Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Eikö tosiaa oo mahdollista ottaa käyttöön vaan ja ainoastaan TYHJÄÄ TRAILERIA?

Ei viitsisi tuota HIGH PADDLEA vaihtaa koska se tarkoittaa taas turhaa reissua garageen ja uutta ajoa kohteeseen.

Saako mistään LAINATTUA RAHAA mä oon tällä hetkellä millä hyvänsä rekalla 3 metrin välein jumissa jos on minkäänlaista kuormaa. :D

Nuo muut rekkapelit niissä tulee aina otettua heti ku mahdollista kaikki mahdolliset lainat että saa ostettua haluamansa auton millä pääsee minkä tahansa keikan läpi.
Millä tavalla tyhjää traileria? Siellä on kartta täynnä trailereita (jos kuormaa, saat poistettua kuorman) ja tallin pihalla on sekä trailereita, että se traileri kauppa, josta saat kärryn ostettua perään tyhjänä.

Helpointahan tuossa on ajaa pelkkä lava päällä ilman kärryä.

Ja siellä aloitus kartassa tulee jo yhteensä kolme kuorma-autoa, siitä seuraavasta Michiganin mapista pari lisää. Myyt ne pois ni saat seb offroad rekan all Terrain renkailla. Ei sen kanssa oikeen jumiin jää missään.

Mut lainaa ei saa ja hei, tän pelin isoin tarkoitus on jäädä jumiin. :D

Edit: ja ei sitä High versiota tarvii kuin heavy kärryihin, joita taitaa olla kaks erilaista. Kaikissa muissa kelpaa se matala.
 
Toivottavasti tässä pelissä ei ole sellaista ylivoimaista autoa joka ei juuttuis missään edes pahimmissa paikkoissa. Muuten menee vähän mudrunnerin puolelle eli ajamista ilman vaarasta juuttua ja avun tuomista paikalle. Eli tylsähköksi(Vaikka mudrunnerin läpi pelasin ja hieno peli sekin)
 
Toi Navistar 5000 on tähän mennessä ollu semmonen joka ei oo jääny kiinni kun yhen ainoan kerran ja sekin oli traileri perässä, vinssin kanssa siitäkin tosin selvittiin. Toivottavasti tulee semmosia paikkoja johon tuo jää tosissaan kiinni ettei omin avuin pärjää.
 
Toi Navistar 5000 on tähän mennessä ollu semmonen joka ei oo jääny kiinni kun yhen ainoan kerran ja sekin oli traileri perässä, vinssin kanssa siitäkin tosin selvittiin. Toivottavasti tulee semmosia paikkoja johon tuo jää tosissaan kiinni ettei omin avuin pärjää.
Mikä on isoin traileri mitä oot vetänyt sillä ja mitä siinä on ollu kiinni?
 
Joo jollain masokistisella tavalla hieno peli. Taas pelannu noin 2 tuntia ainuttakaan tehtävää ei ole tehtynä. Molemmat autot jossain päin karttaa jumissa.

Ei huvittaisi ajaa tällaista garage - jumissa - garage tyyppistä oravanpyörää kun pelissä ei silloin oikeasti pääse mihinkään.

Mutta joku tässä kiehtoo.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin maistuu ja onkin tullut iso osa tästä päivästä brömisteltyä, mutta nyt kaatui peli (ps4 pro) jo kolmatta kertaa. Tämä viimeisin tuli 2min sen jälkeen kun pelin sai uudestaan päälle sitten edellisen kaatumisen. Harmillista takapakkia kuljetuksiin.

FleetStar on ollut oikein hyvä työjuhta näin alkutaipaleella. Iso bensakärrykin kulki bensa-asemalta tehtaalle ihan hyvin perässä. Järkyttävän kokoinen yhdistelmä vain oli ja kamerakulmien kanssa sai tuollaisella vekslata.
 
Mikä on isoin traileri mitä oot vetänyt sillä ja mitä siinä on ollu kiinni?
Se on se missä on 5 paikkaa, en muista nimee. Oli 2 bricks kasaa 2 fuel barrels ja tais olla lisäks metalliputkia.

Hyvin maistuu ja onkin tullut iso osa tästä päivästä brömisteltyä, mutta nyt kaatui peli (ps4 pro) jo kolmatta kertaa. Tämä viimeisin tuli 2min sen jälkeen kun pelin sai uudestaan päälle sitten edellisen kaatumisen. Harmillista takapakkia kuljetuksiin.

Itellä kans PS4 Pro:lla kaatunu varmaan n. 10 kertaa.
 
Joo jollain masokistisella tavalla hieno peli. Taas pelannu noin 2 tuntia ainuttakaan tehtävää ei ole tehtynä. Molemmat autot jossain päin karttaa jumissa.

Ei huvittaisi ajaa tällaista garage - jumissa - garage tyyppistä oravanpyörää kun pelissä ei silloin oikeasti pääse mihinkään.

Mutta joku tässä kiehtoo.

