Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Tiedoksi sitten että jos meinaa pelata Cooppi modea niin vain hostin eteneminen säilyy, muut pelaajat saavat kyllä expot ja rahat mutta heidän täytyy tehdä kaikki uusiksi omassa pelissä.
Ihan käsittämätön ratkaisu ja voi olla jopa dealbreaker omalla kohdalla.

Aikaa ei pelaamiselle nykyisin kauheasti ole, joten ei huvittaisi uusiksi tehdä asioita vaikka kuinka hyvä peli olisi kyseessä. Mikäli neljästäänkin sattuisi pelaamaan niin pitäisi kaikki tehdä neljään kertaan jos haluaisi jokaiselle etenemisen mukaan.

Voi voi...
 
En oo kauheesti tästä lukenut mitään, niin onko moninpelissä muiden jättämät autot edelleen haamuja vai fyysisiä objecteja. En ainakaan itse tykännyt kun pystyi auton jättämään vaikka keskelle tietä ja muut pystyi ajamaan niistä vaan läpi.
Jostain luin, että haamuautoja ei enää ole sekä renkaiden muovaama maasto säilyy kaikille pelaajille.
 
Vielä ei ole cooppia päästy kokeilemaan, mutta tänään sekin korjaantuu. On tämä muutoin edistysaskel aiempiin, eli varsin hyvää jälkeä toisin sanoen. HC-moodia ei tosiaan ole tässä vaiheessa, mutta on pelissä silti enemmän haastavuutta kuin aiemmissa, ainakin näin omalta kantilta havaintoja tehneenä. Tehtäviä myös piisaa erilaisia, mutta ei nyt lopulta mitään aivan erikoista niissä tarjota. Runsaasti niitä kuitenkin on, joten tekemistä riittää ja ne tuovat ihan erilaisen tunteen peliin.

Coop-eteneminen itseänikin mietityttää, sillä tehtäviin parhaimmillaan kuluu tosi paljon aikaa ja vaivaa, eikä ehkä haluaisi samoja ojia vetää uudelleen sitten. Toisaalta tiiminä varmaan nopeasti homma on paketissa.

Peilit ei pleikalla toimi vieläkään, mutta muutoin fysiikat ja ajomallinnukset tuntuvat onnistuneilta. Faneille varmasti erittäin innostava peli. :)
 
Viimeksi muokattu:
PC:llä on modit näköjään heti käytössä ja peilit myös toimii pc:llä.
Olen ajanut vasta sille chevyn pickupilla ja sen kanssa meno on ollut todella paljon helpompa, kuin mudrunnerissa vastaavalla HC muodosss.
 
Arvosteluita, erittäin positiivisiä.


Karakin mini arvio.

 
Niille, jotka kaipaavat HC-moodia kerrottakoon, että ainakin itselleni tässä on ihan tarpeeksi haastetta ilman sitäkin MudRunneriin verrattuna. Onnistuin jo heti tutoriaalissa jäämään jumiin ekalla rekalla siihen pihaan, mistä oli tarkoitus hakea lautoja :D Vinssiä ei pystynyt käyttämään kun mihinkään sitä ei saanut kiinni ja mulla oli perässä vielä traileri, jonka olin just sopivasti irrottanut parin metrin päähän. Reset vehiclea sitten vaan nöyränä..
 
Niille, jotka kaipaavat HC-moodia kerrottakoon, että ainakin itselleni tässä on ihan tarpeeksi haastetta ilman sitäkin MudRunneriin verrattuna. Onnistuin jo heti tutoriaalissa jäämään jumiin ekalla rekalla siihen pihaan, mistä oli tarkoitus hakea lautoja :D Vinssiä ei pystynyt käyttämään kun mihinkään sitä ei saanut kiinni ja mulla oli perässä vielä traileri, jonka olin just sopivasti irrottanut parin metrin päähän. Reset vehiclea sitten vaan nöyränä..

