Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuollaista en ole väittänyt, että minä hakkaisin konetta vaikeimmilla tasoilla. Tarkoitin noita, jotka pyöritteli konetta mennen tullen. Kyllähän niitä pyörittelee, jos kone tehdään paskemmaksi kuin normaalisti. Tämän voi testata helposti. Sä voit kysyä multa yksityisviestillä, jos kiinnostaa. Ideana mulla on tuossa amatööritasolla pelaamisella, että saa tasaisesti pisteitä. Siinä ei myöskään ole sellaista pisteiden menettämisen pelkoa, kuin esim. pro tasolla. Toisekseen aloitin tätä pelaamaan kunnolla vasta pari viikkoa sitten, joten joukkue ei ole mikään huippu (79). Helpoin tapa saada kunnon joukkue on ostaa kolikoita, jota valtaosa tekee. Aivan sama homma änärissä. Väitän, että peli tasoittuu jonain päivänä, kun EA joutuu lopettamaan pakkojen myynnin. Kolikkomyyjät vähenee ja pelissäkään ei helpolla tienata kolikoita. Olen samaa mieltä siitä, että pelissä saa liian helposti tienattua kolikoita. Itsekin arvelin tehdä yhtä liigaa valmiiksi niin monta kertaa kuin mahdollista.
Ni kuka pyörittelee konetta mennen tullen?
Meni ehkä vähän ohi multa...

Valtaosa tekee... älä ny viitti. Ei kenenkään tarvi ostaa kolikoita kun niitä tulee ovista ja ikkunoista muutenkin. Lake lainaa pelin kirjastosta joka toinen kuukausi viikoks, ja sillä on varmaan noin suunnilleen 47 ikonia...


Kannattaa kokeilla Legendaryä SBssä, se on välillä ihan kivaa

Ja superhalvoista korteista, koitapas Giovincoo.... edelleen mun maalipörsseis korkeella
 
Coinsseja saa helpommin ku viime vuonna mutta sen takia pelaajien hinnatkin on korkeammat kuin viime vuonna. Turha puhua myöskään superjoukkueesta jos squadi ei ole täynnä totyjä + muutama top tier iconi.

Ja mielenkiinnolla kuulen miten squad battleissa tämä AI tehdään paskemmaksi kun normaalisti. Vähän veikkaan, että ei vastausta tule.
 
Coinsseja saa helpommin ku viime vuonna mutta sen takia pelaajien hinnatkin on korkeammat kuin viime vuonna. Turha puhua myöskään superjoukkueesta jos squadi ei ole täynnä totyjä + muutama top tier iconi.

Ja mielenkiinnolla kuulen miten squad battleissa tämä AI tehdään paskemmaksi kun normaalisti. Vähän veikkaan, että ei vastausta tule.
No ei varmasti tule vastausta tuollaiselle käytökselle. Enkä rupea julkisesti sitä julistamaan, koska kyse on melko isosta virheestä itse pelissä. Voit ihan itse etsiä pelaamalla vastauksen. Tämä on niitä juttuja, joita ei Youtubesta löydy. Kyllä se EA tämän kahden vuoden sisällä korjaa ja viimeistään PS5 aikaan.
 
Ni kuka pyörittelee konetta mennen tullen?
Meni ehkä vähän ohi multa...

Valtaosa tekee... älä ny viitti. Ei kenenkään tarvi ostaa kolikoita kun niitä tulee ovista ja ikkunoista muutenkin. Lake lainaa pelin kirjastosta joka toinen kuukausi viikoks, ja sillä on varmaan noin suunnilleen 47 ikonia...


Kannattaa kokeilla Legendaryä SBssä, se on välillä ihan kivaa

Ja superhalvoista korteista, koitapas Giovincoo.... edelleen mun maalipörsseis korkeella
Top 100 pelaajat pyörittelee konetta miten tahtoo. Kyllä tämä kolikkomyynti ainakin änärissä on melko aktiivista ja puolet halvemmalla myydään kuin ulkomaiset toimijat. Eikä nuo pahan hintaisia ole Fifassakaan. Nykypäivän nuoret kun ei odottele. Kuten sanoin, että aloitin pari viikkoa sitten pelaamaan kunnolla. Ei mulla vielä ole varaa mihinkään ihme kortteihin ja ihan hyvin toimii normi Rooney, Arnautovic ja Ings. 79 tason joukkueella ei lähdetä legendarya pyörittelemään, eri asia sitten 95 joukkueella.
 
Top 100 pelaajat pyörittelee konetta miten tahtoo. Kyllä tämä kolikkomyynti ainakin änärissä on melko aktiivista ja puolet halvemmalla myydään kuin ulkomaiset toimijat. Eikä nuo pahan hintaisia ole Fifassakaan. Nykypäivän nuoret kun ei odottele. Kuten sanoin, että aloitin pari viikkoa sitten pelaamaan kunnolla. Ei mulla vielä ole varaa mihinkään ihme kortteihin ja ihan hyvin toimii normi Rooney, Arnautovic ja Ings. 79 tason joukkueella ei lähdetä legendarya pyörittelemään, eri asia sitten 95 joukkueella.


Nii TOP100 -pelaajat tietää glitchin, jota eivät lataisi tubeen? NOOOT GONNA HAPPEN.

Ja kyllä Legeä pyörittelee jopa mun vähäisillä taidoilla ihan peruskultatiimillä, toki mulla riippuu vastustajan tiimistä, kun taidot on mitä on.

Ja ymmärräthän että täällä höpisevät jarmot on hinkannut tätäkin versioo FIFAsta tuhansia matseja? Mulla kyllä vaan n. 500 kun hiipu moti ja tuli Apexi...

Pelaatsä Rivalsia vielä?

Edit. Ja miten olet bongannut glitchin jota PROt käyttää jos et pelaa niillä vaikeemmilla vaikeustasoilla, eikä sitä ole tubessa julistettu?
 
Ei jumalauta. :D Veikkaan kyl trolliksi tätä nurmesta. On sen verran kujalla.

Ite onneksi oon pyöritelly konetta alusta asti legellä. Oli sitten käytössä alle 80 ratingin tiimi tai icon squadi. Eikä oo mitään salaista glitsiä tarvittu. Enkä edes ole kovin hyvä pelaaja.

Mut jos tää nurmes nyt on ihan tosissaan ni se "glitsi" on varmaan joku kaikkien tiedossa oleva juttu. Siinä on vaan semmonen juttu et se "glitsi" ei ole kovin tehokas. Siitä syystä nurmeskin pelaa amateur tasolla.
 
Ei jumalauta. :D Veikkaan kyl trolliksi tätä nurmesta. On sen verran kujalla.

Ite onneksi oon pyöritelly konetta alusta asti legellä. Oli sitten käytössä alle 80 ratingin tiimi tai icon squadi. Eikä oo mitään salaista glitsiä tarvittu. Enkä edes ole kovin hyvä pelaaja.

Mut jos tää nurmes nyt on ihan tosissaan ni se "glitsi" on varmaan joku kaikkien tiedossa oleva juttu. Siinä on vaan semmonen juttu et se "glitsi" ei ole kovin tehokas. Siitä syystä nurmeskin pelaa amateur tasolla.
Eips, kyl Nurmes on tuttu aikasemmilta vuosilta. Eiköhän se ihan vakavissaan ole


Kerro toki Nurmes lisää? Tätä foorumia lukee n. 15 ihmistä, niin ei se glitsi kovin kauas leviä
 
Eihän jumalauta pro pelaajat ees pelaa squad batle peli muotoa ku se on perkele tylsää ku mikä :D ite pelaan SB matseja fitness joukkueella suunilleen sen 20peliä viikossa että ei pidä käyttää squat fitness kortteja ollenkaa ja en muista ees milloin viimeksi oisin häviny pelin legenda tasolla. Näihin ei oo mitään glitsiä tai muuta vaa jos osaat pyörittää peliä ja jaksat rakentaa rauhassa maali paikat niin koneella ei oo mitään mahdollisuutta sua vastaan.
 
Eips, kyl Nurmes on tuttu aikasemmilta vuosilta. Eiköhän se ihan vakavissaan ole


Kerro toki Nurmes lisää? Tätä foorumia lukee n. 15 ihmistä, niin ei se glitsi kovin kauas leviä
Voinhan mie sen kertoakin. Voihan se olla, että on ihan mielikuvitustakin. Kummasti vain kone huononee ja Onlinessa pelaajat syöttelevät ja laukovat mihin sattuu näiden asetusten ollessa päällä. Eli pelin aloitusruudussa laitatte pelin asetuksista tietokoneelle kaikki asetukset päin persettä. Itselle laitatte kaikki tietysti täyteen. Eli se valikko, mistä löytyy kaikki kuva, ääni, säännöt jne.. Kyllä sen eron huomaa, kun kone alkaa syötellä harhaan ja tekee muutenkin ihme juttuja tuon jälkeen. Samoin Onlinessa pystyin kiusaamaan pari voittoa, kun vastustaja laukoi avopaikoista taivaan tuuliin ja syötteli mihin sattui. Vaikutti myös kiihtyvyyteen, joten laidalta pääsi melko helposti läpi, koska vastustaja polki paikallaan:D Testatkaa ja kertokaa onko mun mielikuvitusta, mutta mie ainakin jatkan näillä EA:n patchiin asti.
 
Yks pisti itkuviestin pelin jälkeen. Sit pistin jotain takasi ja sit se laitto viel et voitti viime viikolla miut. Ite en muistanu mut sit katoin et sehän on joku turkkilainen. Mietin vaa et ei se ihme oo jos välillä on pientä viivettä pelissä jos saa matchmakingia Turkista asti ja lähin yhteys servu on mielestäni Saksassa.
 
@Tuulis heränny vissiin väärällä jalalla. :D Mulla oo ku tasan yksi legenda ja pari lainalegendaa, joista niistäkään en halua Baresia käyttää kun se on niin hidas. Pakkoja kyllä on kohta jo sata odottamassa.
 
Onkos jollain kokemusta prime Eusebiosta?

Saisin yhden kovan legengan tehtyä ja kun Gullit ja Ronaldo ei käy. Niin vatuloin pim Cruyffin ja prime Eusebion väliltä...
 
Draftissa molempia testannu monestikki. Eusebion kortti on varmaan paras koko fifassa. Vikkelä, nopea ja pallo on liimattu jalkaan suunnilleen kiinni että mahdoton saada pois :D täällä kohta Ronaldinho tehty kokonaan niin pääsee nauttimaan siitä kortista :)
 
Prime Gullit SBC tuli tehtyä viikonloppuna. Käytin enimmäkseen untradeable kortteja, mitä olin kerännyt. 87+ kortteja olin myös ostanut jemmaan jo aikasemmin Fut Birthday/Carniball aikaan. Esimerkiksi Kane 90 maksoi silloin 50k, nyt 80k. TOTS:n aikaan varmasti on reilusti halvempia tehdä näitä Icon SBC:tä.

Gullittia on tarkoitus käyttää loppupeleissä CDM paikalla. Aattelin kokeilla kuitenkin aluksi vähän ylempänä, koska pystyy pelaamaan kaikkia paikkoja.

Seuraavia vahvistuksia mitä on harkinnassa. Tehdä OP Blanc SBC. Prime Ronaldinho, pime Eusebio, OP Cruyff tai TOTY Mbappe CAM:n paikalle. Eusebion ja Cruyffin lainakortit on odottamassa kokeilemista. Mbappea on niin paljon kehuttu, että tekisi mieli kokeilla. Prime Ronaldinhoa kokeilin jo kertaalleen ja on kyllä huikea tänäkin vuonna. Mbappe olisi varmaan se paras vaihtoehto mutta noissa legendoissa on jotain spessua.

Tuo Sergei on kyllä ilmaiseksi kortiksi todella hyvä. Pakkasin Base Icon SBC:stä Ballackin, jota voisi vertaa vähän Sergeihin. Mutta Sergei on selvästi nopeampi, parempi pallon kanssa ja vahvempi.

Filipe Luis tuli siitä UCL Premium Upgrade SBC:stä ja pitää kokeilla.

1742
 
Tuli testattua Eusebio, Ronaldinho ja Gullit lainaversioina. Kyllä tuo Gullit on niiiiin dominoiva kaveri että pakko se on tehdä, peluutin kaveria kärkenä CR7n kanssa ja jessus kyllä oli vandijkit ja kumppanit paperia.
 
Jos joku jaksaa ottaa pari friendly matsia pleikan puolella niin huuteleepi täällä. Pakko saada tuo pelin hienoin pallo itelle :D
 
Flashback SBC näemmä uutena. Mulla noita taitaa olla jo kolme vai neljä, joten väliin jää kun on pomminvarmasti joku Ibra tai Rooney. Hyvin kyllä EA hoitelee porukoiden noin kaikki kortit varastoista pois ennen TOTS:a.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom