Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Upgradet aukeaa kartalle torneista. Mutta vaikka kaikki tornit on auki, niin karttaan jää jonnekin välillä harmaata aluetta. Eli alueella näkyy kartta, mutta torni ei varsinaisesti aukaise sitä kunnolla. Sellaisella voi olla upgrade. Mulle tullu tosin vain yksi tai kaksi sellaista vastaan.

Ja oletko varma ettei se kodiak ole siellä tallin toisessa slotissa, tai ettet pistänyt vahingossa sinne varastoon, eli truck storage.

Just olin tulossa kirjoittamaan, että sieltähän se löytyi :)
 
uskomatonta, mä en pääse tutoriaalista eteenpäin!, valittaa että ensin että please travel to alaska and complete tutorial. ja tsitten valittaa että sinulla ei ole kuorma-auto joten et voi lähtee garagesta...vaikka mulla se on
 
uskomatonta, mä en pääse tutoriaalista eteenpäin!, valittaa että ensin että please travel to alaska and complete tutorial. ja tsitten valittaa että sinulla ei ole kuorma-auto joten et voi lähtee garagesta...vaikka mulla se on
Skippaa koko tutoriaali niistä valikoista.

Tossa tais tosin auttaa se, että pistät siellä garagessa sen auton varaston puolelle, eli retain nappia.
 
Eli autotallissa ollessa sen sun auton päällä painat neliötä pleikalla/x Xboxin ohjaimella.

Sit siirryt Alaskaan.
Mutta ainakin pc:llä oli ihan siellä settingseissä (options/start/Esc) alla et skippaa tutoriaali.

Mutta jos ei halua skipata niin sitten vaan tuo ensimmäinen Ompun kirjoittama juttu. Sen jälkeen siirtyy Alaskaan ja sieltä listalta valitsee garage ja menee sinne, jonka jälkeen Trucks osiosta löytyy nuo retainatut autot.
 
Mitäs kalustoa tuolta "Venäjän puolelta" olisi kannatus lähteä ostamaan? "Eka" Azov, jota Omenakin kehui, on kyllä peto etenemään. Rahaa olisi kertynyt nyt ylimääräistä, joten jotain muutakin voisi tuolta käydä ostamassa?

Eteneminen siinä tilanteessa että nyt alkaa olla Michiganin kaksi ekaa karttaa kaikki hommat tehty, ja kahdesta jälemmästä on tornit auki ja upgradet kerätty. Päätehtävät loppuun ja sitten vaihtuu maisema. Jospa samalla saisi leveliä sen verran ylöspäin vielä että pääsee ostamaan parempia renkaita ennen Alaskaan menoa.
 
Mitäs kalustoa tuolta "Venäjän puolelta" olisi kannatus lähteä ostamaan? "Eka" Azov, jota Omenakin kehui, on kyllä peto etenemään. Rahaa olisi kertynyt nyt ylimääräistä, joten jotain muutakin voisi tuolta käydä ostamassa?

Eteneminen siinä tilanteessa että nyt alkaa olla Michiganin kaksi ekaa karttaa kaikki hommat tehty, ja kahdesta jälemmästä on tornit auki ja upgradet kerätty. Päätehtävät loppuun ja sitten vaihtuu maisema. Jospa samalla saisi leveliä sen verran ylöspäin vielä että pääsee ostamaan parempia renkaita ennen Alaskaan menoa.
Venäjän puolelta kannattaa yrittää saada käyttöön mahdollisimman nopeasti tämä:
35FFB77A-91E7-49F7-8903-AB1DC19BC980.jpeg

Sit jenkkien puolella on se yks neliakselinen kans.
Harmi kun konsoleilla ei noita modeja vielä ole. Siellä on ihan mieletön yksi kraz. Siinä saa samaan aikaan päälle sen huolto kopan, että polttoainesäiliön ja etenee ihan mistä tahansa.
 
Mikähän on kun ei hyväksy ekan kentan tehtävää, missä pitää ajaa sinne vuoren päälle missä grilli? Toisen kartan bensan vientikeikassa sama homma. Ei näy mitään keltaista aluetta mihin tiputtaa tms.
 
Mikähän on kun ei hyväksy ekan kentan tehtävää, missä pitää ajaa sinne vuoren päälle missä grilli? Toisen kartan bensan vientikeikassa sama homma. Ei näy mitään keltaista aluetta mihin tiputtaa tms.

Ootko varmasti vastaanottanut/hyväksynyt sen tehtävän ensin siellä aloituspaikalla? Mulla oli sama homma, kun piti yksi auto kiskoa suosta. Olin vetänyt sen sieltä pois ja raahannut sinne minne pitää mutta tehtävä ei mennyt läpi ennen kuin kävin ajamassa sinne aloituspaikalle takaisin, hyväksyin tehtävän ja ajoin takaisin lopetuspaikalle. Vähän typerä systeemi ehkä.
 
Varmaan just tosta kiinni. Jätin polttoaineet sinne paikan päälle, toivottavasti pysyvät siellä kunnes käyn hyväksymässä scoutilla tehtävän ja käyn noukkimassa ne uudestaan kuorma-auton kyytiin.
 
Milläs jengi on vedellyt noita fuel tankkereita ja isompia truckeja pois tuolta suosta? On niin pahassa paikkaa, että ei oikeen tämän hetkisistä vehkeistä mikään edes pääse niin lähelle, että voisi yrittää kiskoa noita pois. :)
 
Milläs jengi on vedellyt noita fuel tankkereita ja isompia truckeja pois tuolta suosta? On niin pahassa paikkaa, että ei oikeen tämän hetkisistä vehkeistä mikään edes pääse niin lähelle, että voisi yrittää kiskoa noita pois. :)
Moneen kertaan ylistämäni Azov.
 
Ja KonsoliFINin arvostelukin on nyt ulkona. Valitettavasti konsoliversion bugisuus hieman nakersi kokemusta. Potentiaalia kuitenkin on. Korjauksia odotellessa.

 
Ja KonsoliFINin arvostelukin on nyt ulkona.
Tähän puutun hieman:
”Joitakin laiskoja ratkaisuja mukana kuitenkin on, sillä esimerkiksi ajovalot eivät syty oikeasti ja peilit eivät heijasta mitään.”

Pc:llä valot kyllä syttyy autossakin, joskin vähän valjusti. Pc:llä myös peilit toimii.
Konsoleilla peilit on tulossa seuraavassa isossa päivityksessä.
Tässähän on sama pelimoottori kuin mudrunnerissa ja silloin sanottiin, että peli tulee konsoleilla äärettömän raskaaksi tuon fysiikkamoottorin vuoksi jos peilit laittaisi ja sitä avattiin mudrunnerin kohdalla isosti mikä siinä tekee sen lähes mahdottomaksi.
Nyt tosiaan pc:llä peilit toimii ja konsoleille se on jo luvattu, joten jotain siellä on moottoriin viilailtu.

Ja arvostelussa olisi voinut mainita ihan orginaalin spintiresin johon tämä pelimoottoria myöden edelleen pohjautuu.
 
Luin kyllä että ovat tulossa, mutta arvosteluhetkellä niitä ei ollut. Toivon mukaan muutkin seikat korjaantuvat tulevissa päivityksissä, niin peli pääsee hyödyntämään kaiken potentiaalinsa.
 
Tässähän on sama pelimoottori kuin mudrunnerissa
Ei, vaan tässä on World War Z :n Swarm Engine, johon on pultattu mutafysiikat. Jossain haastattelussa kehittäjä sanoi, että ne yritti sitä mudrunnerin skaalaa kasvattaa, mutta pelimoottori ei sitä kestänyt joten oli pakko vaihtaa moottori.
Noh, kaivoin sen linkin: https://www.thesixthaxis.com/2020/05/05/snowrunner-interview-trucks-toughness-sequel-vitaliy-yaruta/

Onko muilla tullut sellaista ongelmaa, että ei saa kaikkia kustomointiosia auki? Oon lvl 29 ja 4100/4100 xp. Osat vaatii lvl 30..
 
Ei, vaan tässä on World War Z :n Swarm Engine, johon on pultattu mutafysiikat. Jossain haastattelussa kehittäjä sanoi, että ne yritti sitä mudrunnerin skaalaa kasvattaa, mutta pelimoottori ei sitä kestänyt joten oli pakko vaihtaa moottori.
Noh, kaivoin sen linkin: https://www.thesixthaxis.com/2020/05/05/snowrunner-interview-trucks-toughness-sequel-vitaliy-yaruta/

Onko muilla tullut sellaista ongelmaa, että ei saa kaikkia kustomointiosia auki? Oon lvl 29 ja 4100/4100 xp. Osat vaatii lvl 30..
Kiitos korjauksesta. Olin tämän suhteen erään kotimaisen arvostelijan tiedon varassa. Hän kun arviossaan väitti olevan sama moottori.

Mut asiasta toiseen. Peli on niin helppo jo, että vedän nykyisin modi Fordilla. Eli se highway Ford johon lisätty AWD ja lukot. Sen kanssa on kiva ajaa allterraineilla kovaa ja mudassa joutuu oikeasti käyttämään hitaan vaihteen hidasta puolta. Ainut auto missä tarvinnut.
Joutuu vähän reittiä katsomaan jo.
 
Ylös Bottom