Ni kuka pyörittelee konetta mennen tullen?Tuollaista en ole väittänyt, että minä hakkaisin konetta vaikeimmilla tasoilla. Tarkoitin noita, jotka pyöritteli konetta mennen tullen. Kyllähän niitä pyörittelee, jos kone tehdään paskemmaksi kuin normaalisti. Tämän voi testata helposti. Sä voit kysyä multa yksityisviestillä, jos kiinnostaa. Ideana mulla on tuossa amatööritasolla pelaamisella, että saa tasaisesti pisteitä. Siinä ei myöskään ole sellaista pisteiden menettämisen pelkoa, kuin esim. pro tasolla. Toisekseen aloitin tätä pelaamaan kunnolla vasta pari viikkoa sitten, joten joukkue ei ole mikään huippu (79). Helpoin tapa saada kunnon joukkue on ostaa kolikoita, jota valtaosa tekee. Aivan sama homma änärissä. Väitän, että peli tasoittuu jonain päivänä, kun EA joutuu lopettamaan pakkojen myynnin. Kolikkomyyjät vähenee ja pelissäkään ei helpolla tienata kolikoita. Olen samaa mieltä siitä, että pelissä saa liian helposti tienattua kolikoita. Itsekin arvelin tehdä yhtä liigaa valmiiksi niin monta kertaa kuin mahdollista.
Meni ehkä vähän ohi multa...
Valtaosa tekee... älä ny viitti. Ei kenenkään tarvi ostaa kolikoita kun niitä tulee ovista ja ikkunoista muutenkin. Lake lainaa pelin kirjastosta joka toinen kuukausi viikoks, ja sillä on varmaan noin suunnilleen 47 ikonia...
Kannattaa kokeilla Legendaryä SBssä, se on välillä ihan kivaa
Ja superhalvoista korteista, koitapas Giovincoo.... edelleen mun maalipörsseis korkeella