Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

Tuo on kyllä iso miinus että peli arpoo championshipin maat ja jos keskeyttää championshipin ja pistää uuden niin peli tiputtaa alemmalle vaikeustasolle.

Nytkin on pitkä championship vasta alussa ja ois ollut mukava jos Wales ois ollut mukana. Onhan tässä custom championship mutta ei se ole sama asia.

Myös pelin valikot on alkanut ärsyttämään, jotenkin vaikeaa kun ei näe kerralla kaikkia erikoiskokeita, vaan pitää yksitellen selailla.

Mitä tuohon VR tulee niin itellä ei tullut mitään oireita kun kaverilla testailin DR js GTS, heti pystyi painamaan ihan täysillä, pikku kännissä olin niin ehkä se auttoi.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo on kyllä iso miinus että peli arpoo championshipin maat ja jos keskeyttää championshipin ja pistää uuden niin peli tiputtaa alemmalle vaikeustasolle.
Uudelleen arpomiseen saisi olla kyllä joku painike tai että pystyisi itse valita mitkä maat tulee My Team championshipiin.
Ite tehnyt niin että jos osuu maa joka ei miellytä, niin menee ensimmäiseen ralliin, back to main menu ja olikos kolmiota kun klikkaa championshipin päällä ja siitä abandon championship ja maat arvotaan uudelleen. Sitä samaa niin kauan kun on itselle mieluisat rallit.
Alemmalle tasolle pääsee tiputtautumaan tosiaan jos painaa retire ja keskeyttää kaikki rallit.
 
Olen ehtinyt ajaa ensimmäisen rallin Pro:lla niin eipä tuo enää auta, jos nyt keskeytän niin mun käsittääkseni putoan alemmalle tasolle.
Eipä siinä, pitää ajella Walesia time attackissa.

Edit: Nyt on championshipissa kaikki DLC radat ja Wales ensimmäinen ralli.
 
Viimeksi muokattu:
Missä tahansa vaiheessa voi mennä sinne My Team valikkoon ja valita tuon "abandon championship", siitä ei putoa alemmalle tasolle.
 
Onko pelin ominaisuus vai mikä? Ei anna välillä valita saderenkaita, vaikka seuraava pätkä merkattu märäksi.

Ajoin onlinessa Klubi-kisaa, R5-autot ja Argenttiina. 8Ek pituutta. Ekat 3ek sateella ja sitten huolto, mutta ei antanut valita sadekelinrenkaita?! Muilla oli varmaan sama, mutta teki noista hitaimmista syheröpaikoista extra kettumaisia, kun kallioiden välissä luisteli menee.
 
Onko muilla kaatuillut peli aiempaa enemmän viimeisimmän päivityksen jälkeen?
Mulla on tullut nyt jo useasti sinistä ruutua, äänet katoaa välillä (mitä ei aiemmin tehnyt) jne.jne.

Kyllä on buginen ja alkaa vähän into laimenemaan peliä kohtaan.
 

Liitetiedostot

  • FB37B2EC-1935-4190-983C-0C3E20C8BFD4.jpeg
    FB37B2EC-1935-4190-983C-0C3E20C8BFD4.jpeg
    2,6 MB · Lukukerrat: 9
Äänet lähtee säännöllisen epäsäännöllisesti.
Pelin alkuaikoina ei sen suhteen ollut ongelmaa, mitä taas muilla lukeman perusteella oli. Ongelmat alkoivat sen päivityksen jälkeen minkä kai sen piti poistaa..
 
Onko muilla kaatuillut peli aiempaa enemmän viimeisimmän päivityksen jälkeen?
Mulla on tullut nyt jo useasti sinistä ruutua, äänet katoaa välillä (mitä ei aiemmin tehnyt) jne.jne.
Ei ole kaatunut kertaakaan edellisen päivityksen jälkeen, mutta ääniin on tullu jotain omituista leikkautumista jota en ollut aiemmin huomannut, satunnaista napsahtelua ollut ennenkin.
Onneksi kuitenkin suht aktiivisesti ovat korjailleet noita CM foorumille kirjailtuja bugeja ja luvattu että loputkin korjataan.
Harmillisesti sekaan kuitenkin aina tahtoo tupsahtaa joku uusi ongelma, kuten kiusallisimpana tuo auton asetusten nollautuminen clubikisoissa.
PS4 Pro käytössä.
Siellä taitaa olla samalla tiimillä monta rautaa tulessa ja ei ole mahdollista saada yhtä kerralla kuntoon kun jo deadlinet lyö päälle ja seuraavan pelin julkaisu odottaa.
 
