Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Flashback SBC näemmä uutena. Mulla noita taitaa olla jo kolme vai neljä, joten väliin jää kun on pomminvarmasti joku Ibra tai Rooney. Hyvin kyllä EA hoitelee porukoiden noin kaikki kortit varastoista pois ennen TOTS:a.

Ibra ja Luiz löytyy ja millekään muulle fb ukolle en ole nähnyt tarvetta joten jätän väliin.

Ucl markuista kerrankin hyvä nosto kun tuli Coutinho. Menee hyvin Eusebion buildiin joka pitää tehdä totseilla kunhan ensin näkee mitä ea on keksiny. Onko liiga kohtaisia tehtäviä ja sen sellaista.
 
Arvelinkin että joku rahastus tulee vielä ennen TOTS:a. Varatkaa UCL Rare/Common-pelaajia ja mahdollisesti Ranskaa (Notre Dame) ens viikon weeklyihin, jos sitä baby iconia hamuatte swapeista. (Täysi arvaus toki)
 
Tällä viikolla oli jo se "score using UCL rare player". Mutta noita UCL kortteja on kyllä hyvä pitää jemmassa, koska varmasti pääsee jossain kohtaa käyttämään.
 
Tällä viikolla oli jo se "score using UCL rare player". Mutta noita UCL kortteja on kyllä hyvä pitää jemmassa, koska varmasti pääsee jossain kohtaa käyttämään.
Juu mutta EA on tunnettu siitä että yrittää olla mahdollisimman arvaamaton ennalta. Voihan tuo olla vaikka välierien joukkueita tai ihan mitä tahansa lottokoneella.
 
Viimeksi muokattu:
1749
Vieläki oltais nipinnapin top100 joukossa mut ei jaksa kyl viikonloppuna pelata kaikkia pelejä.

Gold2 player pickeistä 81 ja 80 ratingin pelaajat :D
 
Voiha video. Päätin humalas tehä Florenzi sbc:n ku on noita ei myytäviä serie a pelaajia ja sit tehä kakkostiimin. Tuli kaikenlaista ja yhtäkkiä aika rupes tulee vastaan, pari viimestä pelaajaa paniikis ylihinnalla storesta, mut ei kerenny syöttää tiimiä. Käteen jäi reilu sadantonnin sijoituksella 50k pakka :D
 
Eilen tuli avattua n. 1,5 miljoonan edestä taas palkinto ja SBC-pakkoja. Mahtava 84 IF ja 86 Özil ainoat walkoutit. Ihan käsittämätöntä. WL olisi 10-0 tilanteessa mutta ei tuon session jälkeen oikein motia löydy.
 
Jos muuten teette sen enkkuhaasteen, muistakaa että erikoiskorttia ei lasketa vaikka olisi rare, jos se pohjakortti pelaajalla on nonrare. Ihanan EA:maista logiikkaa.

Edit: Erikoiskorttia ei lasketa ollenkaan näemmä. Ei saa olla avaavassa kokoonpanossa muuta kuin perus rarekultaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kyllä maailman paskin tuuri noissa UCL-korteissa ykköstilillä. Joka pakasta jonka tehnyt noita SBC:itä, tullut täyttä kuraa. Nytkin 81 Orizola vai mikä hitto, jolla ehkä voi olla arvoa jos tarvitaan SBC:ssä tai Weeklyissä. Kakkostilille sentäs nyt Cityn Mendy, kun molempien jääneet nollakortit väänsin tuohon.
 
Vähän enemmän ehdin pelää WL:ää ja loppusijoitus oli Gold3. Parit lainakortit tuli testattua.

PIM Cruyff, on kyllä taikuri kentällä ja taikoo pallon maaliin tai syötön kaverille. Heikkoutena vahvuus ja tuntuu ettei se balanssi ole ihan niin korkea kuin statsit antaa ymmärtää. Johtuu varmaan kortilla käytetystä vartalotyypistä. En usko, että Cruyff SBC tulee tehtyä, koska Ronaldinhon Prime kortti tuntu niin paljon paremmalta.

PIM Blanc, oli pieni pettymys. Odottaisin, että olis dominoivampi pelaaja puolustupäässä. Oli tarkoitus tehdä tämä sbc mutta on nyt vähän harkinnan alla. PIM Cannavaro, tästä kyllä tykkäsin ainut heikkous se pituus, ettei voita jokaista pääpalloa mihin menee. Desailly 88, tämä toimii hyvänä tasomittarina noille muille toppareille ja olen tykännyt tosi paljon. On paljon ketterämpi kentällä, mitä statsit antaa ymmärtää, johtuu varmaan taas siitä vartalotyypistä mikä taitaa olla "slim". PIM Desailly pitää vielä kokeilla.

Ensi viikonlopun WL peleissä sitten kokeiluun Prime Eusebio, PIM Desailly ja ehkä PIM Luis Figo. Topparivalinnassa arvon nyt vähän Blancin, Desaillyn ja Cannavaron välillä. Maldinin PIM sbc on vähän turhan kallis tehdä, mutta middle/prime versiota voisin käyttää toisena topparina.

Muistakaa pelata tällä viikolla niitä Squad Battle pelejä. #13 swap token Rotenberg: available from squad battles untill 29/04 01:00 AM UK (finish silver 3 or higher for the week)
 
Ea mulkerot näköjään lisänny prime Eusebion sbc:een 89 tiimin vaatimuksiin kaksi iffiä :(

Pikkeinä tuli 92 Coulibaly joka kelpaa varsin hyvin toiseen tiimiin.

Tott sbc toi kivasti 83 Götzen... muutenkin nämä tott sbc:eet olleet melko luokattomia.

Saisivat alkaa tots aikatauluja julkistaa niin pääsisi tekemään Eusebion ja paukuttelemaan pari sataa pakkaa auki.
 
Pickeistä 82 ja 81 ratingin pelaajat. Mä en hemmetti ymmärrä miten jengi saa jotain käyttö kelpoista pelaajaa noista. Gold 3 pakat ja div1 rank2 2xultimate pakkaa ja parhaana 83 kagawan paska. :D
 
Mulle tuli pickinä 87 Hamdallah. Ajattelin WL:ssä koittaa nyt vihreän linkin strikerparina SBC Musaa ja tuota. Laidoilta OP Pires ja Prime Figo vielä linkkaamaan. Ja viikolla tuli 88 motm Laca prime electrumista.
 
Pickeistä 82 ja 81 ratingin pelaajat. Mä en hemmetti ymmärrä miten jengi saa jotain käyttö kelpoista pelaajaa noista. Gold 3 pakat ja div1 rank2 2xultimate pakkaa ja parhaana 83 kagawan paska. :D

Pickistä joku Tatarasanu tms, WL-palkintopelaaja valinta 76 ja 75 ratingistä. Pari avattua pakkaa, joista pelkkää kuraa.

No onneksi FUT SWAP:sta saa 14 täyteen, joten ikoni johonkin SBC:hen tulossa.

@peeze, kiinnostaa sun raportit noista Ikoneista, samoja itsekin miettinyt. Del Piero on muuten jostain syystä markkinahinnaltaan hyvinkin kohtuullinen, ilmeisesti ei ole itse pelissä vahvistus? Olen todella tyytyväinen Butra/Ibra kaksikkoon kärjessä, varsinkin Butra (92) on ihme säkkärä joka paikassa ja tehokas viimeistelijä mutta keskikentälle ja puolustukseen kaipaisi jotain supermiestä.
 
Ylös Bottom