Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Onko mahdollista siirtää rekkaa kahden TALLIN välillä vai onko välttämätön pakko ajaa alueelle X vaikka kummallakin on talli auki?

Pitääkö osa X hakea aina sieltä mistä se on ennalta päätetty? Vaikka toinen vastaavaa tavaraa toimittava alue olisi lähempänä ja helpomman matkan päässä?

Kaikki 3 rekkaa on USAN toisella alueella nii peli sanoo mene Black riveriin kun valitsee tehtävää.

Ei se sinänsä ole ongelma vaan se että voiko sen mahdollisesti välttää vaan valitsemalla "go to X garage" sieltä toiselta garagelta jolla nyt on.
 
Viimeksi muokattu:
Talliin kun laitat auton, paina retain, neliö/x.
Sit toiseen talliin ja sieltä storage kohdasta otat käyttöön.

Itse selvitin ongelmani ajamalla toiseen karttaan ja sit alkoi kartta toimimaan.
Sit erillisellä työkalulla palautin aikaisemman saven, joten sain rahat takas ja autoni.
C49257B9-15A8-4975-80C9-D3BC46395F82.jpeg
 
Talliin kun laitat auton, paina retain, neliö/x.
Sit toiseen talliin ja sieltä storage kohdasta otat käyttöön.

Itse selvitin ongelmani ajamalla toiseen karttaan ja sit alkoi kartta toimimaan.
Sit erillisellä työkalulla palautin aikaisemman saven, joten sain rahat takas ja autoni.
Näytä liitetiedosto 3055
Mikäs modi toi on? Tossa on vissiin hitusen isommat tossut kun vakio versiossa.
 
Siis eihän nyt mitkään pelin päivitykset verkkoyhteyden nat-asetuksia muuta.
Jos käytät puhelintasi tukiasemana, ei mitään ole tehtävissä.
Jos käytät 4g-reititintä, täytyy operaattorilta tilata julkinen ip-palvelu ja vaihtaa reitittimen APN-asetukset, jolloin nat muuttuu kolmosesta(strict) kakkoseen(open).
Kaikki kikat on yritetty moneen kertaan ja kuten sanottua, KAIKKI pelit ovat toimineet jo vuosikausia ilman kyseistä ongelmaa, jonka vuoksi suuret toiveet pelin päivityksissä, koska koen ongelman olevan heidän päässään.
 
Kaikki kikat on yritetty moneen kertaan ja kuten sanottua, KAIKKI pelit ovat toimineet jo vuosikausia ilman kyseistä ongelmaa, jonka vuoksi suuret toiveet pelin päivityksissä, koska koen ongelman olevan heidän päässään.
Näihin liittyy yleensä vastapuolen netti myös jos netissä pelaa. Toisen kanssa toimii, toisen ei, jonkun kanssa toimii kaikki, toisen kanssa osa jne.

Ilman julkista ip:tä ei ole mitään tehtävissä. Ei ole pelistä kiinni, vaan ihan puhtaasti 4G yhteydessä tekninen seikka. Onnistuu tosiaan niinsanotulla open gate palvelulla, joten omaan operaattoriin yhteys.
 
snowrunneriin tullu hetkessä jo se 50h :eek: enkä ole vielä päässyt lähellekkään alaskaa :D. olenko mä tulossa jotenkin hulluksi tai jotain kun näin sekunnin tai kahen ajan suden? toinen että näkeekö muut kahta silmää pimeydessä välillä? jos on oikeita juttuja niin ihan kiva tunnelman luoja, odotan halloweenia :D

suhkot meemi temppu tekijöiltä kun hetkessä herpaannuin kun jotenkin luulin nähneeni sen suden ja muuntajakärryn kanssa mentiin kiltisti fuoren rinnettä alas :D...yritä siinä sit selittää servun houstille "joo ei tää oo mun syy oli susi tiellä!! ;,D
 
snowrunneriin tullu hetkessä jo se 50h :eek: enkä ole vielä päässyt lähellekkään alaskaa :D. olenko mä tulossa jotenkin hulluksi tai jotain kun näin sekunnin tai kahen ajan suden? toinen että näkeekö muut kahta silmää pimeydessä välillä? jos on oikeita juttuja niin ihan kiva tunnelman luoja, odotan halloweenia :D

suhkot meemi temppu tekijöiltä kun hetkessä herpaannuin kun jotenkin luulin nähneeni sen suden ja muuntajakärryn kanssa mentiin kiltisti fuoren rinnettä alas :D...yritä siinä sit selittää servun houstille "joo ei tää oo mun syy oli susi tiellä!! ;,D
Nuo kiiluvat silmät pimeässä metsässä oon pari kertaa huomannut, enkä kyllä ihmettele jos jotain muitakin vastaavia tilanteita pystyisi sattumalta vilaukselta näkemään.
Kaikki kikat on yritetty moneen kertaan ja kuten sanottua, KAIKKI pelit ovat toimineet jo vuosikausia ilman kyseistä ongelmaa, jonka vuoksi suuret toiveet pelin päivityksissä, koska koen ongelman olevan heidän päässään.
Niin mullakin, kunnes alettiin pelaamaan tätä kaverin jonka kanssa oli aina ennen muut pelit toimineet nat 3, mutta vain siksi koska minun nat on 2.
Tämä herjas sitä samaa virhettä strict natista, joka vain tarkoitti sitä, että molempien natit täytyy olla open.
Seuraavana päivänä haki 4g reitittimen ja siihen julkinen ip tulille niin johan alkoi cooppi toimimaan normaalisti.
 
Viimeksi muokattu:
snowrunneriin tullu hetkessä jo se 50h :eek: enkä ole vielä päässyt lähellekkään alaskaa :D. olenko mä tulossa jotenkin hulluksi tai jotain kun näin sekunnin tai kahen ajan suden? toinen että näkeekö muut kahta silmää pimeydessä välillä? jos on oikeita juttuja niin ihan kiva tunnelman luoja, odotan halloweenia :D
Itselläkin varmaan lähempänä 50 tuntia ja vieläkin Michiganin toisessa kartassa. Pelaan kyllä tosi hitaasti fiilistellen ja teen kaikki sivutehtävätkin. Pari tehtävää vielä niin pääsen 3 ja 4 karttaan. Eihän tässä kiire mihinkään ole.
En ole susia nähnyt mutta suden ulvontahan tässä kuuluu tosi hyvin yöllä. Olisko nuo silmät sitten pöllön silmät? Olishan se kivempi jos tässä olis enemmänkin elämää ympärillä.
 
Mietin kans omaa mielenterveyttä kun olin näkeväni hetken aikaa jonkun elukan keskellä tietä päivällä. :)
Kontrolleista: olin aluksi tyytyväinen kun mudrunnerin ohjainkuvio löytyi suoraan, mutta muutamassa pahassa vinssauspaikassa tuli huomattua että mikään ohjainkuvio ei toimi missä käsijarru on samassa kuin vinssin irroitus. Ei auta edes jarrun painaminen, se vapautuu heti kun avaa toimintavalikon. Käsittämätön ratkaisu tekijöiltä.
Jokatapauksessa peli on todella hyvä, ja vaikka yksinpelissä on tullut viitisen pelin kaatumista, se ei ole haitannut kun tallennus on ollut lähes samassa pelitilanteessa.
 
Onnistuin jäämään jumiin Michiganin Not a Drill -tehtävän vikassa osassa eli siinä, missä piti kuljettaa sitä porauskoneistoa. Traileri on vaan niin himskatin iso ja kömpelö, että jumiin jäi. Jos tuon resetoi, niin resetoituuko kaikki aikaisemmat tehtävän osat niin ikään eli pitää kuskata taas parit metallipalkit sinne alueelle ja sitten vielä itse pora ja vasta sen jälkeen se koneisto vai resetoituuko tuossa vain se viimeinen osa (toivottavasti)?
 
Kyllähän se siinä asfaltti tiellä hyvin perässä tuli koko matkan. Vai yritittekö jostain kinttupoluilta?
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki kikat on yritetty moneen kertaan ja kuten sanottua, KAIKKI pelit ovat toimineet jo vuosikausia ilman kyseistä ongelmaa, jonka vuoksi suuret toiveet pelin päivityksissä, koska koen ongelman olevan heidän päässään.

Lisävinkkinä: Ajakaa molemmat pleikkarin oma verkkotesti läpi, se mikä löytyy sieltä pleikan perus asetuksista. Mitä lukee Nat-tyyppinä? Jos toisella nat-3, niin coop ei toimi. Nat-3 ei voi olla yhteydessä suoraan toiseen pelaajaan, jolla nat-2 tai nat-3. Serverin kautta moninpelaaminen onnistuu, myös nat-3 tyypillä. Joidenkin operaattoreiden modeemeihin ja 4g-reitittimiin voi ilman sen kummempaa vaihtaa nat-2 seksi ja joillakin pitää olla yhteydessä heidän asiakaspalveluun ja pyytää muutos.
 
Joo toi Michiganin Not a Drill -tehtävä oli todella veemäinen. Itellä jäi kans traileri jumiin pahasti, joten jätin sen siihen ja yritin sitä uudestaan tunteja myöhemmin. Onnistuin kauhean taistelun jälkeen saamaan sen irti mäennyppylästä ja sain tehtävän tehtyä.

Kun katsoo noita ostettavia autoja niin tulee mieleen, että miten tässä saa kasaan 100 tonnia kun yhestä hiton pitkästä tehtävästä saa vaivaiset 5000. Autot on aivan ylihinnoiteltuja.
 
Joo toi Michiganin Not a Drill -tehtävä oli todella veemäinen. Itellä jäi kans traileri jumiin pahasti, joten jätin sen siihen ja yritin sitä uudestaan tunteja myöhemmin. Onnistuin kauhean taistelun jälkeen saamaan sen irti mäennyppylästä ja sain tehtävän tehtyä.

Kun katsoo noita ostettavia autoja niin tulee mieleen, että miten tässä saa kasaan 100 tonnia kun yhestä hiton pitkästä tehtävästä saa vaivaiset 5000. Autot on aivan ylihinnoiteltuja.
Idea onkin myydä ne autot mitä tulee kartasta jne. Kyllä siinä helposti saa myöhemmin niitä autoja osteltua.
 
Kyllähän se siinä asfaltti tiellä hyvin perässä tuli koko matkan. Vai yritittekö jostain kinttupoluilta?
Tätä yritin viimeksi mutta mites se kun tiellä on siinä ihan lopussa vettä? Siihen jäi kyseinen iso laitos jumiin. :D


Joo toi Michiganin Not a Drill -tehtävä oli todella veemäinen. Itellä jäi kans traileri jumiin pahasti, joten jätin sen siihen ja yritin sitä uudestaan tunteja myöhemmin. Onnistuin kauhean taistelun jälkeen saamaan sen irti mäennyppylästä ja sain tehtävän tehtyä.

Kun katsoo noita ostettavia autoja niin tulee mieleen, että miten tässä saa kasaan 100 tonnia kun yhestä hiton pitkästä tehtävästä saa vaivaiset 5000. Autot on aivan ylihinnoiteltuja.

Muillakin ongelmia samassa tehtävässä.
 
En näköjään ollut ainoa jolla jäi se laatikko jumiin not a drill-tehtävässä, mutta ei kannata resetoida mitään vaan kannattaa käydä tallilta hakemassa se raskas nosturi ja sillä vääntää se loota taas parempaan asentoon ja matka jatkuu.
 
Pelin ennakkoon tilanneille piti tulla joku Novistar niminen rekka. Onko joku saanut sitä jostain käyttöönsä?
 
Ylös Bottom