Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Nyt rupesi lyyti kirjoittamaan, myin kaikki turhanpäiväiset maantierekat pois ja ostin International Paystarin noin 80,000 ja siihen vielä hyvät renkaat, tuo ei kyllä helpolla juutu. Oli kyllä melkoista taistelua tuossa eka kartassa niillä maantierekoilla, ne oli koko ajan jossain jumissa.
 
Nyt rupesi lyyti kirjoittamaan, myin kaikki turhanpäiväiset maantierekat pois ja ostin International Paystarin noin 80,000 ja siihen vielä hyvät renkaat, tuo ei kyllä helpolla juutu. Oli kyllä melkoista taistelua tuossa eka kartassa niillä maantierekoilla, ne oli koko ajan jossain jumissa.
Jahas, kiitos vinkistä. Pitääpi itsekin kokeilla kun saa ensin rahapottia kasvatettua hieman. Eilen jouduin yrittämään yhtä Michiganin tehtävistä neljä kertaa ennen kuin meni läpi sillä alun rekalla. Jäi jumiin joka kerta eri paikkaan eikä vinssistä ollut hyötyä kun ei ollut mitään, mihin kiinnittyä.
 
Niihin alun toiseen rekkaan ainakin kannattaa ostaa AWD. Kulkee kyllä about jokapaikkaan ilman isoja ongelmia.
Edit: ja samat osat käy eri autoihin. Jos ostat kahteen autoon nosturin, sulla on kaksi nosturia. Yksikin riittäisi. Voi vaihdella autosta toiseen osia.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt rupesi lyyti kirjoittamaan, myin kaikki turhanpäiväiset maantierekat pois ja ostin International Paystarin noin 80,000 ja siihen vielä hyvät renkaat, tuo ei kyllä helpolla juutu. Oli kyllä melkoista taistelua tuossa eka kartassa niillä maantierekoilla, ne oli koko ajan jossain jumissa.

Saman homman tein itsekin ja on kummasti helpottanut menoa. Ei niillä alkurekoilla kaikilla oikein tee mitään. Myin itse toisen scoutti auton ja pari isoa rekkaa ja ostin tuon saman Intikan ja rahaa jäi vielä tuunaamiseenkin. Tämä onkin ihan hyvä vinkki pelin aloittaville, eli etsiä sieltä ekasta kentästä ne kaikki rekat ja sitten myydä turhat pois ja ostaa tuo tilalle.
 
Niihin alun toiseen rekkaan ainakin kannattaa ostaa AWD. Kulkee kyllä about jokapaikkaan ilman isoja ongelmia.
Edit: ja samat osat käy eri autoihin. Jos ostat kahteen autoon nosturin, sulla on kaksi nosturia. Yksikin riittäisi. Voi vaihdella autosta toiseen osia.
Itse kerkesin turhaan sitten ostaa kahteen autoon nosturit. No hyvä tietää jatkon kannalta. Mites noi autot pystyi myymään?
Alussa onnistui, mut nyt ei tunnu sitä valikkoa löytyvän.
 
Itse kerkesin turhaan sitten ostaa kahteen autoon nosturit. No hyvä tietää jatkon kannalta. Mites noi autot pystyi myymään?
Alussa onnistui, mut nyt ei tunnu sitä valikkoa löytyvän.
Viet auton garageen. sieltä trucks kohtaan. Siitä valitset auton jonka haluat myydä.
Tai garagessa kun menet tuunaamaan autoa, voit irroitella osia, tai myydä osia jotka ei ole asennettuna. Eli jos päivität vaikka renkaat, voit myydä vakio renkaat pois.

Itsekin nyt ostin tuon Paystarin ja nyt on myös aloitus autossa all terrainit, sekä aloitus scoutissa offroad renkaat jne.
Mutta olipa taas touhua meikällä :D :D
Nimetön3.jpg
 
Piti ensin painaa neliöö, eli retain että sai myytyä. Ostin itsekin 82k maksaneen kuormurin ja tuolla näköjään pääsee jo hyvin. Joku uusi maasturi pitää löytää tai ostaa kun menin myymään Chevyn rahan ahneena. Noiden tehtäviän tekemiseen menee kyllä aikaa. Mappi on myös melkoisen iso. Kyllä tuo Paystarillakin piisasi muutama tiukka paikka, varsinkin kun oli kuormaa päällä.
 
