Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi

Mutta kenellä tahansa ei ole tarjota historiaa oikein menneistä huhuista. Se on fakta, että tällä kaverilla on oikeita lähteitä, varsinkin PS puolelta.

Toisaalta kaverilla on myös täysin vihkoon menneitä huhuja. Missään tapauksessa ei voida puhua "kenestä tahansa" tai "fanipojasta".
Haulikolla kun ampuu niin johonki aina osuu. Nämä internet-persoonat ja heidän lähteensä kannattaa jättää omaa arvoonsa. Sitten kun alkaa tulemaa vastaavaa tietoa itse pelistudioilta niin voidaan huolestua.

Kyllä tästä olis jo paljon virallista juttua näin lähellä julkasua, eihän siihen ole kuin muutama kuukausi.

Iha sama pätee boksiinki, ei kaikkea insider sources -huhua kannata uskoa.
 
Tällä hinnalla Microsoft astuisi samaan miinaan kuin vuonna 2002 tullessaan Eurooppaan. Joutuivat nopeasti tiputtamaan hintaa jo muutaman kuukauden jälkeen.
Ei tässä tarvitse meedio olla, että näkee saman "miinan" myös Sonyn vieressä. Itse olen varautunut 599€ hintaan aina speksien julkaisusta asti, molempien koneiden osalta. Kaikki sen alle on bonusta. Olen tyytyväinen, että rauta vakuuttaa aivan eri tavalla nyt kuin Onen ja PS4 kohdalla.

Aivan selvä että molemmilla on painetta nostaa lähtöhintaa tässä sukupolvessa. Arvaukseni on, että myös tästä syystä ei hintoja olla vielä kuultu. Kumpikaan ei halua sanoa ensin 599€, ja ottaa isointa vahinkoa hinnasta kontolleen.

No ainakin ResetEran kollegat antoivat kenkää, joten siitä voi päätellä minkälaisesta lähteestä oli kysymys.
Pystytkö linkkaamaan Reseteraan missä tästä "kenkimisestä" on puhuttu? En löydä itse alkulähteelle. Pelkästään jotain todella epämääräisiä toisenkäden lähteitä. Enkä siis kyseenalaista potkimista lähinnä olosuhteita. Ja sinulla tuntuu olevan asiasta vahva näkemys, joten kiitos jo etukäteen.

E:
Kyllä tästä olis jo paljon virallista juttua näin lähellä julkasua, eihän siihen ole kuin muutama kuukausi.

Villagen julkaisuun on olettavasti vielä reilu vuosi, joten en pitäisi mitenkään ihmeellisenä, että se ei vielä täysin optimaalisesti pyörisi. Kuten DuskGolemkin sanoo niin tilanne on varmasti eri kun peli julkaistaan. Sen verran hyvä moottori siellä on pohjalla.
 
Viimeksi muokattu:
Haulikolla kun ampuu niin johonki aina osuu. Nämä internet-persoonat ja heidän lähteensä kannattaa jättää omaa arvoonsa. Sitten kun alkaa tulemaa vastaavaa tietoa itse pelistudioilta niin voidaan huolestua.

Kyllä tästä olis jo paljon virallista juttua näin lähellä julkasua, eihän siihen ole kuin muutama kuukausi.

Iha sama pätee boksiinki, ei kaikkea insider sources -huhua kannata uskoa.
Ihan oikeasti jäät odottamaan jotain virallisia juttuja pyörimisongelmista pelistudioilta? Kun hieman mietit asiaa, niin eihän näitä tule, eikä oikein voi tullakkaan. Kyllä ne vuodot nimenomaan on aina näistä asioista epävirallisia, kun joku työntekijä paljastaa. Vai oletko usein nähnyt virallista juttua 3rd-partyltä, joissa ilmoitetaan pyörimisongelmista? Eihän ne ole ongelmia vaan ns. "Cinematic experience"-tyyppisiä tarkoitettuja juttuja ;)

Jokainen toki voi uskoa tai olla uskomatta twiittejä,siihen en ota kantaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tässä tarvitse meedio olla, että näkee saman "miinan" myös Sonyn vieressä. Itse olen varautunut 599€ hintaan aina speksien julkaisusta asti, molempien koneiden osalta. Kaikki sen alle on bonusta. Olen tyytyväinen, että rauta vakuuttaa aivan eri tavalla nyt kuin Onen ja PS4 kohdalla.

Hintapaineita on varmasti molemmilla, mutta Sonylla vahva markkina-asema Euroopassa antaa jonkinlaista selkänojaa. Microsofftilla tilanne on heikompi, erityisesti nyt kun tärkeä julkaisupeli siirtyy tulevaisuuteen. Veikkaisin tuossa 549-599 € tilanteessa hinnanalennusta vielä kevään aikana.

Pystytkö linkkaamaan Reseteraan missä tästä "kenkimisestä" on puhuttu? En löydä itse alkulähteelle. Pelkästään jotain todella epämääräisiä toisenkäden lähteitä. Enkä siis kyseenalaista potkimista lähinnä olosuhteita. Ja sinulla tuntuu olevan asiasta vahva näkemys, joten kiitos jo etukäteen.

Samoilla lähteillä mennään kuin siellä. ResetErassa ovat sulkeneet kyseiset ketjut.

 
Ihan oikeasti jäät odottamaan jotain virallisia juttuja pyörimisongelmista pelistudioilta? Kun hieman mietit asiaa, niin eihän näitä tule, eikä oikein voi tullakkaan. Kyllä ne vuodot nimenomaan on aina näistä asioista epävirallisia, kun joku työntekijä paljastaa. Vai oletko usein nähnyt virallista juttua 3rd-partyltä, joissa ilmoitetaan pyörimisongelmista? Eihän ne ole ongelmia vaan ns. "Cinematic experience"-tyyppisiä tarkoitettuja juttuja ;)

Jokainen toki voi uskoa tai olla uskomatta twiittejä,siihen en ota kantaa.
Näh, en minä mitää odottele ja niiku sanoit niin harvemmin mitään virallista ainakaa isommilta julkaisijoilta tule. Pointtina vaan oli että miksi ylipäätään uskoa näitä insider infoja lainkaan.
 
Samoilla lähteillä mennään kuin siellä. ResetErassa ovat sulkeneet kyseiset ketjut.


Tämä on hyvä esimerkki toisenkäden lähteestä. Jos DuskGolem on tässä vähän ohkaisella, niin tuo linkki on sitä vielä huomattavasti enemmän. Hämäriä linkkejä kuviin foorumipostauksista(!), joissa ei edes kirjoittajan nimimerkki näy. Hutulla olisi joku termi mielessä tällaisille lähteille.
 
Tämä on hyvä esimerkki toisenkäden lähteestä. Jos DuskGolem on tässä vähän ohkaisella, niin tuo linkki on sitä vielä huomattavasti enemmän. Hämäriä linkkejä kuviin foorumipostauksista(!), joissa ei edes kirjoittajan nimimerkki näy. Hutulla olisi joku termi mielessä tällaisille lähteille.

Voit toki painia tämä asian kanssa, mutta jokatapauksessa moderaattorin ura on hänen kohdallaan taakse jäänyttä elämää.
 
Näh, en minä mitää odottele ja niiku sanoit niin harvemmin mitään virallista ainakaa isommilta julkaisijoilta tule. Pointtina vaan oli että miksi ylipäätään uskoa näitä insider infoja lainkaan.
Siihen asti kun saadaan konsolit omaan näppiin ja DF:fältä kunnon arviot nettiin, niin meillä ei valitettavasti ole oikein muuta kuin nämä "insiderien" huhuilut. Tuskaa lisää, että laitteiden julkaisuun pitäisi olla muutama hassu kuukausi, mutta aika paljon kysymysmerkkejä leijuu vielä ilmassa.
 
Hintapaineita on varmasti molemmilla, mutta Sonylla vahva markkina-asema Euroopassa antaa jonkinlaista selkänojaa. Microsofftilla tilanne on heikompi, erityisesti nyt kun tärkeä julkaisupeli siirtyy tulevaisuuteen. Veikkaisin tuossa 549-599 € tilanteessa hinnanalennusta vielä kevään aikana.



Samoilla lähteillä mennään kuin siellä. ResetErassa ovat sulkeneet kyseiset ketjut.


Nyt on suuri tiedonlähde! Kaksi päivää sitten julkaistu artikkeli ja peräti 18 katselukertaa, wow! :eek: Ei haluttu uutisessa vahingossakaan mainita, että Dusk Golemilla on ollut myös paikkaansa pitäviä huhuja.
 
Siihen asti kun saadaan konsolit omaan näppiin ja DF:fältä kunnon arviot nettiin, niin meillä ei valitettavasti ole oikein muuta kuin nämä "insiderien" huhuilut. Tuskaa lisää, että laitteiden julkaisuun pitäisi olla muutama hassu kuukausi, mutta aika paljon kysymysmerkkejä leijuu vielä ilmassa.
Näinhän se on juu. Sais nyt Microsoft ja Sony oikeasti pistää hulinaks seuraavis esittelyis. Ei enää cgi-trailereita kummaltakaa vaa nyt sitä oikeaa aitoa kuvaa: "tätä tulette saamaan, tässä on boksin vahvuudet, tässä pleikan"
 
Voit toki painia tämä asian kanssa, mutta jokatapauksessa moderaattorin ura on hänen kohdallaan taakse jäänyttä elämää.
Huoh, tätä en toki ole missään kieltänytkään. Lähinnä tapa kritisoida jotain lähdettä vielä heikommalla lähteellä naurattaa.

Dusk Golem kertoo muuten aivan eri tarinaa miksi ei enää ole modena Reseterassa. Kolikon kaksi puolta jne. Voipi hyvinkin toki olla kasvojenpesu yritys DuskGolemin puolelta.
 
Kyllähän tuota sais jo pikku hiljaa MS ja Sony lyödä ne loput kortit pöytään, alkaa jo hype laskea, kun molemmat venkoilee. Hinta, julkaisupäivä, käyttis, jne ja tottakai ne pelit ja kunnon pelikuvat niistä peleistä mitä julkaisussa pelataan.
 
Kyllähän tuota sais jo pikku hiljaa MS ja Sony lyödä ne loput kortit pöytään, alkaa jo hype laskea, kun molemmat venkoilee. Hinta, julkaisupäivä, käyttis, jne ja tottakai ne pelit ja kunnon pelikuvat niistä peleistä mitä julkaisussa pelataan.

Toivottavasti parin viikon sisällä ollaan ainakin osin viisaampia näiden suhteen. Siitä ennakkotilaukset virallisesti käyntiin ja täysi hype aina marraskuulle asti. Vielä ehtivät.
 
Onneksi nämä huhumyllyt sun muut arvuuttelut loppuvat muutaman kuukauden päästä. Ei näitä pitkään jaksa lueskella.
 
Mitä kaapeli netin nopeutta suosittelette mun 50megan tarjous loppuu ja pitää päivittää?

En tiedä missä ketjussa olisin kysynyt teidän suositusta mutta nextgen ja 4k suoratoisto palveluihin liittyy.
 
Täsmälleen samat fiilikset. Siksi olenkin skipannut käytännössä kaikki huhut ja niihin liittyvät spekuloinnit.
SeveriS on sanonut että markkinoinnin kannalta MS on tehnyt huippuduunia XSX:n kanssa. Olen ollut samaa mieltä ja yrittänyt pitää mielestäni vuoden 2013 ja Don Mattrickin.

Mutta pakko sanoa, että itsellä, tuttavillani ja isolla osalla internettiä laskenut hype näihin laitteisiin. Molemmilla ollut hyvä strategia ripotella tietoa ja hypeä pitkin vuotta jotta hype ei nouse liian korkeaksi ja sitten laske.

Mutta nyt tuntuu että mitään kiinnostavaa ei ole tullu 23.7. jälkeen, joka on huonompi juttu. Ollaan yli puolenvälin elokuuta eikä mitään uutta tiedetä. No joo tuli sieltä State of play, mutta oli aivan turha eventti. Kuulin että 20. päivä tulisi Xbox eventtiä, mutta onko virallinen tieto?
 
Mutta nyt tuntuu että mitään kiinnostavaa ei ole tullu 23.7. jälkeen, joka on huonompi juttu. Ollaan yli puolenvälin elokuuta eikä mitään uutta tiedetä. No joo tuli sieltä State of play, mutta oli aivan turha eventti. Kuulin että 20. päivä tulisi Xbox eventtiä, mutta onko virallinen tieto?

Huhujen mukaan seuraava Xbox Showcase -tapahtuma on siirretty syyskuuhun. Ehkä me silti kuulemme jotain Xbox-uutisia Gamescomin aikana eli 27.8-30.8 välisenä aikana?
 
Ylös Bottom