 11/14. Squad Battle elite 2.

Joopa joo, tällä hetkellä tuntuu, että sai olla viimeinen kerta, kun hetkeen osallistun WL:aan. On tooosi turhauttavaa pelata, kun ottelun lopputulos määräytyy muun kuin pelaamisen kautta. Joko syynä on täällä jo monesti mainittu handicap tai sitten minulla on asetuksissa joku väärin tai nettiyhteydessä jotain ongelmaa. Mutta pelasin niin monta ottelua, jossa osassa ei voinut millään voittaa (pallot kimpoilivat ihan miten sattuu, kun taas vastuksella onnistui ihan kaikki) ja sitten parissa matsissa päinvastoin eli itse oli altavastaajana ja vastus ei saanut edes tyhjiin osumaan. Sen olin huomaavinani, että paremmat matsit ja vähemmän yllätyksiä sai iltaisin.

Näillä kahdella joukkueella vuorottelin: https://www.futbin.com//19/squad/3837491

Oma suosikkini on brassikokoonpanon Talisca, joka ei todellakaan näytä hyvälle mutta on kyllä tappavan tehokas. Ikoneista Rui Costa väläyttää joskus mutta on menettänyt avauskokoonpanon CAM-paikan KDB:lle. Puolustuksen Nesta on perusvarma.

Kiinnostaisi tietää, miten muilla on game planissä instructions? Itsellä ainoat asetukset on CDM:llä stay back while attacking ja cover center ja laitapakeilla satunnaisesti stay back myös. Mitä noille hyökkääjille kannattaisi tehdä? Taktiikkana DEF: constant press ja OFF: balanced...

Nim. miettii vielä Tevezin tekemistä

Btw, olen säästänyt pakkoja TOTY:ä varten mutta päätin avata aamulla kuitenkin pari: Hummels, Leno, TOTW Donnarumma...

Jos sulla on constant pressi koko pelin niin ei se ole kumma että pallot pomppii miten sattuu...

Sinun pelaajat on ihan kuitti ensimmäisen 45:sen jälkeen. Niiten sijoittuminen on myöskin miten sattuu kun ne prässää koko ajan. Oikeastaan sinun tiimiä vastaan on aika hyvä pelata kunhan vaan selviää ekasta puoliskosta.

Mulla on tuo kolmen miehen keskikenttä siten että..

Lampard (balanced, cover wing) - Kante (Stay back, cover center) - Ballack (balanced, cover wing)
 
Ylös Bottom