Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Nimenomaan. Itsekin näen nuo PS store-arvosanat enemmän hypemittarina eikä minään virallisena pelin arvosanana tai arvosteluina. Kertonee jo jotain, että peliä pystyy äänestämään jo nyt vaikka peliä ei ole julkaistu.
Jos pelille voi antaa 5 tähden arvostelun vain siksi että sen on ostanu ennakkoon on vain todella typerää
 
Jos pelille voi antaa 5 tähden arvostelun vain siksi että sen on ostanu ennakkoon on vain todella typerää
Onhan se totta, että tuo on aika puolivillainen systeemi. Tosin tuskin kukaan PS Storen arvostelutähtien perusteella pelejä on ostanutkaan. Ei varmaan kukaan jäisi kaipaamaan jos mahdollisuus antaa peleille pisteitä katoaisi PS storesta joku päivä.
 
Onhan se totta, että tuo on aika puolivillainen systeemi. Tosin tuskin kukaan PS Storen arvostelutähtien perusteella pelejä on ostanutkaan. Ei varmaan kukaan jäisi kaipaamaan jos mahdollisuus antaa peleille pisteitä katoaisi PS storesta joku päivä.

Joillakin sivustoilla, jotka tarjoavat arvostelumahdollisuuden on sellainen "Looking forward to this"/"Not interested" -systeemi vielä julkaisemattomista tuotteista. Tosin se ei toimisi tuolla Storessa, koska kukapa ei odottaisi innolla peliä, jos kerta on sen ennakkovarannut.

Ja ei tämä ole mitenkään Pleikkarin ongelma, vaan muistaakseni myös Xboxin kauppa mahdollistaa tällaisen vastaavan kikkailun.
 
Tuolla arvosanalla lähinnä viestitään omalle kaverilistalle missä mennään. Hypemittari ennen julkaisua, arvosana sen jälkeen. Miten vain haluaa sen antaa.
 
Tuli Täällä perseiltyä ja sain siitä täysin ansaitsemani bannit.. Meni vaan kuppi nurin(muutama olut, juoni paljastukset ja soppa oli valmis), kun itselle odotetuin peli oli juoneltaan kustu(Ei siis ärtymykseni johtunut naishahmoista, vähemmistöistä yms).. Mutta, ei siitä sen enempää.. Pahoittelen, jos joltain peli ilon vein.. Ei tule toistumaan, nöyrin anteeksipyyntö vielä..
 
Tuolla arvosanalla lähinnä viestitään omalle kaverilistalle missä mennään. Hypemittari ennen julkaisua, arvosana sen jälkeen. Miten vain haluaa sen antaa.

Jos hypemittari nollattaisiin pelin tullessa ulos, tuo olisi ihan jees. Mutta otaksun, ettei nollata, joten tuo on molempien tehokonsoleiden kohdalla vähintäänkin arvostelujen fiksausta.
 
Joo ei tarvii arvioita hyväksyä, kun vasta pelin pelin julkaisun jälkeen. Eipä tuo mikään hypemittari ole vaan tarkoitus antaa jotain suuntaa siitä kuinka pidetty peli on ollut. Vielä, kun tuo toimisi niin, että vasta läpäisyn jälkeen tai useamman tunnin pelaamisen jälkeen sallittaisiin arvio niin olisi paras.
 
Piti se sentään ennakkotilata.. Digitaalisena .saa sitten antaa rehellisen arvosanan saatana...Ja sitä muuten tulee, jos huhut pitää paikkansa..
 
En edes viitsi mennä lukemaan twitter kommentteja, mutta voin vain kuvitella minkälainen paskamyrsky siellä tulee taas olemaan, kun pleikkarin twitter mainostaa, että nyt saadaan niinkin mullistava asia kuin hyppynappi :D
Vanha koira ei välttämättä opi uusia temppuja, mutta tuhma koira ilmeisesti oppii... Ehkä välillä liikaakin...
 
Kova on kyllä ulina tätä peliä kohtaan internetissä, veikkaanpa että kun peli on ulkona ja pöly laskeutuu niin aika moni joutuu nielemään sanansa.
Mitä hyppyyn tulee niin se on aivan toivottu uudistus ja turha tuota ominaisuutta on vähätellä, tuo puuttuu nykyään yllättävän monesta pelistä.
 
