Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Jos VR lentely kiinnostaa niin täältä lähtee kyllä ehdoton suositus Ultrawings VR, muutaman tunnin lentelin move ohjaimilla ja maistui todella hyvin.
Otin Playseat ajopenkistä rattiosan irti ja pelaan siinä, asento on aikalailla sama kuin mitä ruudulla näkyy niin immersio on kyllä aivan huipussaan.

Steamista löytyy lisää infoa
 
Blood & Truthia tullut nyt pelailtya, ja ihan maistuva peli ja paljon hyödynnetty VR-mahdollisuuksia. Muutamia ärsyttäviä juttuja kuitenkin pelissä on. Ensimmäinen ongelma on tähtääminen. En tiedä miten noilla aseilla pitäisi oikein tähdätä, esim. sillä pistoolin holo-tähtäimellä. Minun on todella vaikea saada se vihreä tähtäysrinkula siihen tähtäimen keskelle, ja pitää siis tähdätä sulkemalla toinen silmä. Onko vika pelissä, asetuksissa vai minun silmissä..? Toinen mikä osoittautui aika onnettomaksi, oli se tarkkuuskivääri. kun koitin kahdella kädellä tähdätä, Ase pomppi välillä johonkin minun olkani päälle ja osoitti minne sattuu. Nyt olen pelannutkin ihan vain silmämääräisesti ampumalla, ilman sen suurempia tähtäilyj. Tämä tuntuu toimivan paremmin. Ja pelaan peliä siis kahdella move-ohjaimella.
 
En tiedä miten noilla aseilla pitäisi oikein tähdätä, esim. sillä pistoolin holo-tähtäimellä. Minun on todella vaikea saada se vihreä tähtäysrinkula siihen tähtäimen keskelle, ja pitää siis tähdätä sulkemalla toinen silmä. Onko vika pelissä, asetuksissa vai minun silmissä..?

Ei missään noista sillä noin sen käsittääkseni kuuluukin toimia. Sama homma farpointin kanssa myös.
Kyllähän suurinosa ihmisistä joutuu toisen silmän sulkemaan ihan oikeallakin aseella tähdätessä.
Itsellä sitten taas on silmissä vikaa ja stereo näkö puuttuu kokonaan, mutta tuon vastapainona voin vapaasti valita kummalla silmällä kohdetta katson joten mun ei tarvitse koskaan sulkea toista silmää edes oikealla aseella tähdätessä.
 


Shadow Legend ilmestyy huomenna. Kehittäjän mukaan 6-7 tuntia menee läpäisyyn, riippuen miten koluaa paikkoja. Pro patchi mukana heti julkaisussa. Skyrimilaisille pikku nälkään varmasti menee. Täytyy odotella ensivaikutelmia pelistä ettei ihan kuraa hommaa.
 
Jos isohko nettiräiskintä kiinnostaa niin Honor and Dutyn Battle Royale mode on ilmainen. Testailin vähän Aim ohjaimella botteja vastaan ja ihan ok räiskettä, tuo on tällä hetkellä todella pelkistetyn näköinen mutta tuleva Pro päivitys korjaa asiaa.

En tiedä sitten että onko tuolla paljoa ihmispelaajia mutta botit löytyy ja Pro päivityksen myötä saattaa suosio kasvaa, itse pääpeli missä on myös muita nettipelimuotoja maksaa alle 10€ että ei jää ainakaan hinnasta kiinni.

Tuossa on lyhyttä pätkää tulevasta Pro päivityksestä

 
Viimeksi muokattu:
Jos isohko nettiräiskintä kiinnostaa niin Honor and Dutyn Battle Royale mode on ilmainen. Testailin vähän Aim ohjaimella botteja vastaan ja ihan ok räiskettä, tuo on tällä hetkellä todella pelkistetyn näköinen mutta tuleva Pro päivitys korjaa asiaa.

En tiedä sitten että onko tuolla paljoa ihmispelaajia mutta botit löytyy ja Pro päivityksen myötä saattaa suosio kasvaa, itse pääpeli missä on myös muita nettipelimuotoja maksaa alle 10€ että ei jää ainakaan hinnasta kiinni.

Tuossa on lyhyttä pätkää tulevasta Pro päivityksestä



En ole tätä vielä hankkinut, mutta pitäneen hypätä mukaan. Kuulemma pelaajia riittää onlinessa tiettyihin kellonaikoihin ja toimii myös aimilla. Onneksi grafiikasta voi antaa paljon anteeksi, jos muuten hyvä ja toimiva peli.
 
En ole tätä vielä hankkinut, mutta pitäneen hypätä mukaan. Kuulemma pelaajia riittää onlinessa tiettyihin kellonaikoihin ja toimii myös aimilla. Onneksi grafiikasta voi antaa paljon anteeksi, jos muuten hyvä ja toimiva peli.

Tästä on tulossa myös PC versio, jos se on crossplay niin luulis pelaajia riittävän.
 
Patukat latautumaan ken pelin huomenna nappaa.

EOvYqkLWAAAP8k-
 
Shadow legend kyllä näyttää kivalta. Kunhan vähän mielipiteitä saa lueskella ja hinta ei ole liian kova niin eiköhän tuo ostokoriin päädy.
 
Shadow legends näyttäisi maistuvan arvostelijoille eikä hintakaan ole ihan hirveä. 25 euroa voisi ehkä tähän sijoittaakin.
 
Tuli hommattua ja pelattua kolmisen tuntia putkeen oli sen verran hyvää settiä ettei malttanut lopettaa. Varmaan menee parilla pelikerralla läpi. Todella positiivinen julkaisu pitkästä aikaa



Näytti erittäin hyvältä, kun ehdin katsoa striimiäsi noin tunnin verran. Tempo on mainio, näyttää ulkoisesti hyvältä myös katsojan näkökulmasta ja äänimaailma on erinomainen etenkin lähitaisteluissa. Mainio kavalkadi vihollisia.

Ja nyt ne Twitch-striimien väliaikaiset tallennukset päälle, olisi kiinnostanut nähdä peliä myös alkupuolelta :).
 
Näytti erittäin hyvältä, kun ehdin katsoa striimiäsi noin tunnin verran. Tempo on mainio, näyttää ulkoisesti hyvältä myös katsojan näkökulmasta ja äänimaailma on erinomainen etenkin lähitaisteluissa. Mainio kavalkadi vihollisia.

Ja nyt ne Twitch-striimien väliaikaiset tallennukset päälle, olisi kiinnostanut nähdä peliä myös alkupuolelta :).
Sen verran pervoja käsimerkkejä tulee välillä ettei viitti talletella ;)
 
Sen verran pervoja käsimerkkejä tulee välillä ettei viitti talletella ;)

Vai pervoja, aina parempi! Eilisestä striimistä pitää kertoa yksi kohtaus kaikille. Giljotiinissa oli luuranko, jota Revolveri silitti ensin säälivästi päälaelta ja kutitteli sitten leuan alta. Siinä tapahtui muutakin, mutta repesin jo näiden kahden asian myötä niin kovaan nauruun, että silmissä sumeni hetkessä ja en vähään aikaan saanut striimistä mitään selvää :D.
 
Vois perjantaina ostaa Shadow Legendsin. Kysyin pelin kehittäjältä redditissä että mikä Pro:n resoluution on kun kehui että se on noin 30% suurempi kuin perusversion.

Normal resolution per eye in the PSVR is 960x1080. So in our game it’s 1.8x that :) But then that resolution packed back down when being drawn in the headset, so I’m not really sure what the ‘true’ resolution is. Hope that helps!
 
Oli Gun club pamahtanut aleen niin pakkohan se oli ostaa pois. Näyttää kyllä hauskalta peliltä. Jospa sitä viikonloppuna vähän bang bang!
 
Nyt on jälleen niitä hetkiä kun toivoisin Pleikkarin digiostoksilla olevan palautusoikeus. Gun club tuli ostettua alesta ja sanoisin, että sinne meni 15 euroa kuuluisaan kankkulan kaivoon. Olihan se ihan kiva peli. Sen 2 minuuttia kunnes kyllästyin. Melko kauheat on pelin kontrollit. Voi voi. Sitten sain kaverilta lainaan Arizona Sunshinen ja voi että olen kiitollinen etten mennyt tähän omaa rahaa kiinnittämään. Siis aivan kamala peli jokaisella vr mittarilla mitattuna. Kontrollit aivan perceestä ja graafinen puoli näyttää pahemmalta kuin Samsung galaxyn vr pelit. Hitto mitä sontaa! Sen verran alkoi masentaa, että otan vielä riskin ja ostan Shadow legendin ja jos se vielä minut pettää niin annan itselleni monen viikon porttikiellon storeen.
 
Nyt on jälleen niitä hetkiä kun toivoisin Pleikkarin digiostoksilla olevan palautusoikeus. Gun club tuli ostettua alesta ja sanoisin, että sinne meni 15 euroa kuuluisaan kankkulan kaivoon. Olihan se ihan kiva peli. Sen 2 minuuttia kunnes kyllästyin. Melko kauheat on pelin kontrollit. Voi voi. Sitten sain kaverilta lainaan Arizona Sunshinen ja voi että olen kiitollinen etten mennyt tähän omaa rahaa kiinnittämään. Siis aivan kamala peli jokaisella vr mittarilla mitattuna. Kontrollit aivan perceestä ja graafinen puoli näyttää pahemmalta kuin Samsung galaxyn vr pelit. Hitto mitä sontaa! Sen verran alkoi masentaa, että otan vielä riskin ja ostan Shadow legendin ja jos se vielä minut pettää niin annan itselleni monen viikon porttikiellon storeen.

AS, näyttäähän se ihan perunalta, mutta aimilla kontrollit oli ihan pelattavat ja Zombeja oli ihan hauska tiputella pääosumilla. Siinähän on Coop-moodikin. Omasta mielestä, keskinkertainen tekele.
 
Ylös Bottom