Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli tehtyä huvikseen tuo moments Schmeichel. Onpahan nyt tuo veskarin paikkakin sinetöity pelin loppuun asti.
 
@Fin Bon @Saxon_747

Muutaman peli ehdin eilen pelata, ja näyttää ettei tänä viikonloppuna ehdi pahemmin pelaamaan.

Eusebio ei ole toistaseksi vakuuttanut yhtä paljon kuin Prime Ronaldinho ja PIM Cruyff. Olen peluuttanut Eusebiota CCAM paikalla, mutta sopii myös muille hyökkäyspään paikoille. Ronaldinho ja Cruyffin läpisyötöt on paremmat kuin Eusebiolla. Pääpelissä Eusebion pitäisi olla parempi. 5* skillaajina Cruyff ja Dinho on vähän parempia harhauttelemaan. Gameplay oli aika kuraa näissä peleissä, niin vähän jokainen pelaaja tuntui huonolta. Jos Eusebion lainakortti on vielä saatavilla, niin kannattaa kyllä tehdä ennen kuin tekee prime SBC:n.

Del Piero PIM korttia en kyll suosittelisi. Mä en usko, ihan niihin statseihin se dribblailun osalta. Neymarin NIF on parempi. Nopeutta Del Pierolla ei ole tarpeeksi. Del Piero varmasti toimii parhaiten, jos syöttelee paljon ja odottaa, että Del Piero hakeutuu laukaisupaikkoihin.
 
@Fin Bon @Saxon_747

Muutaman peli ehdin eilen pelata, ja näyttää ettei tänä viikonloppuna ehdi pahemmin pelaamaan.

Eusebio ei ole toistaseksi vakuuttanut yhtä paljon kuin Prime Ronaldinho ja PIM Cruyff. Olen peluuttanut Eusebiota CCAM paikalla, mutta sopii myös muille hyökkäyspään paikoille. Ronaldinho ja Cruyffin läpisyötöt on paremmat kuin Eusebiolla. Pääpelissä Eusebion pitäisi olla parempi. 5* skillaajina Cruyff ja Dinho on vähän parempia harhauttelemaan. Gameplay oli aika kuraa näissä peleissä, niin vähän jokainen pelaaja tuntui huonolta. Jos Eusebion lainakortti on vielä saatavilla, niin kannattaa kyllä tehdä ennen kuin tekee prime SBC:n.

Del Piero PIM korttia en kyll suosittelisi. Mä en usko, ihan niihin statseihin se dribblailun osalta. Neymarin NIF on parempi. Nopeutta Del Pierolla ei ole tarpeeksi. Del Piero varmasti toimii parhaiten, jos syöttelee paljon ja odottaa, että Del Piero hakeutuu laukaisupaikkoihin.
Suosittelen peluuttamaan Eusebiota st paikalla niin saat kaiken tarvittavan irti kortista. CAM paikalla on niin paljon hyötyä siitä jos on 5* skillsit niin sen takia Cruyffi ja dinho on heittämällä parempi vaihtoehto siihen.
 
Itellä toi De Bruynen toty ollu semmonen kortti et oikeen mikään kortti ei oo säväyttäny enään sen jälkeen. Cruyffista en tykänny, mut Eusebio ja Dinho on kyl hyviä.
 
Otin laina Eusebion. Pelaa Bestin kanssa kärjessä jolloin Hazard tipahtaa cammiksi. Kolme peliä ja tehot 2+2. Ei ole tällä hetkellä vielä 2,5 millin edestä säväyttäny vaikka hyvä onkin ollut. Testaan Eusebion jälkeen vielä optimus Cruyffia niin osaa tehdä ehkä vähän paremmin päätöksen kumman tekee vai tekeekö kumpaakaan.
 
7-3 aloitus joissa Eusebio 10+3 statseilla. Neljä peliä päättyi ensimmäisellä 30:sellä joten olisi voinut olla kovemmatkin. Kliininen viimeistely kaverilla ja sopii omaan pelityyliin hyvin. Nyt vielä optimus Cruyff testiin cam paikalle.. jolloin Hazard ja Best on piikissä.

Peli tosin oli tänään muutenki jotenkin tahmaista.. ja pelaajat tuntui raskailta. Liekö serverit vähän kuormitettuna.. huomenna sit seuraava 10 ja loput maanantaina.
 
Onpas optimus Cruyff ollut melkoinen pettymys. 3 matsia ja tehot 0+0 muutenkin tuntuu että pelaan ilman cammia. 2 tappioo heti alkuun ja voitto irtosi heti kun penkitin Cruyfin. Vielä otan testiin prime Pelen mutta luulen että Eusebio tulee olemaan valintana.
 
Oispa kaikki tuurit kohdallaan ja sais futswap base iconista Eusebion.

Tätä minäkin toivon, mutta kun sain base icon sbc:eestä Ronaldinhon niin eiköhän sieltä nyt tule Nakata. Toisaalta haluan jonkun turhakkeen jonka voin työntää Eusebion buildiin ja säästää hiukan kolikoita.
 
Cruyff on kyllä surkein ikoni mitä olen koskaan testannu. 5 matsia ja 0+0 ei ole edes yhtään kerta hakeutunut hyvään paikkaan tai saanut aikaiseksi puolustuksen puhkaiaevaa syöttöä. Ronaldinho, Zola ja Suso ovat cam paikalla huomattavan paljon parempia. En edes voi tuota lainaa pelata loppuun kun tuntuu että pelaan koko ajan vajaalla.
 
Cruyff on kyllä surkein ikoni mitä olen koskaan testannu. 5 matsia ja 0+0 ei ole edes yhtään kerta hakeutunut hyvään paikkaan tai saanut aikaiseksi puolustuksen puhkaiaevaa syöttöä. Ronaldinho, Zola ja Suso ovat cam paikalla huomattavan paljon parempia. En edes voi tuota lainaa pelata loppuun kun tuntuu että pelaan koko ajan vajaalla.
Litmasen optimus on vielä paskempi :D mut aivan samaa mieltä sun kans. Cruyffi on omaanki käyttöön ihan turha. Helvetin kömpelö pallon kans jos vaa sattuu löytään sen kentältä ja muutenki mitään sanomaton kortti.
 
Litmasen optimus on vielä paskempi :D mut aivan samaa mieltä sun kans. Cruyffi on omaanki käyttöön ihan turha. Helvetin kömpelö pallon kans jos vaa sattuu löytään sen kentältä ja muutenki mitään sanomaton kortti.

Voi olla mutta onhan Litti vähän halvempikin :). Prime Pele teki jo ensimmäisellä 45:sella enemmän kun paukutti 1+2. Nyt on kyllä paha valinta Eusebion ja Pelen väliltä. Eusebio kyllä tehokkaampi mutta jotenki tuo Pele mieluisampi irl.
 
Voi olla mutta onhan Litti vähän halvempikin :). Prime Pele teki jo ensimmäisellä 45:sella enemmän kun paukutti 1+2. Nyt on kyllä paha valinta Eusebion ja Pelen väliltä. Eusebio kyllä tehokkaampi mutta jotenki tuo Pele mieluisampi irl.
Itellä käytössä baby Pele ja tykkään paljon enemmän siitä ku prime dinhosta niin jäi dinho tekemättä. Miten muuten hazardi toimii kärjessä vai voiko peluttaa vaa cam paikalla?
 
Itellä käytössä baby Pele ja tykkään paljon enemmän siitä ku prime dinhosta niin jäi dinho tekemättä. Miten muuten hazardi toimii kärjessä vai voiko peluttaa vaa cam paikalla?

Hazardi pelannu aika vähän cammina mulla. Todella hyvä ollu hyökkääjänä... hakee paikkoja, pallo pysyy jaloissa, loistava veto ja sitten tietenki ruokkii muita. Tehot 718 peliä 526+443. Oisko juku 100 matsia battlejä legendaryllä ja loput rivalsia ja wl:llää.

Edit Pele 4+3 neljässä matsissa. On kyllä huikean hyvä... eikä helpota yhtään valintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Itellä oli kerran draftissa tuo moments Pele ja se oli kyl aika maaginen ukko. Sillon tuli myös helposti draftin voitto.
 
Portugalin lippu ja CF napsahti ruudulle, joista tiesi jo ketä tulee. Kerrankin oli hyvä pakkatuuri. Pitääkin kokeilla Eusebiota kärjessä.

Rolle saa pelata LCAM paikkaa, jossa on ollut tosi hyvä.

1793
 
Mun piti tulla kirjottamaan tänne, että tänään on se päivä kun kaikki luulee pakkaavansa Eusebion, Ronaldon, Käsimiehen tai Pelen ja sitten todellisuus iskee jonkun Mooren kanssa kasvoille.

Ei sit. Itte odotan pakan kanssa tasan Valioliigan TOTS:n asti.
 
Täällä tiesi jo saavansa hyvän ikonin kun avasi sb elite 1 pakat joista parhaana ajaxin Neres... ikonina sitten Pires. Tungin saman tien Pelen buildiin.
 
Ylös Bottom