Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos sulla on constant pressi koko pelin niin ei se ole kumma että pallot pomppii miten sattuu...

Sinun pelaajat on ihan kuitti ensimmäisen 45:sen jälkeen. Niiten sijoittuminen on myöskin miten sattuu kun ne prässää koko ajan. Oikeastaan sinun tiimiä vastaan on aika hyvä pelata kunhan vaan selviää ekasta puoliskosta.

Kieltämättä pelin jälkimmäisellä puoliskolla joutuu käyttämään kaikki vaihdot ja lisääkin olisi tarvs. Otin team press:n pois ja luulin sen riittävän. Perhana, tätä pitäisi opiskella enemmän. On tullut vain pelattua...Tällaiset pienet asiat vaikuttavat kuitenkin itse pelissä aika paljon. Sullako ei ole minkäänlaista prässiä päällä?

Mikäs selitys siihen on, että joissakin matseissa ei mikään onnistu heti alusta alkaenkaan? Et saa syötettyä suunnilleen lyhytsyöttöä lähimmälle pelaajallekaan, vedot menee ihan mihin sattuu, maalivahdin avaukset menee vastukselle yms. ja vastus vyöryy päälle jollain common cold pelaajilla.
 
Kieltämättä pelin jälkimmäisellä puoliskolla joutuu käyttämään kaikki vaihdot ja lisääkin olisi tarvs. Otin team press:n pois ja luulin sen riittävän. Perhana, tätä pitäisi opiskella enemmän. On tullut vain pelattua...Tällaiset pienet asiat vaikuttavat kuitenkin itse pelissä aika paljon. Sullako ei ole minkäänlaista prässiä päällä?

Mikäs selitys siihen on, että joissakin matseissa ei mikään onnistu heti alusta alkaenkaan? Et saa syötettyä suunnilleen lyhytsyöttöä lähimmälle pelaajallekaan, vedot menee ihan mihin sattuu, maalivahdin avaukset menee vastukselle yms. ja vastus vyöryy päälle jollain common cold pelaajilla.

Mulla on pressure on heavy touch käytössä ja se tuntuu toimivan parhaiten. Constant pressuren otan sitten lopussa viimeisille minuuteille käyttöön jos oon tappioasemassa. Yleensä 70min kohdalla kun teen ekan vahdon.


Ei sille ole muuta selitystä kun händikäppi jolla EA tasaa peliä. Näin saavat enemmän draamaa ja isomman joukon pelaajia pysymään tyytyväisenä.
 
Toty hyökit tänään pakoissa joten eiku repimään pusseja...

Käytin 80k ja tein 37 liiga joukkuetta mistä saa kultapakkoja.
 
Ekaa kertaa kans panostanut totyyn ja pakkoja melkoinen läjä odottamassa. Ei varmastikaan tule olemaan sen vaivan ja odottamisen arvoista, mutta eihän sitä koskaan tiedä..

Sen verran taikauskoinen olen vaihteeksi, että en ala repimään pakkoja auki heti kasilta. Vasta joskus ysiltä kun kaikki muut ovat jo omansa avanneet.
 
Minä en säästelly vaan tein eilen nuo liigat...
Enkä nytkään jaksa säästää vaan kasilta auki ja roinat myyntiin saanpaha sen Cannavaron 89 ostettua.
 
Pakoista Alba, Matuidi ja Davinson ainoat joilla arvoa. Jorginho tuli 3 kertaa peräkkäisistä pakoista.. kunhan kaiken roskan myy niin tuli tästä kimarasta sentään voittoa joku 100k.
 
Perjantainahan se Full TOTY onkin. Muistan nää joka vuosi väärin. Hyökit päivän, samoin kk, pakit+mokke sit 2 päivää ja full pe.
 
Fin Bonille tiedoksi että team press ja constant pressure tosiaan nerfattiin yhdessä updatessa ja syö nyt staminaa hullun lailla. Kick off glitchiä torjumaan hyvä käyttää team pressiä.
Halvimmat säästetyt pakat tuli avatuua ja sitä itseään sieltä tuli. Rare players packit jätetään siihen kun koko toty tulee saataville.
 
Nyt on 89 Cannavaro ostettu ja kolmen pelin perusteella on hyvä. Siis järkyttävän hyvä sijoittumaan ja enginellä pirun smooth pakiksi. Tulee mieleen tots Azpi parin vuoden takaa mutta paremmalla hypyllä. Nyt taitaa Desaily jäädä hankkimatta ja päivitän 89 primeen. Seuraavaksi sitten Bestin joku versio hankintaan, saa tulla Agueron tilalle hyökkäykseen.
 
