Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Hockey Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla valuutalla kielletty)

Hitto miten ahistavan ihana tilanne. Kaksi D2 peliä jäljellä ja tarviin yhden pisteen että saisin Hortonin tiimiin. Uskotteko että häviin molemmat varsinaisella? :)
Mulla jäi eilen nousu ykköseen kahden erän päähän, kun johdin 1-0 ja sitten soi puhelin:D No EA antoi uuden mahdollisuuden ja tänään kolme peliä pitäisi voittaa putkeen.
 
Mulla jäi eilen nousu ykköseen kahden erän päähän, kun johdin 1-0 ja sitten soi puhelin:D No EA antoi uuden mahdollisuuden ja tänään kolme peliä pitäisi voittaa putkeen.
Joo voi helekatti että tuntui kyllä niin tutulta taas. Ekassa pelissä vastaan asettuu joku suht jämä rare tiimillä pelaava jantteri. Ei kyllä häikäissyt pelitaidoillaan mutta mun lukuisten tolppien säestämänä se kolmannessa erässä meni 4-3 johtoon ja sai vielä mun hötkyilyn ansiosta tehtyä 5-3 jolloin kirosanojen säestämänä laskin kapulan soffalle ja vedin vähän henkeä.

Ihan rehellisyyden nimissä kaveri pysyi kelkassa pelkästäään siksi että peli avusti häntä kaikin mahdollisin tavoin. Mut tuo on erittäin tuttua FIFA:n online seasoneista. Nuo ratkaisupelit tuppas aina olemaan täynnä mitä ihmeellisimpiä, tunteita herättäviä tilanteita. Tää peli nyt vaan on tällainen.

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uutta pettymystä, ja viimeisen pelin kimppuun. Vastaan asettui kaveri jolta löytyi jo Horton pakistosta ja mietin että kiva, tulee turhan tiukka matsi tähän väliin. Näytti hänellä olevan myös muut milestone kortitkin. Tää osas vatkata kiekkoa kyllä ja tiedosti selkeästi miten pelin heikkouksia käytetään hyväksi mut mä kyl puolustan noi glitchaajat pois jos eivät ole ihan törkeen kovia pelimiehiä. Lopputulos 9-1 mulle. Ei nimittäin tolpat kolissu kun vastaan asettui jannu jolla oli about samantasoinen tiimi kuin mulla.

No nyt on Horton takataskussa vaan en tiedä mihin tuonkin nyt sit tuuppaisi. Vois ehkä Thanksgiving Karlssonin myydä pois mut on kyllä ollut niin hyvä kortti että en tiedä oikein... Ehkä mä korvaan vaan Ristolaisen tuolla Hortonilla ja koitan jostain tsiigailla synergy korvaajia. Vähän se siltä nopeella vilkaisulla näyttää että Ferraro taitaa joutua katsomoon kun yhdestäkään sen synergystä ei ole mitään hyötyä. Hyvin palvellut kortti sekin.
 
Itse odotan ainoastaan niitä hiton Betatunereita, vaikka pelaaminen nyt yhden pelin verran ok olikin tuossa kun monthly collectibleä tavoittelin. Also, pistäkääs nyt jumankekka EA jo Carbonia ja Kultakeräilyä setteihin, mulla on yli 40 kultaista odottamassa hinnannousua.
Edit:
Rosteri:
Ovechkin-Nieuwndyk-86 Cournoyer
Giroux-Ferraro-Malkin
86 Hawerchuk-85 Gilmour-85 Rantanen
Seguin-Clarke-Probert 88

Chara-JouluWeber
Hanifin-86 Burns
85 Zadina-JouluEkblad

Mike Smith-Niclas Westerholm

Rosterista ehkä näkee ettei ihan liikaa ole tullut pelattua, tai yrittänyt tehdä voittoja coinseilla. 67k tilillä ja tuohon oli varaa. Varastossa toki treidaamattomana mm. Brad Park ja pari muuta kovista, mutta ei käyttöä miehille juuri nyt. Synergioista päällä PP, S, FM, CP, BU ja BE.
 