Esimerkiksi tuommoinen kun "MOUTAIN BRIDGE" eli pitäisi sinne jonnekin viedä metallia. 3 kertaa yritetty ja kolme kertaa jäänyt johonkin ylämäkeen jumiin.

Ja toisessa on joku h'levetin suo johon jää tällä hetkellä aina jumiin.

Trailereita ei varmaan saa spawnaamaan uudelleen mihinkään? Eli ne pitää hakea niistä todella vaikeista paikoista jos sinne nyt ylipäänsä enää pääsee.

Jostain pitäis saada noin 10 000 niin vois myymällä kaikki mitä nyt on ostaa sen PayStarin
 
Esimerkiksi tuommoinen kun "MOUTAIN BRIDGE" eli pitäisi sinne jonnekin viedä metallia. 3 kertaa yritetty ja kolme kertaa jäänyt johonkin ylämäkeen jumiin.

Ja toisessa on joku h'levetin suo johon jää tällä hetkellä aina jumiin.

Trailereita ei varmaan saa spawnaamaan uudelleen mihinkään? Eli ne pitää hakea niistä todella vaikeista paikoista jos sinne nyt ylipäänsä enää pääsee.

Jostain pitäis saada noin 10 000 niin vois myymällä kaikki mitä nyt on ostaa sen PayStarin
Onko sulla se auto käytössä missä on lukot ja AWD? Ei sen kanssa oikein jumiin jää. Saati jos ostat sen offroad rekan.

Metallipalkkeja saat sieltä kaupungista, eli käytännössä koko matka asfalttitietä ilman jumiin jääntejä. Mutta eipä sen kanssa oikein kiinni jää.
Mutta jos käytät sitä vielä minkä ekana saat, missä ei ole lukkoja/AWD:ta ni samantien vaihtoon.
Chevy alle ja avaa upgrade osat ja autot kartoista. Myyt kaiken pois ja sit ostat parempaa osaa.

Ilman lukkoja/AWD:ta siellä on aivan turha möyriä. Ja kulkee niin pitkälle asfalttia pitkin ku pystyy. Niille suolenkeille ei kannata mennä.
 
Onko sulla se auto käytössä missä on lukot ja AWD? Ei sen kanssa oikein jumiin jää. Saati jos ostat sen offroad rekan.

Metallipalkkeja saat sieltä kaupungista, eli käytännössä koko matka asfalttitietä ilman jumiin jääntejä. Mutta eipä sen kanssa oikein kiinni jää.
Mutta jos käytät sitä vielä minkä ekana saat, missä ei ole lukkoja/AWD:ta ni samantien vaihtoon.
Chevy alle ja avaa upgrade osat ja autot kartoista. Myyt kaiken pois ja sit ostat parempaa osaa.

Ilman lukkoja/AWD:ta siellä on aivan turha möyriä. Ja kulkee niin pitkälle asfalttia pitkin ku pystyy. Niille suolenkeille ei kannata mennä.
On kaikki mahdolliset Awd ja lukot kolme kertaa oon jääny johonkin ylämäkeen jumiin siinä kohtaa kun asfaltti loppuu.

Samat 3 kertaa oon kaupungista lähtenyt.

Ei ainakaan ole itselleni tullut vastaan tuollaista täysin asfaltoitua reittiä mihinkään paikkaan.

Esimerkiksi tuo Mountain Bridge mulla on siellä sillan luona iso tankki bensaa mikä pitäisi saada vietyä sinne tehtaalle.

Sitä ennen pitäisi tavalla tai toisella saada sitä metallia sinne sillalle että pääsee sitä matkaa jatkamaan.
 
On kaikki mahdolliset Awd ja lukot kolme kertaa oon jääny johonkin ylämäkeen jumiin siinä kohtaa kun asfaltti loppuu.

Samat 3 kertaa oon kaupungista lähtenyt.

Ei ainakaan ole itselleni tullut vastaan tuollaista täysin asfaltoitua reittiä mihinkään paikkaan.

Esimerkiksi tuo Mountain Bridge mulla on siellä sillan luona iso tankki bensaa mikä pitäisi saada vietyä sinne tehtaalle.

Sitä ennen pitäisi tavalla tai toisella saada sitä metallia sinne sillalle että pääsee sitä matkaa jatkamaan.
Eihän tuossa ole hiekkaa kuin tuo pieni sinisellä oleva pätkä, eikä siinä muistaakseni kyllä mitään isompaa ylämäkeäkään ole, ei ainakaan mitenkään kovin kummoinen paikka.
Joka paikassa peli on kuitenkin suunniteltu niin, että kun menet reunassa, niin vinssaamalla pääsee aina kulkemaan.
3CF3372D-AC28-4A2B-8525-DC835D1EA94D.png
 
Ei tosiaan kannata ajaa pitkin uria keskellä tietä jos on mutaista ja ajoneuvolla ei etenemiskyky siihen riitä. Aina pientareen puolella vähintään puoli autoa. Ja aina yrittää tiukemmissä mäissä tai kohdissa niin, että on edessäpäin joku kohde josta vinssata. Ihan hyvin tuolla alun FleetStarilla.
 
Pari peli-iltaa ollut tässä kahden kaverin kanssa. Yhteistyöpeli tuntuu paljon kiinnostavammalta kuin yksin tahkoaminen, kun mukaan tulee kommunikointia ja yhdessä tekemisen tunnetta. Vuoron perään on vaihdettu hostia ja tehty samat tehtävät uudestaan. Samalla on vaihdettu roolijakoja eri tehtävien vaatimien tarvikkeiden haussa, se pitää mielenkiinnon yllä.

Välillä on toki ollut sitä turhautumista, kun kaatumisia on tullut meille kaikille yhteensä parissa illassa jotakuinkin 10-15 kappaletta. Valtaosa näistä on tapahtunut karttaa tutkiessa. Kerran kaatuminen sattui jopa todella kriittisessä tilanteessa, kun olimme juuri saaneet varsin suurella vaivalla vietyä ison satsin tavaraa perille ja peli ei ehtinyt kuitata tehtävästä saatuja palkkioita porukallemme. Peli oli kuitenkin ehtinyt tehdä tallennuksen tehtävän määränpäähän, mutta hostin mennessä paikalle peli vahvisti tehtävän onnistumisen, kun me muut olimme vielä latausruudussa. Lähes kahden tunnin aherruksesta vain hosti sai siis palkinnon. Se harmitti.

Tähän mennessä on tullut muutamia outoja bugeja vastaan kaatumisten lisäksi:

- Pelikaverini kartalle alkoi "sataa" spare parts -laatikoita. Niitä tuli kymmenittäin ja laatikot tukkivat erään tienristeyksen varsin tehokkaasti. Ne piti töniä alas metsikköön ja osa siirrettiin pois cranella.

- Olimme menossa porukalla toiseen karttaan. Pelaaja A meni ensin tunnelista, mutta jäi odottamaan toisen kartan latauduttua tunnelin suulle. Seuraavana meni pelaaja B ja yht'äkkiä A:n ja B:n autot olivat päällekkäin. A:n autossa ollut tavaralaatikko siirtyi B:n auton kyydissä olleiden tavaroiden alle (?!). Autot saatiin irti toisistaan, mutta B:n autossa ollut ylikuormalaatikko oli edelleen jumissa. Muut pelaajat eivät nähneet sitä, vain pelaaja B. Hetken ajon jälkeen ylimääräinen laatikko tipahti itsestään pois B:n auton lavalta ja sitten muut pelaajat näkivät sen. Nostettiin laatikko cranella kyytiin ja matka jatkui. Varokaa siis menemästä tunnelista liian tiuhaan, etenkin, jos tavaraa on kyydissä.

- Olin noin kymmenen metrin päässä pelikaverin autosta. Jotenkin kummallisesti peli kuvitteli silti minun olevan pelikaverin auton hanurissa kiinni. Ajoin raskaampaa ajoneuvoa, joten olin lähellä työntää kaverin auton pois tieltä.

Kelpo peli, ihan kaikkea ei ole kuitenkaan otettu huomioon.

Eräs helppo vinkki kaikille, jos auto ei meinaa millään liikkua edes vinssin avulla. Jos etäisyys riittää, niin laita vinssi kiinni oman auton takaosaan ja vedä auto pois ahdingosta. Painopisteen siirtäminen auttaa tuolloin paljon.
 
Siis pitääkö tuo Navistar5000 ostaa erikseen vaikka on premium edition?
Nii kai se kuuluu olla, ite ainaki maksoin 1,95€

Navistar 5000-MV is a free Pre-Order bonus DLC available for everyone who pre-ordered SnowRunner in standard or premium edition on PC, PlayStation 4 and Xbox One. The DLC will be also available after release to buy on PlayStation 4 and Xbox One.


Tosin minä ennakkotilasin pc:llä ja en tuota saanut, mutta en edes pysty ostamaan.
 
Joo sama täällä, ei näkynyt Navistaria vaikka ennakkotilasin eikä sitä ole kaupassa eikä missään muuallakaan. Vähän harmittaa sinänsä koska kuulemma kova vehje ja rahaakin olis siitä saanu rutosti.
 
Eipä tullut tännekään pc:llä,vaikka oli ennakko tilattu. Luulen tosin että syy on siinä,ettei sitä tullut ostettua suoraan epic storesta,vaan cdkeyssiltä avain siihen.
 
Eipä tullut tännekään pc:llä,vaikka oli ennakko tilattu. Luulen tosin että syy on siinä,ettei sitä tullut ostettua suoraan epic storesta,vaan cdkeyssiltä avain siihen.
Voi olla, mutta epicissä se näkyi pre-ordered tilassa, joten ei mun mielestä oikein toi sais syy olla.
 
Ylös Bottom