No jäi sentään enemmän kuin pelkkä luu käteen pakoista. Pogba, IF Rashford ja Mertens.

Hinnat sen verran alhaalla, että ihan tosissaan harkitsen tuota Ballackia. Mutta.. Untradeable ja onko sitten oikeasti 1,5M arvoinen ? Tuo on melkoinen läjä coineja yhteen pelaajaan.
 
No jäi sentään enemmän kuin pelkkä luu käteen pakoista. Pogba, IF Rashford ja Mertens.

Hinnat sen verran alhaalla, että ihan tosissaan harkitsen tuota Ballackia. Mutta.. Untradeable ja onko sitten oikeasti 1,5M arvoinen ? Tuo on melkoinen läjä coineja yhteen pelaajaan.

Onhan tuo Ballack päällikkö keskikentällä. Siis jos haluaa sellaisen ison työmyyrän mikä tekee kaikkea.. plussana sitten etutolpalla kulmissa ja jos pallo tulee siihen niin se on 90% varmuudella maalissa. Kankeahan se on ja shotti animaatio on melko hidas mutta jos se pääsee ampumaan niin silloinkin on melko varmasti pallo maalissa. Ballackin suurin hyöty on kuitenkin puolustus pelaamisessa ja keskikentän hallinnassa.
 
Muistaakos kukaan miten näitä Swap-pelaajia on saanut? Montako tullut SBC:itä 2 vai 3 per jakso? Lisäksi pelkistä peleistä tullu 2 vai 3? Siis ilman voittoja, onlinea tai mitään. TOTY:n ajan peli käytössä, joten maistuisi tuo 7 korttia siihen Rare Mega Packiin.
 
Onpas hiljaista näin toty aikaan...

Pikkeinä Arnautovic ja Militao. Arnautovikki menee testiin ja saattaa korvata Agueron.

G2 ja D5,R1 pakat oli kyllä melkoista kauhua.. ainoat taulut oli Jonas. Ei edes 83:sia.
 
Mitähän EA meinaa tänään tehdä. Pelkät valinta-TOTY:t pakkoihin tuntuu kovin epäkiimaiselta pakkojen ostajien osalta.
 
Mitähän EA meinaa tänään tehdä. Pelkät valinta-TOTY:t pakkoihin tuntuu kovin epäkiimaiselta pakkojen ostajien osalta.

Ihan sama mitä laittavat... tämän päivän otannalla mikään määrä pakkoja tai spesiaalu kortteja ei auta meikäläistä nostamaan jotain hyvää.
 
Eilen tuli tehtyä ranskikset ja Depay. Tänään PSG:n prime pakasta, kas kummaa, Neymar. Arvokkain nosto tähän mennessä.
 
Uskon kerrankin Castroa ja säästän pakat sunnuntaille. Oli se viimeksikin oikeassa niistä, joskaan ei TOTY-aikaan. Paskaa mä silti pakkaan.

Ps. Toi POTM-Auba on ihan sairas kortti keskustaan. Lainakorttina ollut nyt kun hunttaillut tota pakkaa niistä Swapeista.
 
Ei ole koskaan tullut vastaan näin pahaa apujen peliä Fifassa ikinä. Joka veto tuhnuja avopakoista ja parhailta vetopaikoilta POTM-Auboilla, Saneilla ja flashback-Sturridgeilla , kun edellisissä peleissä samat ukot loistaa ja pistää normaalisti noista sisään. En yhtään ihmettele sitä hyvien pelaajien raivoa, kun peli päättää ennakkoon kumpi voittaa. Tekisi mieli sanoa todella rumasti. Miten te pystytte pelaan tätä päivästä toiseen?

Kaikkein kuvaavinta oli tuo täysin surkean vastuksen maali. Pallo kimpoaa täydellisesti mun ukosta suoraan jalkaan mun kuudentoista alueelle, josta pallo vaan menee sisään. Nolla vetoa maalia kohti vs mun 18/13. Vastustaja ei edes pelannut osan aikaa pelistä, vaan seisoi vaan paikallaan ja meikä sai tehdä kentällä mitä halusin. Mutta ei, ei mene pallo sisään, teit mitä tahansa.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20190110_214403.jpg
    IMG_20190110_214403.jpg
    1,1 MB · Lukukerrat: 24
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom