Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ai noi Liiga SBC:t voi tehdä niin monta kertaa kuin haluaa. Luulin että noissa on joku kahden raja. Tuli tehtyä Bundesliiga 2x, kun oli miltei jokaisen joukkueeseen kortit tallessa, mitä nyt Dortmund ja Bayern toki piti ostaa alusta loppuun.
Cardiff liittyy todennäköisesti tähän: https://www.is.fi/eurosarjat/art-2000005974474.htmlItse vetelin joitakin pakkoja auki eri liigoista. Viides Pjanic tuli ja yksi kurainen TOTW. Valintapakasta niinkin hurja kuin Alli.
TOTS:ssa seuraava iso pakkojen avaus. Siihen asti aikamoista hiljaiseloa. Ps. Olipas Valioliigan pelaajat hinnoissaan. Etenkin Cardiff, moro. Kivoja voittoja tuli hopeakorteilla, tosin osaa en myynyt kun sold out. Odotan että EA päivittää ranget.
Niin siis mulla ei ole enää peliä omana, vaan vain tuo kirjaston peli. Olen kokoajan puhunut että Web Appilla vielä SBC:t kiinnostaa. Mikä tässä on niin vaikeeta?Huomenna vielä pari pakkaa, sitten ensiviikolla peli myyntiin.. Enskuussa vielä muutama peli.. Liiga sbct vois tehdä ja avata pakat niistä viel. Sit viel pari matsii. Venataan vielä tots. Nyt peli lähtee kierrätykseen, venataan viel kesäkuun promo. Ok nyt viel viimeset iconit jengiin ja peli oli siinä.
Niin siis mulla ei ole enää peliä omana. Vain tuo kirjaston peli.
No kun alunperinkin oli tavoite avata ne säästyneet pakat TOTY:a varten itse pelissä, kun se Web Appi ei anna mitään animaatiota.Fiksu jätkä, pakko sanoa!![]()
Niin siis mulla ei ole enää peliä omana, vaan vain tuo kirjaston peli. Olen kokoajan puhunut että Web Appilla vielä SBC:t kiinnostaa. Mikä tässä on niin vaikeeta?
Pakka-addiktius on vakava asia, ei passaa nauraa.Ei mikään. Kuhan nauran vaan![]()
Unohtui tähän vastata. Eli ei melkoisen varmasti ole ranget päivttymässä. Onhan tuo nyt vähän moraalitonta vedellä voittoja yhden hankinnan mahdollisella kuolemisella jossain keskellä kylmää merta. Mutta vähän samaa oli taannoin Chapecoensen aikoihin. Siis jos nyt tuosta kyse on.Cardiff liittyy todennäköisesti tähän: https://www.is.fi/eurosarjat/art-2000005974474.html
En usko että on, toki kun osu Valjuun niin ehkä. Salan kortti nyt varmaan on extinct, mut mun mielestä yleensä kuolemantapaukset on vaikuttanut vaan ko. pelaajan korttiin.Unohtui tähän vastata. Eli ei melkoisen varmasti ole ranget päivttymässä. Onhan tuo nyt vähän moraalitonta vedellä voittoja yhden hankinnan mahdollisella kuolemisella jossain keskellä kylmää merta. Mutta vähän samaa oli taannoin Chapecoensen aikoihin. Siis jos nyt tuosta kyse on.
Kuten pitikin. Siis olettaen, että Salan range vedettiin alas.Kyllä se siihen liittyi kun eilen porukka osteli max hinnalla ja redditissä kävi hirveä hulina. Muokkasivat Salan rangea myöskin illalla tämän myötä
Et vissiin ihan.Ymmärsinkö oikein, EA kehtaa oikeasti tehdä jotain muutoksia henkilön B (nimi muutettu) ominaisuuksiin suurehkon tragedian (kuolema) johdosta?
Itse hommasin tuon lapun. Tykkään kyllä kovasti. Tuntuu että on jatkuvasti joka paikassa.Rivals-pakoista ei mitään, WL pick anto Koscielnyn ja pakasta nasahti Sergio Ramos
Onks porukalla kokemuksia Guendouzista?