Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Olipa kiva yllätys eilen kun otin Michiganin ekassa kartassa yhden homman, missä piti roudaa tavaraa Michiganin toiselle kartalle. En ollut siellä aikaisemmin käynyt joten ajattelin että eiköhän se paikka, johon tavaraa pitäisi viedä, on ihan lyhyen matkan päässä siitä kartan alusta. No eipä ollut ja lisäksi kun scoutilla lähdin jälkeenpäin sitä karttaa avaamaan, paljastui, että tavaran perillesaaminen vaatisi vähintään yhden kivivyöryn korjaamisen. Mutta milläs teet, kun molemmat käytössä olevat rekat on jo lastattu täyteen sitä tavaraa, jota alunperin piti toimittaa :D

Osta scouttiin trailer ja siitä Michiganin toisesta kartasta saa siitä Service Hubista (melkein Garagen vieressä) niitä service space partseja jota luultavasti tarviit siihen kivivyöryn poistamiseen.

Myy heti sit sen trailerin pois jos ei enää tarvii.
 
Myy heti sit sen trailerin pois jos ei enää tarvii.

Tämä on muuten aivan typerä systeemi. Saat samal rahan myydessä, joten trailer storessa voit ostaa huollon/polttoaineen ilmaiseksi.

Ja toisaalta tajusin vasta eilen, että tuonne voi myydä kaikki kärryt, myös kartasta löytyneet ja saa ilmaista rahaa.
 
Kertokaa miten hemmetissä sinne Alaska tutorialiin pääsee täältä ekasta autotallissa? Olen aivan jumissa. En pääse tallista pois. Ajoin sinne talliin GMC, pitääkö sinne mennä sillä chevroletillä muka?
 
Kertokaa miten hemmetissä sinne Alaska tutorialiin pääsee täältä ekasta autotallissa? Olen aivan jumissa. En pääse tallista pois. Ajoin sinne talliin GMC, pitääkö sinne mennä sillä chevroletillä muka?
Oisko bugi?
Kokeille siirtää sinne joku toinen auto ja sillä lähtee sieltä.
 
Kokeilin myydä sen GMC laitteen ja otin tilalle chevyn. Aina vaan vinkuu you cannot leave garage while tou do not have any retained truck.

Edit. Nyt pääsin Alaskaan kun otin auton valinnan pois tallissa ettei ollu mitään autoa valittuna. Voi viulu näitä systeemejä...
 
Kokeilin myydä sen GMC laitteen ja otin tilalle chevyn. Aina vaan vinkuu you cannot leave garage while tou do not have any retained truck.

Edit. Nyt pääsin Alaskaan kun otin auton valinnan pois tallissa ettei ollu mitään autoa valittuna. Voi viulu näitä systeemejä...
Ai se ois noin mennyt. Itse en kanssa siinä onnistunut ja skippasin koko tutoriaalin.
 
Njaahas... Nyt kävi vuorostaan löytämälleni C70(vai mikälie) rekalle David Copperfieldit. Katosi tallista kuin pieru saharaan. Tulee kalliiks mun rekkaäijäily tällä menolla.
 
Ai se ois noin mennyt. Itse en kanssa siinä onnistunut ja skippasin koko tutoriaalin.

Ihmettelen, että miten onnistuit skippaamaan kun mulla ei päässy mistään napista pois tallista. Sammutin pelin ja avasin uudelleen, ei noinkaan päässyt tallista pois ennen kuin jatkoi Alaskaan.

Kun alkuvaikeuksien jälkeen (ehdin pelata peliä kokonaista 8minuuttia niin peli kaatui ensimmäisen kerran) latasin ennakkotilaajan edun, jossa sai yhden rekan (en muista nimeä) niin johan alkoi homma toimimaan. Tällä lahja-autolla pääsee jopa kulkemaan kun noilla muilla mitä alussa saa ei pääse yhtään mihinkään. Tuli heti pelattua neljä tuntia ja sain tehtyä vaan kaksi tehtävää kokonaan. Kuljetin sitten vielä mountain bridgelle sen ison säiliöperävaunun odottamaan että saan avattua sillan. Betonilaatat vielä puuttuu siitä.

Tuo ennakkotilaajan etu on oikeasti todella hyvä. 340litran tankki, kulkee mutapaikat hienosti, ei jää jumiin todellakaan helposti ja jaksaa vetää mäkeä ylös isonkin kuorman. Siinä missä muut alun rekat jää tasaisella jumiin niin tuo kulkee vauhdilla ohi.

Tuossa se ennakkotilaajan etuauto (Navistar 5000-MV), joka mainoksenkin mukaan menee minne vaan. Se todella pitää paikkansa, loistava auto tähän peliin. https://gamepreorders.com/snowrunner
 
Viimeksi muokattu:
Ihmettelen, että miten onnistuit skippaamaan kun mulla ei päässy mistään napista pois tallista.
Tallissa ollessa painoin siihen valikkoon mistä poistutaan pelistä jne. Sieltä settings tms. Siellä oli skip tutorial.

Vihdoin eka alue läpi päätehtävien ja rakenteluiden osalta. Upgradet toki kaikki myös. Jäi pari suosta nostoa jne.
Kahta autoa en saanut bugin vuoksi.

Vaatimattomat 44h ekaan alueeseen.. nyt Alaskaan.
 
On se ihmeellistä että ostamalla kunnon kuulokkeet pelin ääni maailman herää ihan uudella tavalla eloon.

Yhtäkkiä tästäkin pelistä kuulee vaikka mitä mitä meni aikaisemmin ohi huonojen kuulokkeiden vuoksi.

Muun muassa auton jarrut kirskuu kun jarruttaa riittävän kovasta vauhdista. Tätä ei esimerkiksi kuullut.
 
On se ihmeellistä että ostamalla kunnon kuulokkeet pelin ääni maailman herää ihan uudella tavalla eloon.

Yhtäkkiä tästäkin pelistä kuulee vaikka mitä mitä meni aikaisemmin ohi huonojen kuulokkeiden vuoksi.

Muun muassa auton jarrut kirskuu kun jarruttaa riittävän kovasta vauhdista. Tätä ei esimerkiksi kuullut.

Itse huomannut hyvien kuulokkeiden tärkeyden vuosia sitten, siksi niistä maksaa mielellään sen 200-300€ ja nauttii upeista äänistä.
 
Itse huomannut hyvien kuulokkeiden tärkeyden vuosia sitten, siksi niistä maksaa mielellään sen 200-300€ ja nauttii upeista äänistä.
Monessa paikkaa 160€ - 200€ Gigantista sai jäsen tarjouksena 129€ ja kyllä huomaa että maksoi tuplasti edellisiin.
1588705803586.png

Tuollainen joku oil rig pitäisi kuljettaa mutta ei löydy sopivaa lavaa? 3 lavaa ostettuna ja aina sama tulos.

Jossain olisi hyvä mainita että sun nykyiseen lavaan mahtuu X määrä tavaraa nyt tarvitaan Y määrä tilaa.

Varmaan tuo lukeekin mutta ei ole omaan silmääni osunut.
 
Viimeksi muokattu:
Tuollainen joku oil rig pitäisi kuljettaa mutta ei löydy sopivaa lavaa? 3 lavaa ostettuna ja aina sama tulos.

Jossain olisi hyvä mainita että sun nykyiseen lavaan mahtuu X määrä tavaraa nyt tarvitaan Y määrä tilaa.

Varmaan tuo lukeekin mutta ei ole omaan silmääni osunut.
Ei tuo mahdu millekkään lavalle vaan siihen tarvii kärryn. Tarvittavan tilan näkee tuosta pienestä laatikosta ja sen vieressä olevasta numerosta. Eli tuossa tapauksessa tarvitaan 5 paikkaa ja sellainen määrä löytyy vain kärryissä. Ja samalla tavalla kärryjä ja lavoja ostaessa näkee sen tarvittavan tilan kuin mitä se tuossa kuvassa on.
 
Onkos se nyt tuossa Oil Rig Drill valkoisen kuvan vasemmassa alalaidassa tuo x 5 ? Enpä ole tuota itsekään ajatellut, kun tähän asti aina tila riittänyt ja tuonkin poran kanssa taisi olla silloin heti sopiva kärry perässä. Tuo meni vielä FleetStarilla, mutta se samaisen tehtävän jälkeinen korkeampi laitos vaati sitten jo uuden auton apuun. PayStar onkin palvellut seuraavat haasteet taas toistaiseksi hyvin.
 
Nyt kun Alaskaan siirryn, niin mitä siellä täytyy ottaa autossa huomioon? Aina ketjut ajaa missä vaan, vai voittaako mutarenkaat jossain?
Entä auto? Onko tiet isompaa, vai pienempää? Eli voiko olla iso ja kankea auto tms, täytyykö jotain ottaa huomioon?

Kartan availin nopeasti scoutilla, mutta menin isoja teitä pitkin.
 
Onko muuten joku huomannut miten se maailma re-generoituu?

Pakkohan se on jollain tavalla ladata jossain välissä uudelleen. Eikä niin että koko ajan vaan muovautuu ajamisen mukaan.
 
Ylös Bottom