P
Poistettu jäsen 3274
Guest
Iron Man VR julkaisu lykkääntyy.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, se oli omastakin mielestä pelin parasta antiaHere they liesistä, jäi mieleen tuo uhkea tumma nainen..ekana vr pelinä ku pelasin.
Teki mieli puristella daitsikoista
En tiedä miten noilla aseilla pitäisi oikein tähdätä, esim. sillä pistoolin holo-tähtäimellä. Minun on todella vaikea saada se vihreä tähtäysrinkula siihen tähtäimen keskelle, ja pitää siis tähdätä sulkemalla toinen silmä. Onko vika pelissä, asetuksissa vai minun silmissä..?
Jos isohko nettiräiskintä kiinnostaa niin Honor and Dutyn Battle Royale mode on ilmainen. Testailin vähän Aim ohjaimella botteja vastaan ja ihan ok räiskettä, tuo on tällä hetkellä todella pelkistetyn näköinen mutta tuleva Pro päivitys korjaa asiaa.
En tiedä sitten että onko tuolla paljoa ihmispelaajia mutta botit löytyy ja Pro päivityksen myötä saattaa suosio kasvaa, itse pääpeli missä on myös muita nettipelimuotoja maksaa alle 10€ että ei jää ainakaan hinnasta kiinni.
Tuossa on lyhyttä pätkää tulevasta Pro päivityksestä
En ole tätä vielä hankkinut, mutta pitäneen hypätä mukaan. Kuulemma pelaajia riittää onlinessa tiettyihin kellonaikoihin ja toimii myös aimilla. Onneksi grafiikasta voi antaa paljon anteeksi, jos muuten hyvä ja toimiva peli.
Tuli hommattua ja pelattua kolmisen tuntia putkeen oli sen verran hyvää settiä ettei malttanut lopettaa. Varmaan menee parilla pelikerralla läpi. Todella positiivinen julkaisu pitkästä aikaa
Sen verran pervoja käsimerkkejä tulee välillä ettei viitti talletellaNäytti erittäin hyvältä, kun ehdin katsoa striimiäsi noin tunnin verran. Tempo on mainio, näyttää ulkoisesti hyvältä myös katsojan näkökulmasta ja äänimaailma on erinomainen etenkin lähitaisteluissa. Mainio kavalkadi vihollisia.
Ja nyt ne Twitch-striimien väliaikaiset tallennukset päälle, olisi kiinnostanut nähdä peliä myös alkupuolelta.
Sen verran pervoja käsimerkkejä tulee välillä ettei viitti talletella![]()
Nyt on jälleen niitä hetkiä kun toivoisin Pleikkarin digiostoksilla olevan palautusoikeus. Gun club tuli ostettua alesta ja sanoisin, että sinne meni 15 euroa kuuluisaan kankkulan kaivoon. Olihan se ihan kiva peli. Sen 2 minuuttia kunnes kyllästyin. Melko kauheat on pelin kontrollit. Voi voi. Sitten sain kaverilta lainaan Arizona Sunshinen ja voi että olen kiitollinen etten mennyt tähän omaa rahaa kiinnittämään. Siis aivan kamala peli jokaisella vr mittarilla mitattuna. Kontrollit aivan perceestä ja graafinen puoli näyttää pahemmalta kuin Samsung galaxyn vr pelit. Hitto mitä sontaa! Sen verran alkoi masentaa, että otan vielä riskin ja ostan Shadow legendin ja jos se vielä minut pettää niin annan itselleni monen viikon porttikiellon storeen.