Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Youtubessa on jo videoita tuon tekemisestä. Itsehän olin jo kaksi kuukautta sitten yhteydessä EA:ahan tästä. Voi olla, että tuo beta päivitys onkin tämän ongelman korjaus. Eihän siinä tarvitse kuin ottaa pause ja erätauot pois kokonaan:D Myös jonkin sortin suora ilmoitusnappi voisi olla kova sana. Tällähän ne Fifassakin varmaan tekevät tuon pause glitsin..
 
Tämä pausehommeli kertoo kyllä kaiken oleellisen siitä, mitä persettä tuo olinessa huipulla pelaaminen pääosin on ja mitä vain itseään ajatteleviä kyrpiä se on täysi. Löytyy toki monia hyvin pelaavia janareitakin, mutta ainakin omaan makuun liian vähän. Onneksi nyt sentään pääosin nämä perseilijät ovat tuomittu yleisesti ympäri somea.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli nyt hommattua tämä alesta. Olikos nyt niin, että HUTin puolella ei ole enää lainkaan vs com -pelimuotoja? Poislukien nuo umpitylsät challenget? Tuossa modessa en kyllä halua koskea onlineen lainkaan.
 
Tuli nyt hommattua tämä alesta. Olikos nyt niin, että HUTin puolella ei ole enää lainkaan vs com -pelimuotoja? Poislukien nuo umpitylsät challenget? Tuossa modessa en kyllä halua koskea onlineen lainkaan.
Ei ole yksinpelikausia hutissa, mutta noita haasteita on kyllä paljon.
 
Näemmä eivät pystyneet muuten korjaamaan pause glitsiä.
"Dedicated servers will also help solve for an exploit known in the community as the “Pause Glitch”. "?

Mutta jos ei täysin pois, toivottavasti sitten bannaavat aivan jokaisen pausea käyttävän janarin. Muuten tuo räjähtää käsiin ja peli on PS4:n puolella pilalla.

Siellä on lahja kaikille. Raanlunti ja Shea Weber oli omat valinnat.
 
Viimeksi muokattu:
Niin, onko nää serverit toiminnassa, vai ei? Eilen kaikki matsit oli hyviä, aina suoraa vihreätä viivaa. EA:n foorumilla sain käsityksen, että eivät olisi toiminnassa kuin compissa.. Jännä vain, että ei yhtään pätkijää tullut vastaan.
 
Niin, onko nää serverit toiminnassa, vai ei? Eilen kaikki matsit oli hyviä, aina suoraa vihreätä viivaa. EA:n foorumilla sain käsityksen, että eivät olisi toiminnassa kuin compissa.. Jännä vain, että ei yhtään pätkijää tullut vastaan.
Joo eli nyt on vissiin myös Online Season pelit servereillä. Eilen ne oli vielä p2p. Saa nyt nähdä onko samanlaista pikakelausta ku FUT oli välillä... Mut pääasia että glitchaajat ei voi enää rellestää.
 
Joo eli nyt on vissiin myös Online Season pelit servereillä. Eilen ne oli vielä p2p. Saa nyt nähdä onko samanlaista pikakelausta ku FUT oli välillä... Mut pääasia että glitchaajat ei voi enää rellestää.
Itse oon ainakin kusessa noiden superjengien kanssa nyt. Ehkä vauhtia on tällä hetkellä liikaakin:) Pääasia että toimii ja tosiaan nuo glitsaajat ei onnistu toimissaan. Yhteys tosiaan pysynyt nyt vakiona, eikä nykimisiä ole ollut yhtään.
 
Viive pelaamiseksi muuttui tämä änäri NHL 16 EASHL:n tyyliin. Ei mitään jakoa voittaa, kun itsellä on tuo viive päällä. Tuon kyllä tunnistaa tosi helposti. Huvittaa, kun Suomessa ei tätä ongelmaa kaikilla ole. Voiko olla, että 4G yhteys tai wifi pelittäisi paremmin? Kiinteällä yhteydellä viive on selvä, vaikka pingi on tasainen 30ms koko ajan. Eilen illalla alkoi itsellä, mutta viive oli vastustajilla. Tänään viive on itsellä pääosin.
 
Viive pelaamiseksi muuttui tämä änäri NHL 16 EASHL:n tyyliin. Ei mitään jakoa voittaa, kun itsellä on tuo viive päällä. Tuon kyllä tunnistaa tosi helposti. Huvittaa, kun Suomessa ei tätä ongelmaa kaikilla ole. Voiko olla, että 4G yhteys tai wifi pelittäisi paremmin? Kiinteällä yhteydellä viive on selvä, vaikka pingi on tasainen 30ms koko ajan. Eilen illalla alkoi itsellä, mutta viive oli vastustajilla. Tänään viive on itsellä pääosin.
Kyllä mä olen aika vahvasti sitä mieltä että tuo langalla pelaaminen on vähän vanha juttu. Itse vedän 4G wifillä ja änäri on toiminut ihan ok lähes kaikkina vuorokauden aikoina. Kahdentoista jälkeen päivällä on vielä testaamatta mutta illalla ja ihan aamulla toimii hienosti. Testasin FIFAssa viime vuonna piuha vs. wifi ja wifi voitti kyllä silloinkin. Mut FIFAssa tuo input delay oli aika paha kyllä ruuhkatunneilla ja siitähän ei voi syyttää kuin EA:ta.
 
Kyllä mä olen aika vahvasti sitä mieltä että tuo langalla pelaaminen on vähän vanha juttu. Itse vedän 4G wifillä ja änäri on toiminut ihan ok lähes kaikkina vuorokauden aikoina. Kahdentoista jälkeen päivällä on vielä testaamatta mutta illalla ja ihan aamulla toimii hienosti. Testasin FIFAssa viime vuonna piuha vs. wifi ja wifi voitti kyllä silloinkin. Mut FIFAssa tuo input delay oli aika paha kyllä ruuhkatunneilla ja siitähän ei voi syyttää kuin EA:ta.
Sä varmaan pelaat reitittimen/modeemin kautta 4g? Älypuhelimen kauttakin pystyy pelaamaan, mutta pelikokemus ei ainakaan itsellä ole hyvä. Aiemmin omistin 4g reitittimen ja ei se huono ollut, mutta en silti vaihtaisi valokuitua pois. Täällä maaseudulla 4g ei niin hyvin pelitä. Sitä vaan ihmettelen tuossa EA:n touhussa, että jos Bäfässä löytyy Saksastakin serverit. Eikö niitä voi sitten käyttää änärissä hyödyksi? Kai ne serverit ruuhkautui sen ekan päivän jälkeen, koska se hipoi jo täydellisyyttä:D
 
Ei kai nyt oikeesti joku sano et piuhalla on vanha juttu ja wifi on paljon parempi.
Aa nii joo sulta tuntuu siltä.
Ehkäpä sulla on jtn vituiks ku piuhalla pitäis olla aina parempi kunhan kaikki on kunnossa niin piuhoissa , häiriötekijät pois(esim sun TV kaapeli saattaa ottaa häikkää jos on huono piuha) sekä et sun itse internet yhteys sekä sen asetukset on kunnossa.
 
Ei kai nyt oikeesti joku sano et piuhalla on vanha juttu ja wifi on paljon parempi.
Aa nii joo sulta tuntuu siltä.
Ehkäpä sulla on jtn vituiks ku piuhalla pitäis olla aina parempi kunhan kaikki on kunnossa niin piuhoissa , häiriötekijät pois(esim sun TV kaapeli saattaa ottaa häikkää jos on huono piuha) sekä et sun itse internet yhteys sekä sen asetukset on kunnossa.
Netti toimii ja asetukset on kunnossa. Kokeilin ihan huvikseen pelata wlanilla, niin yllätyin positiivisesti, koska 4 voittoa ja yksi tappio. Tappiopelissä oli aivan selvä viive, mutta noissa voittopeleissä viive oli vastustajalla.

En tiedä johtuiko, että pelasin wlanilla vai oliko vaan tuuria. Paremmin tämä kuitenkin tuolla systeemillä pelitti. Pingi tietysti vaihteli hieman 36-48 ms välillä, mutta ei häirinnyt pelaamista. Tämä tietysti herättää taas kysymyksen EA:ta kohtaan, että mitähän vittua? Kyllähän se pitäisi olla aina parempi piuhan kautta ja itsellä varsinkin täällä maaseudulla. Lisäksi operaattori ei ole kukaan noista kolmesta isosta, mutta yhden ison kaapelin poikki menemiset vaikuttaa kyllä.
 
No mulle yks tuommoinen sähköyhtiön mastojanari sanoi että nykyään alkaa olla reitittimien wifit niin laadukkaita että ei niistä enää kannata piuhoja masiinoihin vedellä. Kyllä mulla vaan ping on korkeempi piuhalla vs wlan. Olin itekkin kyl et wtf...
 
No mulle yks tuommoinen sähköyhtiön mastojanari sanoi että nykyään alkaa olla reitittimien wifit niin laadukkaita että ei niistä enää kannata piuhoja masiinoihin vedellä. Kyllä mulla vaan ping on korkeempi piuhalla vs wlan. Olin itekkin kyl et wtf...
No joo kyllä mutta kun kaikkee mitkä liikkuu tolla tajuudella plus et jos asuu vielä kerrostalossa...5ghz on sitten erikseen mutta siinä taas esteet ja ihan että liikut siitä alueen edessä vaikuttaa jo.
Et pleikassa ei oo nyt ihan nii hyviä anteeneja etteikö se ois alttiina kaikelle häiriöille et ihan sama vaikka sulla ois miljoonan laitteet ku pleikassa taas ei oo ku pilipali töheröt.
Mihin kaikkiin servuihin testasit jos wlanilla oli parempi ja kuinka monta kertaa.
(Tää on offtopic nii nakkaatko yveellä)
 
Netti toimii ja asetukset on kunnossa. Kokeilin ihan huvikseen pelata wlanilla, niin yllätyin positiivisesti, koska 4 voittoa ja yksi tappio. Tappiopelissä oli aivan selvä viive, mutta noissa voittopeleissä viive oli vastustajalla.

En tiedä johtuiko, että pelasin wlanilla vai oliko vaan tuuria. Paremmin tämä kuitenkin tuolla systeemillä pelitti. Pingi tietysti vaihteli hieman 36-48 ms välillä, mutta ei häirinnyt pelaamista. Tämä tietysti herättää taas kysymyksen EA:ta kohtaan, että mitähän vittua? Kyllähän se pitäisi olla aina parempi piuhan kautta ja itsellä varsinkin täällä maaseudulla. Lisäksi operaattori ei ole kukaan noista kolmesta isosta, mutta yhden ison kaapelin poikki menemiset vaikuttaa kyllä.
Ok no ei voi tietää mutta aina kun tyyliin on itellä lagannu nii vastustaja on pelannut 4g tai wlanilla
 
Ok no ei voi tietää mutta aina kun tyyliin on itellä lagannu nii vastustaja on pelannut 4g tai wlanilla
No, lopputuloksena vaihdoin taas takaisin piuhan päähän, koska ihan samalla tavalla jatkui nuo viivepelit. Sitten selvisi, ettei ne mistään viiveestä johtunutkaan. Sen verran kuitenkin arvaan, että valtaosa ei johdu viiveestä, vaan tuosta jutusta. Nää on taas näitä EA:n ohjelmointi juttuja, joita se on "unohtanut" peliin. Tästä ei kuitenkaan enempää, mutta pelatkaa ja ottakaa selville;)
 
Hitto miten ahistavan ihana tilanne. Kaksi D2 peliä jäljellä ja tarviin yhden pisteen että saisin Hortonin tiimiin. Uskotteko että häviin molemmat varsinaisella? :)
 
Ylös Bottom