Onko muilla kaatuillut peli aiempaa enemmän viimeisimmän päivityksen jälkeen?
Mulla on tullut nyt jo useasti sinistä ruutua, äänet katoaa välillä (mitä ei aiemmin tehnyt) jne.jne.

Kyllä on buginen ja alkaa vähän into laimenemaan peliä kohtaan.

Ei ole vielä kertaakaan kaatunut, tai äänet hävinnyt kokonaan. Pientä pätkimistä äänissä harvakseltaan, kun äänet tulee kuulokkeisiin DS4:n kautta, mutta sitä tekee satuunaisesti pelistä riippumatta. Alustana Ps4 Slim.
 
Meikäläisen siviiliautona kun on Skoda Octavia RS, niin tässä pelissä on tullut ajettua selkeästi myös eniten Skoda Fabialla.
Walesia kokeilin time trialina ensin Sokotalla ja sen jälkeen Pösöllä. Kumpaankaan en tehnyt säätöihin muutoksia muutoin kuin nostamalla auton korkeutta.
Ei vaan millään pysynyt pösöllä perässä ja kokeilin vielä monta kertaa, kun ajelin itse itseäni vastaan. Aina se haamuauto sieltä tuli ohi... :D
Hirveetä roiskimistahan tuo on Walesissa.

 
^ Yksi syy miksi pidän ruudun puhtaana HUDeista on OLED, ei Sulla ole jäänyt mitään haamuja noista kun olet pelannut pidempiä settejä?
 
^ Yksi syy miksi pidän ruudun puhtaana HUDeista on OLED, ei Sulla ole jäänyt mitään haamuja noista kun olet pelannut pidempiä settejä?

Ei oo jäänyt ja en mä pidä oikeastaan tuota etenemispalkkia päällä kuin time trialia ajaessani, jos yritän parantaa aikaani jossain.
Enkä mä pitkiä settejä yleensä vedä. Max. sen kisapituuden kerrallaan ;)
 
Ok hyvä :)
Vähän tulee kuitenkin varottua kiinnipalamista ja vaikka sitä usein onkin liioiteltu, niin ei se silti poissuljettu ole.
Ite ajan HDR:nä ni melko kirkkaatkin on.
Yli 2k€ telkku kuitenkin, ni ei viittis tärvellä.
Tykkään kyllä muutenkin ajaa ilman hudeja, kun ei niitä ehdi kuiteskaan kattella ja vähän vie sitä realismin vaikutelmaa pois.
 
Itseasiassa ne hudit vaan häiritsee ja en tiedä miksi mulle on jäänyt tavaksi laittaa ne päälle kun yritän jollain pätkällä parantaa aikaani...
Nyt kun otin kaikki pois häiritsemästä, niin heti parani aika tuolla pätkällä aikaan 6:02.

En vaan tajua miten porukka pystyy ajamaan tuon saman pätkän 14sek kovempaa! Melkosia alieneita!
 
Tuli viimeisimmässä 2H kisassa mieleen, miten kannattaa korjauttaa autoa, jos aika ei riitä huoltotauolla kaikkeen? Onko jäähdytin paras korjata eka ja jättää vaikka kone ja turbo fixaamatta?
 
Muutaman pätkän ehtinyt ajaa remasteroitua Walesia, jo tuntuu jopa paremmalta kuin ykkösessä. Varsinkin tie näyttää paremmalta ja reunoissa olevat spoorit erottuu selkeämmin. Röykkyytystä tuolla tuntuu olevan ainakin saman verran kuin ennenkin ja helposti pomppauttaa pöpelikköön jo ei ole rytmitys kohdillaan.

Mitä ootte tykännyt muuten uudistetusta Walesin-rallista?
 
Ylös Bottom