En ole tietääkseni myynyt sitä pelin aloitus chevrolet lava-autoa. Mistäs sen saa pelissä uudestaan käyttöön?

Jossain pitäis olla joku "owned trucks" ja siitä saat valita millä nyt haluut ajaa.

Myöskään pelin tutoriaalissa vastaan tulevaa maasturia jolla Alaskassa ajetaan ei löydy mistään. Sitäkään en ole myynyt.
 
En ole tietääkseni myynyt sitä pelin aloitus chevrolet lava-autoa. Mistäs sen saa pelissä uudestaan käyttöön?

Jossain pitäis olla joku "owned trucks" ja siitä saat valita millä nyt haluut ajaa.

Myöskään pelin tutoriaalissa vastaan tulevaa maasturia jolla Alaskassa ajetaan ei löydy mistään. Sitäkään en ole myynyt.

Joko omistasi autot ovat jossain siellä maastossa, jolloin ne löytyvät touch pädin (PS4) kautta kartalta sieltä vasemmasta reunasta, jolloin voit niihin sieltä siirtyä, tai sitten ne ovat garagessa sloteissa TAI retainissa siellä garagessa "Trucks" osiossa. Muualla ne ei oikein voi olla.

Varmasti tähän voisi simppelimpikin keino olla kieltämättä. Tuon retainin kautta siis siirretään autoja uusille maille, tai coop-sessioon kavereiden peliin. Siellä myös voi myydä autoja.
 
Jos mä oon autolla X maastossa nii pääseekö millään muulla tavalla takaisin Garageen ja toiseen autoon kun recoverillä? Peli ei edelleenkään kerro itse yhtään mitään.

Mä oon tähän mennessä aina vaihtanu autoa sillä et RECOVERY ja sitten vaan valitsen toisen auton. Se vaan tuo törkeästi ylimääräistä ajettavaa.

Saako mistään TRAILERISTA ennalta selville millaisella rekalla/kiinnikkeellä sen saa rekalla mukaan? Äsken tein saman reissun kolmeen kertaan kun en tiennyt mikä add on rekkaan saa sen trailerin liikkeelle.

Esimerkiksi isolla punaisella joku että INSTALL x to TRUCK ennen kun sitä menee hakemaan. Kolmannella kerralla ja täysin tsäkällä oli oikea add on mukana.

@Omenanraato on tehny monesta pelistä esittely videon.
 
Jos tehtävää menee tekemään niin siinä lukee aina millä sen saa mukaan, jos se on vapaa traileri maastossa täytyy itse käydä katsomassa. Auton voi vaihtaa kartasta siitä listasta kuten Omena sanoi, tai sitten jos ovat lähekkäin niin painat digitaalista ylöspäin ja ”change truck”.

Itsellä jäi yks tehtävä kesken kun piti jotain järkyttävän kokosta pömpeliä raahata rekalla sinne poraus paikalle, nuppi jäi jumiin johonkin puroon jos yrittä sen pömpelin kanssa mennä ja sitä ei voinut raahat vinsillä kun oli jalat siinä edessä. Pitää tehdä eri reittiä ens kerralla jos sais vaikka perille.

Onko mahdollista aloittaa jotain tiettyä osaa tehtäväsä alusta, kun otin sieltä listasta niin pisti tekemään sen ihan alusta kaikki uusiks.
 
On kyllä iso edistysaskel mudrunnerista. Tässä joutuu myös oppimaan paljon kun pelaa. Mudrunnerissa se oli suunnilleen kaasu ja jarru, puita rekkaan ja taas eteenpäin.
Upea peli muuten mutta yöllä ja päivällä ei taida hirveästi väliä olla tässä
 
Ostin eilen kans tuon International Paystarin ja siihen vähä paremmat renkaat, nyt ei enää jää kiinni joka paikkaan. Tuossa on vaan turhan pieni tankki kun polttoaine melkein loppu matkalla Garage -> Warehouse -> Garage.

Oiskoha tuo Navistar 5000 hyvä? Siinä on ainakin 340l tankki.
 
Nyt kävi sama kuin Barcalle, Chevrolet 1500 katosi kuin tuhka tuuleen. No peli jää nyt sit paussille niin kauas aikaa kunnes tuo bugi on korjattu, en ala pelaamaan siinä pelossa että vaivalla hommatut autot vain katoilee.

EDIT: EIpä mitään, olen vaan idiotti. Se olikin garagessa mutta en ollut ensimmäisen slotin kohdalla jostain syystä...Saatan kun säikyttelee :D

Hommasin myös tuon inteenational paystarin ja aikamoinen monsteri se on,yritin toisen kerran sitä jättimäistä construction traileriä ja sain sen taas jumiin vaikka menin eri reittiä. Tunnin verran sitä yritin Fleetstarilla saada irti ja ei lähtenyt, ostin paystarin ja 5 minuuttia se oli irti ja sain perille.
 
Viimeksi muokattu:
en ala pelaamaan siinä pelossa että vaivalla hommatut autot vain katoilee.
Tuossa on tosiaan hyvä muistaa, että ne autot voi olla useammassa paikassa.

1: Jossain kartassa. Karttoja on kuitenkin yhteensä 11 missä ne voi luuraat.
2: Missä tahansa näiden karttojen autotalleissa.
3: Minkä tahansa autotallin eri slotissa, aina kuusi eri slottia.
4: Ns. Varastossa, eli storage valikon alla. Ainoastaan tällöin niitä voi siirrellä garagelta toiselle.

Ja jos joku oikeasti jonkun bugin tästä löytäisi ja yks kaks menettäisit auton. Menet storeen selaamaan autoja ja mene kadonneen auton päälle. Vaikkapa nyt chevy. Peli kertoo siinä et montako sun omistuksessa niitä jo on. Jos siellä on x1, niin se auto kyllä löytyy jostain kohdan 1-4 vaihtoehdoista. Ja pystyhään siinä huolimaton vaikka myymään autonsa pois, mutta silloin store kertoo ettet omista autoa.
 
Tuossa on tosiaan hyvä muistaa, että ne autot voi olla useammassa paikassa.

1: Jossain kartassa. Karttoja on kuitenkin yhteensä 11 missä ne voi luuraat.
2: Missä tahansa näiden karttojen autotalleissa.
3: Minkä tahansa autotallin eri slotissa, aina kuusi eri slottia.
4: Ns. Varastossa, eli storage valikon alla. Ainoastaan tällöin niitä voi siirrellä garagelta toiselle.

Ja jos joku oikeasti jonkun bugin tästä löytäisi ja yks kaks menettäisit auton. Menet storeen selaamaan autoja ja mene kadonneen auton päälle. Vaikkapa nyt chevy. Peli kertoo siinä et montako sun omistuksessa niitä jo on. Jos siellä on x1, niin se auto kyllä löytyy jostain kohdan 1-4 vaihtoehdoista. Ja pystyhään siinä huolimaton vaikka myymään autonsa pois, mutta silloin store kertoo ettet omista autoa.


Joo kävin kaikki tallit ja kartat läpi, en vaan tajunnut että siinä on ne eri slotit, olin kai painanut vahingossa itseni 2 slottiin ja sit ihmeteltiin missä se auto on. :D
 
Perhana tämän pelin pelaamisen lopettaminen on vaikeaa. Kokoajan päässä sanoo että tämä kuorma vielä mutta sitten vielä ajaakin toisen kuorman jne.

Suosittelen kyllä ostamaan tuon Navistar 5000-MV:n, siinä on semmonen työjuhta että oksat pois.
Ei oo jäänyt kiinni vielä kertaakaan ja saa trailerit sekä toiset autot yskimättä vedettyy suosta.
 
Eikö tosiaa oo mahdollista ottaa käyttöön vaan ja ainoastaan TYHJÄÄ TRAILERIA?

Ei viitsisi tuota HIGH PADDLEA vaihtaa koska se tarkoittaa taas turhaa reissua garageen ja uutta ajoa kohteeseen.

Saako mistään LAINATTUA RAHAA mä oon tällä hetkellä millä hyvänsä rekalla 3 metrin välein jumissa jos on minkäänlaista kuormaa. :D

Nuo muut rekkapelit niissä tulee aina otettua heti ku mahdollista kaikki mahdolliset lainat että saa ostettua haluamansa auton millä pääsee minkä tahansa keikan läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom