Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Muutama tehtävää ja Michigan olis tehty. Huh tässä on kyllä pelattavaa jos haluaa kaikki sivutehtävätkin tehdä. Kannattaako käydä jokaisesta Michiganin mapista keräämässä kaikki trailerit ja käydä myymässä niitä?
Ei, rahaa alkaa tehtävistä saamaan esim Venäjällä siihen malliin, ettei maksa vaivaa 5-7 tonnin kärryjä raahailla.
 
Ei, rahaa alkaa tehtävistä saamaan esim Venäjällä siihen malliin, ettei maksa vaivaa 5-7 tonnin kärryjä raahailla.
Ok kiitos. Hyvä niin. Tällä hetkellä ei ole yhtään rahaa. Silti mietin että olis liian työlästä sieltä ne kaikki keräillä. Mutta joo, jätetään ne paikoilleen jos myöhemmin tulee rahaa enemmän


Kiva juttu että peli myy ja saanut ihan hyviä arvosteluita. Saatetaan joskus nähdä taas jatko-osa. Mietinkin tässä että tämäkin jo niin hieno että millainen peli mahtaa ps5:lla olla sitten aikoinaan tulossa
 
Nyt on myös Venäjä valmis päätehtävien osalta, yhteen mappiin jäi pari taskia vielä. Michigan aikalailla myös valmis. Noita aika haasteita en tule tekemään, enkä edes koittamaan. Ei kiinnosta sellanen.

Alaska siis jäljellä ja olen jättänyt viimeiseksi, koska vaikka talvi ihminen olenkin niin peleissä vihaan lunta. Joten Alaska on aika luotaan työntävä tällä hetkellä.

Tähän asti pelissä ärsyttänyt nyt vähän se miten helppo se on. Polttoaineen kanssa ei ole ikinä ongelmia, eikä kärryjä tarvii raahailla minnekään. Sen kanssa ei ole muutenkaan pulaa, mutta trailer storet vielä helpottaa asiaa. Typerää et niissä on aina täysi kuorma päällä ja saat saman rahan aina kun myyt kärryn/auton/upgraden. Täytyis olla käytetyn hinta.

Muutoin olen kyllä pelistä nauttinut. Tosin esim koko venäjän mappi meni läpi modi autoilla. Esim Ural next on ihan huikea, kun yhdeksän vaihdetta automaatissa ja lukot/AWD kiinteät. Menee automaatilla kaikkialle ja aivan älyttömän nopeasti.
 
Kai se pelaajasta kiinni on miten pelin mekaanikoita käyttää, tätäkin peliä voi lopulta pelata aika monella tavalla. Voi joko tehdä omia sääntöjä tai vaikka hyödyntää kaikkia mahdollisia keinoja. Tai sitten siltä väliltä.

Toki olisi toivottavaa, että esim. trailerien myyntihinnan laittavat fiksummaksi.

Itse olen käyttänyt vain löydettyjä trailereita ja olen mennyt noilla alun heikkomilla autoilla. Kaipa sitä voisi traileri storeakin ruveta hyödyntämään, ainakin satunnaisesti.
 
Kai se pelaajasta kiinni on miten pelin mekaanikoita käyttää, tätäkin peliä voi lopulta pelata aika monella tavalla. Voi joko tehdä omia sääntöjä tai vaikka hyödyntää kaikkia mahdollisia keinoja. Tai sitten siltä väliltä.

Toki olisi toivottavaa, että esim. trailerien myyntihinnan laittavat fiksummaksi.

Itse olen käyttänyt vain löydettyjä trailereita ja olen mennyt noilla alun heikkomilla autoilla. Kaipa sitä voisi traileri storeakin ruveta hyödyntämään, ainakin satunnaisesti.
Toki voi, mutta en mä ole ikinä missään pelissä kyennyt tahallaan alkaa vaikeuttamaan jos peli tarjoaa helpomman tavan.

Tässä jonkun verran ajellut highway rekalla puhtaasti siksi et on hauskaa. Mut jos trailer storesta saa bensaa ni kyl mä sitä otan.

Jos joskus se hc mode tulee, niin aloitan uuden saven.
 
Toki voi, mutta en mä ole ikinä missään pelissä kyennyt tahallaan alkaa vaikeuttamaan jos peli tarjoaa helpomman tavan.

Tässä jonkun verran ajellut highway rekalla puhtaasti siksi et on hauskaa. Mut jos trailer storesta saa bensaa ni kyl mä sitä otan.

Jos joskus se hc mode tulee, niin aloitan uuden saven.

Kuinka paljon modit helpottaa? Jos paljon hyötyä, niin eihän niitä kannata käyttää.
 
Kuinka paljon modit helpottaa? Jos paljon hyötyä, niin eihän niitä kannata käyttää.
Riippuu mitä käyttää. Kyllähän siellä osa on sellaisia ettei tarvi mistään välittää. Itse lähinnä käytän modeja jotka tuo realistisuutta. Esim vahvemmat nosturit, tai joihinkin autoihin lisää osia kiinnitettäväksi jne. Ja sellanen missä saan nosturin auton taakse.

Eniten ärsyttää kun moni olisi todella hyvä modi, mutta sit vedetään polttoainesäiliö 1500 litraan, niin ei paljon nappaa sellasia käyttää.
Tuo Ural millä nyt pääasiassa ajellut, niin ei ole sen helpompi auto kuin mikään vastaava vakiokaan kun mennään vaikeissa paikoissa. Mutta asfaltilla ja kovalla maalla on vaihdelaatikon ansiosta paljon mukavampi ajella.

Ja sit scout autot mitä käytän on nimenomaan oikean elämän maastureita, eli oikeasti huonoja autoja verrattuna niihin 6x6 8x8 scoutteihin.
 
"Taisi vaatia kaksi puuta per silta, joten ekan purin jälkeen pakkaa nosturissa roikkuva puu myös kärryyn.
Tosin tuon tehtäväsi tekemiseen riittää kun avaat edes yhden sillan (Kaksi puuta), joten avaa se lähin jos teet vaan sen.
Sit ku on puu kyydissä ni ajat niiden siltojen alkupäähän. Siinä on se purkualue. Siitä saa tehtävän aktiiviseksi ja sit purat heti ja silta rakentuu"

Näin juuri toiminut, mutta sitä purkualuetta ei vain löydy? Minkään sillan kohdalla ei ole aktiivista purkualuetta? Olisiko vielä jelppiä, kiitos
 
Näin juuri toiminut, mutta sitä purkualuetta ei vain löydy? Minkään sillan kohdalla ei ole aktiivista purkualuetta? Olisiko vielä jelppiä, kiitos
Kun menet karttaan, sieltä task välilehteen. Siellä on ne taskit listattuna. Se aktivointi paikka saattoi olla jonkun talon pihallakin. Ristinäppäimillä kun selailee niin näyttää samalla kartalla sen oikean paikan.

Edit: ja noiden taskien nimet on:
Corporate Expansion
Bridge the Gap
Tough Negotions

Ja toi alin tais olla se mikä oli lähimpänä sitä paikkaa mihin ne kamat sit viedään.
 
Viimeksi muokattu:
Task välilehti minulla tyhjä
Sitten tuo vaatinee päätehtävävien tekemistä, jotta nuo aukeaa.
Onhan kartta aukaistu jotta nuo taskit edes tulee esiin.

Edit: tässä vihreällä kahden aktivointi paikat ja punaisella sen jälkeen tulevat purkupaikat.
0973490C-D9BD-49FD-9618-472D91C42EF4.jpeg
Kuva jostain random youtube videolta.

Jos noissa ei ole tuota aktivointipaikkaa edes kun ajat sinne, niin sit täytyy tehdää päätehtäviä (contracts) pidemmälle.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti. Kaikki muut tehtävät tehty. Jotain tässä on, kun esim en saa muitakaan siltoja korjattu tai poistettua tieltä kivikasoja. Kartassa siis ei näkyisi kaikki..
 
Kiitti. Kaikki muut tehtävät tehty. Jotain tässä on, kun esim en saa muitakaan siltoja korjattu tai poistettua tieltä kivikasoja. Kartassa siis ei näkyisi kaikki..

Ei siis ole ennen sitä siltaa (pitkästi ennen, ei vieressä) niitä paikkoja mistä voi hyväksyä tehtävän?
 
Tarkistin vielä pelin asetukset, että josko jokin asetus olisi poissa päältä. Ja kappas vaan, Game/Tutorial-asetuksessa (Peli/Testi) oli valittuna Skip tutorial (jätä Testi väliin). Luulin käyneeni testiosuuden läpi eikä mikään osoittanut sen olevan kesken. Valitsin siis Skip tutorial ja kaikki ilmestyi kartalle.
 
Tarkistin vielä pelin asetukset, että josko jokin asetus olisi poissa päältä. Ja kappas vaan, Game/Tutorial-asetuksessa (Peli/Testi) oli valittuna Skip tutorial (jätä Testi väliin). Luulin käyneeni testiosuuden läpi eikä mikään osoittanut sen olevan kesken. Valitsin siis Skip tutorial ja kaikki ilmestyi kartalle.
Aika pitkälle olet pelissä päässyt ilman mitään rakentelua. :D
 
joo vähän liijan helppo kun pääsee sisään, esim nosturia ei tarvitse käytännössä ollenkaan. tosin ite käyttäny mm siihen että tehny isompia kuormia. toinen on se että tehtävän jälkeen ei tarvii ajaa takas vaan voi siirtyy auton kans takasin tallille. ihan aivovammasta että tääki saatu näin casuaaliksi, olisin ihan hyvin voinut odottaa pari kk julkaisua että saavat hc:n ja modit myös konsolille.
niin ja tosiaan, itse pelaan roolipelinä tätä ja se tuo tiettyjä plussia ja fiilistä pelaamiseen.
 
vaikka toi tarvike/öljynporaus aihe on ihan toimiva niin kyllä mä vähän jään kaipaamaan sitä puun ajoa uralilla.
 
Ylös Bottom