Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Flying Finn/USA/H3

Otin ajoon tällä kertaa Bemmin, ai että tuli heti oma suosikki auto. Tosi hauska heittää pitkää luisua, hyvin balanssissa toi kärry.

Kisasta ei paljon raportoitavaa, vauhti ei riittänyt, muutamia tötöilyjä, yks rengasrikko märällä, muuten vedin 90% ja keskityin nauttimaan ajosta omassa ylhäisessä vauhdissa. Ihan ei uskalla painaa vielä USAssa riittävän kovaa.

Seuraavaks Konsolifin HC/Saksa/B-4wd
Ekan kerran DR2:ssa Saksassa, joten tavoitteena päästä maaliin ilman isompia kolhuja ja saada kokemusta.
 
Ei ainakaan vielä ole tuota Walesiä saatavana ajoon, olisin tehnyt Konsolifin HC puolelle muutaman kisan mittaisen kilpailun. Täytyy illalla katsoa onnistuuko.

Tänään 2H kisana siis etuvedot H2 Agentiinassa, ajan kilpailun kunhan pääsen mökille takaisin mutta tuskin olen viivalla vielä klo. 19.00.
 
Ei ainakaan vielä ole tuota Walesiä saatavana ajoon, olisin tehnyt Konsolifin HC puolelle muutaman kisan mittaisen kilpailun. Täytyy illalla katsoa onnistuuko.

Tänään 2H kisana siis etuvedot H2 Agentiinassa, ajan kilpailun kunhan pääsen mökille takaisin mutta tuskin olen viivalla vielä klo. 19.00.
Juu ei ole, eivät tunnu saavan nettisivujaan toimimaan. Melko heikko esitys noinkin suurelta pelitalolta :confused:

Tee sinne HC:lle jotain kisaa, ihan kuten hyväksi näet. muoks: Otin oikeudeksi tehdä sinne viikonlopuksi Australian. Voit silti tehdä jo nyt seuraavan.
Ehtii sitä Walesia pelailemaan sitten joskus syssymmällä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei näköjään ajetakkan sitte enää Flying Finniä ennen H Toivosen paluuta.
Painoin taas vaihteeks vahingossa sitä eroa klubista nappia niin heitti luonnolmisesti ulos järjestelmänvalvojan virasta:confused:
 
Ei näköjään ajetakkan sitte enää Flying Finniä ennen H Toivosen paluuta.
Painoin taas vaihteeks vahingossa sitä eroa klubista nappia niin heitti luonnolmisesti ulos järjestelmänvalvojan virasta:confused:
Lueskellut kisa raportteja silloin tällöin. Olis kiva jo päästä Walesia testaan, mut joutuu ens viikkoon odotteleen.
Laitoin sut äsken adminiksi, niin pääset kisoja laitteleen.
 
Nyt en osaa sanoa, olen matkalla mökille. Olin kyllä tarkoitus laittaa alkamaan klo.19.00 voiko mjv tsekata jos on koneen ääressä?
Muokattu, alkaa normaalisti klo 19.

Jos muillakin nettisivu herjaa, niin aikoja pääsee katsomaan:
https://dirtrally2.com/clubs/club/186148/results

--------------
En ollut Argentiinaa pelannut sen jälkeen kun Kfin_1:ssä ajoin ekalla EK:lla tahalleen alas rotkosta että sai keskeytyksen.
Noh, tuli ajettua vaikka ainoa mitä odotan näissä Argentiinan pätkissä on maali.
En tajua miksi oikeakin WRC on pitänyt viedä tuollaiseen kivikasaan...olkoonkin kuinka klassikko tahansa :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
2H Argentiina

Argentiinan pätkät kuuluu siihen kategoriaan mitä ei tulisi mieleenkään huvikseen ajella.
Hienosti mallinnettu klassikko pätkä mutta ei silti kivikon kiertelyt juuri sytytä :confused:. Lähdin piruuttani kokeileen miten muut tuolla omaan ajoon nähden pääsee.

Tapahtumaa heti EK1 pari pyörähdystä + 1kpl nosto, muilla EK:lla ei tapahtumaa johtuen varmanpäälle ajosta ja päänsärystä minkä kameran rynkytys tuottaa o_O

Tuloksia ei varmaan mistään näe?

Jos muillakin nettisivu herjaa, niin aikoja pääsee katsomaan:
https://dirtrally2.com/clubs/club/186148/results

No sieltähän ne löytyy. Eniten tosin lämmittää eilisen USA 2000:n tulosten näkeminen :rolleyes:

Lueskellut kisa raportteja silloin tällöin. Olis kiva jo päästä Walesia testaan, mut joutuu ens viikkoon odotteleen.
Laitoin sut äsken adminiksi, niin pääset kisoja laitteleen.

Loistavaa! Koitetaan olla tumpuloimatta sen napin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
2H Argentiina oli semmoista tuskaa kun arvelinkin,ei tosiaan mikään meikäläisen suosikki, mutta kaikkea pitää kokeilla.
Pari kertaa nostettiin autoa tielle ja ajat ei muutenkaan olleet mitään kovin kummosia, joten leuka rintaa ja kohti uusia pettymyksiä.
 
HC Aussi

Ensi kosketus pösöön ja alku tuotti vähän vaikeuksia. Ekalla vähän spinnailtiin ja kolisuteltiin aitoja pariinkin otteeseen joka selkeesti vaikutti ohjaustuntumaan, ihan ok silti tuli. Ehkä EK3-4 tietämillä sain sellaisen tuntuman autoon että turhimmat pumppailut jäivät pois.

Ensimmäisen huollon jälkeisellä splitillä EK6:lla pösö hälppäs todella rajusti puunkylkeen ja siinä ajattelin että siihen jää, mutta ei jäänyt. Maalissa auto muistutti lähinnä banaania.

Tokan huollon jälkeiset pahimmat tilanteet EK11 jossa kanssa kertaalleen meinasi poistua todella huolella, mutta siinä oli kaikki tuuri kyllä mukana.

No, ihan OK suoritus omaan R5 tasoon.
 
Argentiina meni siin ajelles ku oli kiire loman viettoo nyt mökkeilee ja ens viikol nesterallii näille ralli poluille palaan joskus reilun viikon pääst koittakaa ajaa kovia kisoi sil aikaa ja pitää hauskaa ehkä ajan keskiviikon kisan jos kerkeen
 
Viimeksi muokattu:
HC:n juuri ajelin yhdellä istumalla läpi ja vitutus on nyt suuri, ensimmäinen virhe sattui vikalla pätkällä ennen ekaa huoltoa ja 30 sekuntia valui hukkaan, ajattelin että ajan myöhemmin loput pätkät ettei tule enempää virheitä. Päätin sitten jatkaa ja meni hyvin, olin koko kisan johdossa n. 10 sekunnin erolla toiseen kunnes tokavikalla pätkällä pieni hipaisu puuhun oikean puolen ovella ja molemmat takarenkaat irtisano ihtesä. Siinä sitten ilman renkaanvaihtoa ajelin pätkän loppuun häviten 26 sekuntia. Mukana oli tietenkin vain yksi vararengas ja viimeisen pätkän jouduin ajamaan oikea takarengas vanteilla ja siinähän vasta aikaa menikin. Tälläistä on motorsport.
 
Sehän se suola näissä pitkissä kisoissa on että virheet tasaantuu matkalla jos on tasaantuakseen.

Näissä liigoissa puolitusinaa suht varmaa ja järkyttävän nopeaa kuskia joista yleensä 4/6 pääsee kisan läpi suht varmasti kärkisijoilla vaihtelevassa järjestyksessä.

Sitten on muutama jotka selkeästi yrittää hampaat irveessä voittaa jokaisen EK:n vähintään minuutin erolla ja sitä kestää 2-3 pätkää ennen kun leppä kutsuu.

Itse en kuulu nopeaan enkä edes kovin varmasti suorittavaan porukkaan. Kisat pyritään tulla tasaisen varmasti läpi ilman viimeistä rutistusta.
 
Viimeksi muokattu:
Jos joku jaksaa helteistä huolimatta ajaa, niin...
2h:ssa illaksi tyrkyllä Puolaa 2000cc luokalla, täydet 12EK:ta.
Ajoaika klo 18-23.
HC-damage, vapaa kuvakulma, ei ajoapuja.

Tuohon ajovarmuuteen liittyen, niin 12EK:ta putkeen ajettuna eli noin tunti ratin takana ei aina ole niin helppoa.
Itsekin yrittänyt ajaa niin että pääsisi aina maaliin ilman suurempia kolhuja oli se aika ja sijoitus sitten mitä tahansa. Joskus se onnistuu paremmin ja joskus vähän huonommin.
Aamupäivä olisi itselle ehkä se optimaalisin virkeyden kannalta, illalla ysin jälkeen on jo silmät ja aivot niin jumissa ettei ole parasta terää ja vahinkoja sattuu.

Ps. Mitäs Raidmanille sattui HC Australian viimeisellä EK:lla?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom