Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA Play (ex-EA Access)

Eiköhän kaikki laitteet vaadi oman kuukausimaksun, kun eikös se juuri noin mene boksilla ja tietokoneella, että joutuu molemmilla laitteilla maksamaan.
Sit se liittyi johonkin muuhun, mutta jostain joudun jokatapauksessa maksamaan tuplat, jota ei normaalisti joutuisi maksamaan. Koska tästä aiheesta väänsin EA:n kanssa kauan.
 
Ei riitä yksi maksu molemmille. EA twitterissä varmistettu.
 
Tätä olenki jo oottanu. Tykkään pelata urheilupelejä satunnaisesti rentoutuakseni, mutta en näe järkeä ostaa joka vuosi uutta painosta. Kuukausimaksun voin ottaa sillon, kun siltä tuntuu ja pelailla sen mitä pelaan :)
 
Demo palvelu se on jos siellä on vaan ne mitä on ps4 julkaistut pelit eli kovin pienni valikoima
 
Demo palvelu se on jos siellä on vaan ne mitä on ps4 julkaistut pelit eli kovin pienni valikoima

Palvelussa on kaikki EA:n viimeisen viiden vuoden aikana julkaisemat pelit, joten kyllä siinä ihan hyvin riittää pelattavaa. Parit ihan uusimmat pelit, kuten Anthem, tietenkin vielä puuttuvat.

Itselläni on EA Access tänä vuonna katkolla, koska olen huomannut, ettei EA:n linjaus panostaa pelkästään moninpeleihin ole mun juttu. Day 1 -asiakas olen ollut.
 
Onkos myös ne ea vanhat pelit vai puutuuko ne xbox yksin oikeus pelit kokonaa
Eiköhän sieltä puutu aivan kaikki mitä ei pleikan storessa ole nyt jo ladattavissa diginä. Sieltä ne sen lopulta lataa.

Eli mitään näitä xboxilla olevia taaksepäinyhteensopivuudella olevia pelejä tuskin nähdään. Esim skate 3, vanhat bäfät jne.
 
Onkos myös ne ea vanhat pelit vai puutuuko ne xbox yksin oikeus pelit kokonaa

Tarkoitatko nyt Xboxin yksinoikeuspeleillä taaksepäinyhteensopivia edellisen konsolisukupolven pelejä? Niitä ei tietenkään ole PS4:n EA Accessissa, koska Sony ei lähtenyt alunperinkään siihen junaan.

Ja itse asiassa parit EA Sportsin vuosipäivitysurheilupeleistä tuolta on poistunut viime vuonna, koska pelin serverit on laitettu kiinni. FIFA-sarjalaiset tulee ainakin mieleen.
 
Eilen tosiaan palvelu tuli pleikkarille. Hintaa 4€/kuussa tai 25€/12kk.

A Way Out
Battlefield 1
Battlefield 4
Battlefield 5
Battlefield Hardline
Burnout Paradise Remastered
Fe
FIFA 17
FIFA 18
FIFA 19
Mass Effect: Andromeda
Mirror's Edge Catalyst
NBA Live 18
NBA Live 19
Need For Speed
Need For Speed Payback
Need For Speed Rivals
NHL 17
NHL 18
NHL 19
UFC
UFC 3
Titanfall 2
Unravel
Unravel Two
Peggle 2
Plants VS Zombies: Garden Warfare
Plants VS Zombies: Garden Warfare 2
Sims 4
Star Wars: Battlefront
Star Wars: Battlefront 2
 
Lopetin palvelun xboxilla kesäkuun loppuun ja nyt otin pleikalle.
ainuttakaan peliäei pleikan valikoimissa ole mitä pelaisin, vaikka Boxilla oli monia vanhoja.
mutta koska ostan about kaikki EA pelit, niin jo kokeiluversioista ja alennuksista tulee järkevämmäksi tämä pleikalla, kuin Boxilla. Pleikka kuitenkin itelle täysin pääalustana.

mutta on mulla kysymyskin. Eli toimiiko tämä jäsenyys myös alitileillä kuten plus jäsenyys ja Storen pelit, vai vain päätilillä?
 
Lopetin palvelun xboxilla kesäkuun loppuun ja nyt otin pleikalle.
ainuttakaan peliäei pleikan valikoimissa ole mitä pelaisin, vaikka Boxilla oli monia vanhoja.
mutta koska ostan about kaikki EA pelit, niin jo kokeiluversioista ja alennuksista tulee järkevämmäksi tämä pleikalla, kuin Boxilla. Pleikka kuitenkin itelle täysin pääalustana.

mutta on mulla kysymyskin. Eli toimiiko tämä jäsenyys myös alitileillä kuten plus jäsenyys ja Storen pelit, vai vain päätilillä?
Ite harkitsen myös tämän ottamista ihan vain sen takia, ettei tarvitse maksaa EA peleistä sitä 69€ :D
 
Missä vaiheessa yleensä esim. uudet NHL-pelit tulee tuonne palveluun? Ennen joulua vai joulun jälkeen?
 
Ite harkitsen myös tämän ottamista ihan vain sen takia, ettei tarvitse maksaa EA peleistä sitä 69€ :D
:D itse tykkään EA peleistä (=Fifa/änäri, skate sarja, battlefield jne) ja tulee ostettua ne kaikki. Ehkäpä kyllä Fifa 19 ja NHL 20 menee sit vasta EA Accesin kautta.
Missä vaiheessa yleensä esim. uudet NHL-pelit tulee tuonne palveluun? Ennen joulua vai joulun jälkeen?
Nhl19 tuli vasta nyt keväällä ja vielä viime viikolla ei mun mielestä Fifa ollut siellä, mut nyt pleikalla on. Toisaalta Madden ja NBA oli mun mielestä jo viimevuoden puolella.
 
Eikä ole tarjolla minkäänlaista ilmaista kokeilua, koska EA kyseessä niin en ihmettele.
 
Eikä ole tarjolla minkäänlaista ilmaista kokeilua, koska EA kyseessä niin en ihmettele.
Enpä tiiä miksi tuo palvelu vaatiisi ilmasen kokeilun. Kun on tilannut palvelun storesta, niin pelit pitää ladata sen jälkeen kanssa storesta. EA access hub on vain valinnainen sovellus. Eli jos store toimii, niin myös toimii tuo palvelukin.
 
Eihän se vaadi, mutta yleensä näihin on ollut tapana antaa ilmainen kokeilu, että asiakkaat voi päättää onko maksamisen arvoinen.
Uplay+ on tarjolla ilmainen kokeilu ja niin on myös PS Now palveluun.
 
Eihän se vaadi, mutta yleensä näihin on ollut tapana antaa ilmainen kokeilu, että asiakkaat voi päättää onko maksamisen arvoinen.
Uplay+ on tarjolla ilmainen kokeilu ja niin on myös PS Now palveluun.
Niin no hubista näet pelit ilman maksuakin, niin kyllähän sä siinä näet onko pelit ostamisen arvoisia vai ei.
 
Mites on tämän laita, tietääkö kukaan?
Tämmöisen löysin EA:n foorumeilta.

"An EA Access membership cannot be shared across multiple PSN accounts, however if you enable PSN sub accounts to access your content under your PSN account, they should be able to play the games installed on the PlayStation console."
 
Ylös Bottom