Ja kaikki nuo kartat oli niissä ajat sitten vuodetuissa mitkä betassa kaivettiin esiin jo. Nyt odottelen tämän yhden käyttäjän mietteitä, ketä yritti väitti vastaan.
Jaa minun? No vastataan nyt sitten kun kerran niin epätoivoisesti näytät haluavan vastauksen. Koet selkeästi sen ansaitsevasi joten täältä tulee ihan pelkästään sun mieliksi

Liitetään ihan vielä kuule mun alkuperäinen viittaus tähän mukaan, niin nähdään missä "väitin vastaan", niin jokainen voi sitten kuule ihan nähdä nämä lähtökohdat.
Saanen huomauttaa, että kyllä, "jotain" löytyi

Ei se tarkoita, että jos jotain outoja "karttojen nimiä" löytyy 60 betan rajapinnasta, niin peliin automaattisesti on tulossa jossain vaiheessa 60 karttaa. Tilanteet muuttuu, eikä mikään ole millään tasolla varmaa, kunnes joku sen Activisionilta/IW:ltä vahvistaa (eikä toki vielä silloinkaan)
No niin. Redditiin vuodetut
HUHUT on nyt osoittautunut muutaman kartan kohdalla oikeaksi. Odotellaan tosin vielä niitä 40-50 karttaa mitkä uupuu alkuperäisestä huhusta. Positiivinen yllätys. Hienoa. Mitä muuta saisi olla? Onnitteluja? Onneksi olkoon, että olit nyt siis ilmeisesti oikeassa ja minä väärässä. Olet mahtava ja kumarran.
Jos lukisit edes alkuperäisen vastaukseni ajatuksella, niin tajuaisit etten missään kohtaa "väittänyt vastaan" yhtään mitään. Sanoin, että
huhuja tulee ja huhuja menee, eikä mikään tarkoita jotain random-lähteestä vuotanutta huhua unviersaaliksi totuudeksi, kunnes se on vahvistettu. Pelistudiot ovat vuosikymmenten saatossa pyörtäneet puheitaan useaan kertaan, jopa virallisten julkaisujen jälkeen, joten en vaan paatuneena realistina ja pessimistinä jaksa nykyään juuri uskoa enää mihinkään, kunnes luvattu asia virallisesti saapuu. Alkuperäisen kommenttini takana seison edelleen, vaikka tässä tapauksessa huhut osoittautuivatkin muutaman kartan osalta todeksi. Vaikka lopulta osoittautuisivat ihan joka ikisen asian osalta, niin se ei silti muuta näkökantaani eikä varsinaisesti tee ylemmästä kommentistani virheellistä. Kutsun sitä tuossa vaiheessa vaan erittäin positiiviseksi yllätykseksi.
Nyt on muuten joulukuun PS+ peliksi
huhuiltu God Of Waria ja voin ihan hyvällä omallatunnolla viitata myös tähän, että huhu se on, kunnes virallisesta lähteestä jotain todistetaan. Virallinen lähde, eli Sony, todennäköisesti vahvistaa huhun paikkansapitävyyden lähipäivinä. Jos huhu osoittautuu todeksi, niin voit ilomielin tulla tänne taas lällättelemään kuinka olin väärässä ja "väitin vastaan", kun kyseenalaistin tämän huhun edes pienellä tasolla enkä uskonut sitä suorilta käsin