Kova on kyllä ulina tätä peliä kohtaan internetissä, veikkaanpa että kun peli on ulkona ja pöly laskeutuu niin aika moni joutuu nielemään sanansa.
Mitä hyppyyn tulee niin se on aivan toivottu uudistus ja turha tuota ominaisuutta on vähätellä, tuo puuttuu nykyään yllättävän monesta pelistä.
Itse en epäile hetkeäkään etteikö tässä paskamyrskyssä ole jälleen suurimmalta osin kyse siitä, että Sonyn huipputason exclut nyt vain aiheuttavat paljon kateellisuutta ja ne saavat yksinoikeusleimansa takia paljon helpommin kritiikkiä kuin joku 3rd party peli heti kun siihen vain tilaisuus siunaantuu.

Itselläni on hyvin vielä muistissa God of Warin cuck/kävelysimulaattorin leima, Spider-Manin puddlegate, Death Strandingin epäpelimäisyys ja nyt viimeisimpänä tämä TLOU2-keissi. Ja näitä esimerkkejähän löytyy vielä lisää jos oikein muistelee.

Vähemmän yllättäen noidenkin pelien kohdalla se kritiikki hiljeni, kun ihmiset oikeasti saivat sen koko pelin käsiinsä eikä tarvinnut enää muodostaa mielipidettä johonkin asiaan täysin vajavaisen kontekstin perusteella.

En edes viitsi mennä lukemaan twitter kommentteja, mutta voin vain kuvitella minkälainen paskamyrsky siellä tulee taas olemaan, kun pleikkarin twitter mainostaa, että nyt saadaan niinkin mullistava asia kuin hyppynappi :D
Omituista jos näin on, kun aika paljon näitä muitakin uusia mekaniikkoja on jo mainostettu ja näytettykin (ryömiminen, dodge-näppäin ja köydellä kiipeily korkeisiin paikkoihin) mitä ei edellisessä pelissä ollut.
 
Kova on kyllä ulina tätä peliä kohtaan internetissä, veikkaanpa että kun peli on ulkona ja pöly laskeutuu niin aika moni joutuu nielemään sanansa.
Mitä hyppyyn tulee niin se on aivan toivottu uudistus ja turha tuota ominaisuutta on vähätellä, tuo puuttuu nykyään yllättävän monesta pelistä.

Jep, fysiikkapohjainen hyppy pitäisi olla kaikissa ukkelipeleissä pakollinen, jolloin kentissä ei voi olla näkymättömiä seiniä. Meikäläiseltä rapisee aina paljon miinuspisteitä, kun muuten mahtavilla taidoilla varustettu pelihahmo ei kykenekkään ylittämään polvenkorkuista estettä. esim HZD:lle iso plussa fysiikkapohjaisesta hyppyominsisuudesta. Pelaaja pääsee sinä pomppimaan vuoristossa ja muualla sellaisiin paikkoihin, joihin ei välttämättä olisi mitään asiaa (onnistuin pomppimaan ennen tarinan sallimaa kohtaa areenalle ja peli meni "rikki" :D ), vaikka pelihahmo ei ollutkaan muuten kummoinen kiipeilijä. Tuokin pieni ominaisuus tuo paljon vapautta pelaamiseen.
 
Mitä hyppyyn tulee niin se on aivan toivottu uudistus ja turha tuota ominaisuutta on vähätellä, tuo puuttuu nykyään yllättävän monesta pelistä.
Vuosi on 1992. Ultima VII: The Black Gate julkaistaan. Internet on vielä melko kirjaimellisesti lapsenkengissään, mutta silti jotkut ulisevat, kun Avatar ei osaa hyppiä.

Aikaa kuluu, ja vuonna 1994 Ultima VIII: Pagan julkaistaan. Yhtenä mullistavana pelimekaanisena uudistuksena Avatar osaakin hypätä! Paitsi että se on toteutettu julkaisuversiossa ihan päin persettä, ja jengi itkee, kun hahmo loikkiikin suoraan surman suuhun yksinkertaisissakin kohdissa. Lopulta saadaan päivitys, jossa Avatar pomppaa juuri sinne, mihin hiiren kursori osoittaa. Se on liian vähän ja liian myöhään. Ultima VIII painuu historiaan yhtenä pelisarjan huonoimmista osista...

Joten älkää nyt !"#€% viitsikö tehdä jostain yksittäisestä jutusta jotain suurta numeroa ja sanoa, että "nykyään" se puuttuu. :D
 
Paitsi että se on toteutettu julkaisuversiossa ihan päin persettä, ja jengi itkee, kun hahmo loikkiikin suoraan surman suuhun yksinkertaisissakin kohdissa.
Jostain syystä mulla tuli tästä Uncharted pelit mieleen :D

Toivottavasti on tässä toteutettu paremmin, eikä tule noita turhauttavia kuolemia kauheasti.
 
Ylös Bottom