Viimeksi muokattu:
Itse odotan ainoastaan niitä hiton Betatunereita, vaikka pelaaminen nyt yhden pelin verran ok olikin tuossa kun monthly collectibleä tavoittelin. Also, pistäkääs nyt jumankekka EA jo Carbonia ja Kultakeräilyä setteihin, mulla on yli 40 kultaista odottamassa hinnannousua.
Edit:
Rosteri:
Ovechkin-Nieuwndyk-86 Cournoyer
Giroux-Ferraro-Malkin
86 Hawerchuk-85 Gilmour-85 Rantanen
Seguin-Clarke-Probert 88

Chara-JouluWeber
Hanifin-86 Burns
85 Zadina-JouluEkblad

Mike Smith-Niclas Westerholm

Rosterista ehkä näkee ettei ihan liikaa ole tullut pelattua, tai yrittänyt tehdä voittoja coinseilla. 67k tilillä ja tuohon oli varaa. Varastossa toki treidaamattomana mm. Brad Park ja pari muuta kovista, mutta ei käyttöä miehille juuri nyt. Synergioista päällä PP, S, FM, CP, BU ja BE.
En halua olla ilonpilaaja, mutta näitä kultakeräily/carbon korttejahan tarvitaan jo legendakeräilyssä. Mietin vain, että miksi EA pistäisi erikseen setin pystyyn näitä varten?
 
En halua olla ilonpilaaja, mutta näitä kultakeräily/carbon korttejahan tarvitaan jo legendakeräilyssä. Mietin vain, että miksi EA pistäisi erikseen setin pystyyn näitä varten?
No koska on ennenkin pistänyt. Olihan noita nyt viime vuoden pelissäkin esim.

Jos ei ala näkyä, myyn pois sitten normihinnalla.
 
En halua olla ilonpilaaja, mutta näitä kultakeräily/carbon korttejahan tarvitaan jo legendakeräilyssä. Mietin vain, että miksi EA pistäisi erikseen setin pystyyn näitä varten?
Joo, mäkin olen myynyt pois ASAP aina kun on jostain noita tullut. Kyllähän niitä muutamaan otteeseen tarvittiin jo tässä mutta oli aivan ylihinnoiteltuja settejä niin ei niitä kukaan tehnyt joten hinnat vaan laski laskuaan. Ajatella että joillain on yli 300 noita collectableja jemmassa, niitä on pitänyt kerätä siitä asti kun niistä sai vielä sen 25k per pala. Nyt niistä on siis sulanut jo yli 10k pois per kortti. Kukkuu?

Tosiaan, sen verran olen lueskellut että yksi osasyy miksi gold collectablet pomppas viime vuonna oli vissiin toi ICE setti joka niitä vaati silloin. En näe että tuommoista on ihan heti vielä tulossa joten en ala noita myöskään keräämään. Voihan se olla että esim. mahdolliset tulevat All-Stars setit noita pyytää ja sit voi olla kysyntää, mut ehkä varmempaa on melkein ostaa aina perjantai-iltana läjä noita jemmaan ja jos niitä ei tarvita niin myydä pois, vaikka sit pienellä persnetolla. Noi kun menee aina kaupaksi.
 
Huomenissa siirrytään sitten takaisin betakiekkoon. Jännä kyllä nähdä miten radikaalisti tuo vaikuttaa peliin, nyt kun monilla on huikeita monsteritiimejä.
 
Huomenissa siirrytään sitten takaisin betakiekkoon. Jännä kyllä nähdä miten radikaalisti tuo vaikuttaa peliin, nyt kun monilla on huikeita monsteritiimejä.
Yllätys, EA:lla oli jälleen ongelmia tämänkin päivityksen kanssa:D Epäilen, että tuskin tuntuu samalta kuin beta silloin. Siinä täytyy myös muistaa, että betassa oli vs pelimuoto, mutta ei huttia. "Pause Glitch" toimii muuten edelleen ja tulee toimimaan kunnes EA sulauttaa aikalisän ja erätauot peliin. Toinen mahdollisuus on, että EA tekee kokonaan uudella koodilla seuraavan pelinsä.
 
Yllätys, EA:lla oli jälleen ongelmia tämänkin päivityksen kanssa:D Epäilen, että tuskin tuntuu samalta kuin beta silloin. Siinä täytyy myös muistaa, että betassa oli vs pelimuoto, mutta ei huttia. "Pause Glitch" toimii muuten edelleen ja tulee toimimaan kunnes EA sulauttaa aikalisän ja erätauot peliin. Toinen mahdollisuus on, että EA tekee kokonaan uudella koodilla seuraavan pelinsä.
Äh, miten se vieläkin muka voi olla pelissä? Redditissä ei ainakaan paljon ole asiasta puhuttu. Vai onko tuo joku "Intermission glitch" tjms? Raivostuttavia nuo tuollaiset kyllä...
 
Äh, miten se vieläkin muka voi olla pelissä? Redditissä ei ainakaan paljon ole asiasta puhuttu. Vai onko tuo joku "Intermission glitch" tjms? Raivostuttavia nuo tuollaiset kyllä...
Näin oman ryhmän kuvasta, kun oli keskeytysvoittoja pitkä liuta eiliselle päivälle ja kaikki loppuneet ekan erän jälkeen. MTU glitsihän toimi kahdella tapaa, eli ottamalla aikalisän tai erän loputtua. Ne on nämä EA:n "korjaukset" laatutyötä:D Ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut päivityksen jälkeen kertaakaan, enkä ole kokeillut toimiiko tuo glitsi enää.
 
Näin oman ryhmän kuvasta, kun oli keskeytysvoittoja pitkä liuta eiliselle päivälle ja kaikki loppuneet ekan erän jälkeen. MTU glitsihän toimi kahdella tapaa, eli ottamalla aikalisän tai erän loputtua. Ne on nämä EA:n "korjaukset" laatutyötä:D Ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut päivityksen jälkeen kertaakaan, enkä ole kokeillut toimiiko tuo glitsi enää.
Niin toi MTU klitsihän piti korjaantua kun siirryttiin p2p yhteydestä EA:n servereille?
 
Niin toi MTU klitsihän piti korjaantua kun siirryttiin p2p yhteydestä EA:n servereille?
No, jos tarkkoja ollaan, niin sehän jäi vaiheeseen vielä. Nähtävästi se toimii edelleen, mutta en tiiä oliko se kuva otettu Compista vai online seasonsista..
 
Tykkäsin ihan. Vieläkin pystyy liikaa suojaamaan kiekkoa omaan makuun mutta johonkin se raja on vedettävä jotta on jollain tapaa tasapuolista. Muuten kaunoluistelijat nousee kapinaan. Ihan superrehellisesti tuo betatuner tuntui loistavalta verraten "nykyiseen" tuneriin.
 
Nyt nappas iso kala 2,5k pronssipakasta,Allstar game Giroux! Aivan älytön nosto,toki en niin "Kiruusta" välitä,heitin markettiin,sieltä nappas vielä isompi vaihtotarjouksella. Joku tarjos vaihtoa Allstar game Rantaseen. En miettiny 5 sekuntia kauempaa hyväksymistä.
 
Vähän lopahti kyllä innostus kun sain grindattua itteni ykkösdivariin. Aikamoista hampaat irvessä vääntämistä tuolla pelailu suurimmalti osin on.

Pistin treidattavat pelaajat lihoiksi ja höntsäilen untradeable tiimillä tästä eteenpäin.

Jos tarvetta kolikoille ni pistä privaa, 3m löytyy.
 
HUT- amatöörin kysymys. Mitä kannattaa tehdä ylimääräisille pronssi-, hopea ja kultapelaajille? Onko settejä mihin ne kannattaa survoa vai myyntiin?
 
HUT- amatöörin kysymys. Mitä kannattaa tehdä ylimääräisille pronssi-, hopea ja kultapelaajille? Onko settejä mihin ne kannattaa survoa vai myyntiin?
Onhan siellä ne reroll setit. Pronssit, silver ja gold common kortit möisin pois. Itse säilytän nuo silver raret ja teen aina niistä gold common kortin jotka survon sit rerolliin, joista saatu rare kulta kortti sit useimmiten collectable rerolliin, kun harvemmin noista enää käyttistä tulee.

Nostin muuten pronssipakasta ASG Holtbyn eilen. :D Sit ostin tommosen 150k pelaajapakan josta 90 TOTW Price, base Ovechkin ja Pastrnak.

Niitä turhia kolikoita siis löytyy edelleen....
 
Ylös Bottom