Aivan samat fiilikset täälläkin, ja varsinkin alussa noi isommat autot jää kiinni ihan joka paikkaan. Scout-autot toki menee iha hyvin melkeen missä vaan, mutta noi rekat ilman kunnon renkaita ja varustusta on jumissa kyllä ihan jokasessa mutatiessä :D

Muutenkin on kyllä saanut kikkakutosia vetää hatusta tehtävien tekemiseen. Välillä kahden tai kolmen ajoneuvon turvin vedetty kuormaa mutaista ylämäkeä puusta toiseen ja välillä ei vaan mikään auta.
 
Nyt on vedetty hiukan ja parit rekat löytyy tallista ja onhan tämä ihan yhtä hymyä.

Valitettavasti moditarjonta on suppeaa ja esim Fordin pickup ei ilmesty peliin ollenkaan, vaikka modi valikossa on valittuna.
Teslan cybertruck on kova peli kyllä :D

Skippasin tutoriaalin sen ekan sillan jälkeen, koska en halunnut sinne Alaskaan vielä mennä. Sen sijaan keräsin rahaa ja ostin ekan nosturin autoon, siinä menini kaikki rahat.

Ja kieltämättä haastetta alkaa tulemaan kun on kuormaa päällä. Erittäin positiivisena asiana täytyy sanoa, että nyt on mallinnettu myös liukas, mutta kova alusta. Eli sora/asfaltti. Liukuu ihan eri tavalla.
Samoin mutaisessa urassa auto alkaa vetämään uran mukaisesti ja jos on kevyt auto ja kärryssä kuormaa, alkaa auton keula olemaan kevyt ja vaikeampi ajaa.

Ihan pelkkää hymyä kokoajan tämän kanssa ajelu.
 
Nyt on vedetty hiukan ja parit rekat löytyy tallista ja onhan tämä ihan yhtä hymyä.

Valitettavasti moditarjonta on suppeaa ja esim Fordin pickup ei ilmesty peliin ollenkaan, vaikka modi valikossa on valittuna.
Teslan cybertruck on kova peli kyllä :D

Skippasin tutoriaalin sen ekan sillan jälkeen, koska en halunnut sinne Alaskaan vielä mennä. Sen sijaan keräsin rahaa ja ostin ekan nosturin autoon, siinä menini kaikki rahat.

Ja kieltämättä haastetta alkaa tulemaan kun on kuormaa päällä. Erittäin positiivisena asiana täytyy sanoa, että nyt on mallinnettu myös liukas, mutta kova alusta. Eli sora/asfaltti. Liukuu ihan eri tavalla.
Samoin mutaisessa urassa auto alkaa vetämään uran mukaisesti ja jos on kevyt auto ja kärryssä kuormaa, alkaa auton keula olemaan kevyt ja vaikeampi ajaa.

Ihan pelkkää hymyä kokoajan tämän kanssa ajelu.
Ihan hyvä veto skipata Alaska, koska itse en ainakaan siellä sillä ainoalla rekallani pärjää kun jää hankeen kiinni koko ajan ja ilman kuormaa vieläpä. Mutta hauskaa on siitäkin huolimatta!
 
Ekat kaksi ja puoli tuntia takana ja ai mitä ihanuutta tämä peli on, musiikit pois päältä ja kuuntelee vain moottorien hurinaa ja ympäristön ääniä, kyllä hermo lepää. Grafiikat on hyvät, ei mitään tajunnan räjäyttävää mutta ei tätä rumaksi voi kutsua ja pyörii 4K 60 FPS ihan hyvin vaikka välillä stutteroi kun lataa jotain uutta. Äänimaailma on ihan 10/10 kamaa ja kaikki kuulostaa siltä miltä pitääkin. Itse gameplay on niiiiin hauskaa ja rentouttavaa touhua kuin vaan odotin tältä, edes tehnyt juuri mitään tehtäviä kun pelkkä ajaminen on uskomattoman mielekästä. Se DLC auto mikä lie jeeppi onkaan joka tuli mukana premium versiossa on kyllä aika ketterä menopeli maailman tutkimiseen, ei sillä mitään raskasta kuormaa vedetä mutta siihen täytyy hommata omat vehkeet. Sitä pre order Navistaria ei kyllä näy missään, tuleeko lie myöhemmin. Sain sen jeepin nurinkin kun kävin jossain korkeila vuorilla tutkiskelemassa, onneksi sen voi teleportata takaisin talliin eikä maksa mitään. Sit vaan uusi yritys :cool:

Nipotuksen aiheita? Joo sateella ei lasiin jää pisaroita... joo se oli siinä.

Välitön rakastuminen ja tätä pelataan ja paljon. Se tutoriaali kannattaa tehdä loppuun, ei siinä mennä kun Alaskaan ja sit peli sanoo "Okei se oli siinä ala pelaamaan, voit joka jatkaa alaskassa tai palata takaisin ekalle alueelle", oli kiva käydä kurkkaamassa mikä siellä odottaa kun saa vähän parempia vehkeitä alle.

10/10 alun fiilikset.

Launch traileri aivan käsittämättömän surkean musiikin säestämänä.

 
Viimeksi muokattu:
Miten se manuaalinen unloading toimii? Ku tuol farmilla on koukun kuva, mutta kun puran kuorman siihen laiturille ni ei tapahdu mitää.
 
Nyt pitäisi jostain löytää se GARAGE? Pitääkö se avata kartalle noita torneja käyttämällä?

Tämäkin pitäisi pelin kertoa. Kolmas peli lyhyen ajan sisään mikä ei kerro pelaajalle yhtään mitään.
 
Nyt pitäisi jostain löytää se GARAGE? Pitääkö se avata kartalle noita torneja käyttämällä?

Tämäkin pitäisi pelin kertoa. Kolmas peli lyhyen ajan sisään mikä ei kerro pelaajalle yhtään mitään.
Kyllä se sinne kartalle ilmestyi itsestään avaamatta karttaa. Se on kyllä avaamattomalla alueella.

Meikä haki tässä 3h yhtä tiilikasaa. Eli kun autoon menee kaks kuormaa kerrallaan, mä tarvitsin yhden. Noin 2h kesti edetä ilman nelivetoa ja lukkoja olevalla autolla päästä noin 200m päähän garagesta. Ja noin tunti takaisin kuorman kanssa. :D

Sitä ennen olin farmilla jumissa, yritin pelastaa toisella autolla joka kaatui. Siinä välissä onnistuin häsläämään lastina olleet metallipalkit kärryn alle! Miten meni niinku noin omasta mielest? :D
On muuten toi tesla ihan ylivoimainen. Menee mistä vaan.
FFDB3994-8F5A-449F-9A3E-D63F3F5F562D.jpeg7A7BB507-E58B-4477-9F3C-7FF7B625E496.jpeg
 
Mudrunneria pelasin sillä taktiikalla että ensin kävin kaikissa watchtowereissa ja sitä kautta kartta kokonaan auki ja vasta sitten tehtävien kimppuun, sama taktiikka toimii varmaan tässäkin, kartta kannattaa aukaista vaikka jollain 4WD maasturilla.
 
Joo itse yrittänyt tolla DLC autolla ajella noita torneja, eivät edes tunnu puuduttavilta kun sinne pääseminen on aina niin työn ja tuskan takana.

Äsken kävin suolta repimässä jonkun kuormurin irti, puoltuntia varmaan väänsin sen kanssa ennenko sain sen tielle. Paljon menee aikaa pelatessa ja välttämättä saa juuri mitään aikaan kun ei osaa odottaa mitä on edessä, kerran jäin rekalla johki suolle niin jumiin ettei se liikkunu enään senttiäkään ja takas varikolle kun oli ihan turha mennä yrittää sitä tehtävää.
 
takas varikolle kun oli ihan turha mennä yrittää sitä tehtävää.
Mulla ollu periaate, etten spawnaa varikolle vaikka mikä olis. Pahimmillaan neljää autoa tarvittu et päästy irti.
Menee nopeasti into jos aina hyppää takas varikolle.

Tuo dlc auto on hyvä, mutta herkkä kaatumaan ja pomppimaan.
 
Ylös Bottom