Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Itekin gigantin jonoon pääsin, näin lukee alla:

Viesti viimeksi päivitetty: 8.05


Valitettavasti Playstation 5 erä, jonka myynti alkoi tänään klo 9:00, on loppuunmyyty.
 
Surkuhupaisaa touhua. Gigantin ostoslinkki aukesi ehkä joskus 9.03 ja heti jonotusaikaa yli 20 min. Pari minuuttia jonossa ja tuli viesti että ennakkoerä loppuunmyyty. Siellä oli varmaan tasan 50 kpl sitten jaossa noita :D
 
Myös Prismasta loppu, pääsin koriin asti.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot 2020-11-19 at 9.10.20.png
    Screenshot 2020-11-19 at 9.10.20.png
    44,5 KB · Lukukerrat: 46
Itse sain Gigantista ostoksen tehtyä ilman jonottelua noin 9:05 eteenpäin kun F5 spämmäsi ja Paypalilla sai nopeaa maksettua. Ensi viikolla pitäisi viimeistään saapua. Jes!

Viikonloppuna sitten katsomaan pari ylimääräistä ohjainta valmiiksi jostain kivijaloista.

ps. Eka kerta kun käy onni ja onnistun ostamaan tällaisesta nopeasta rajoitetusta erästä yhtään mitään.
 
Prismasta pääsin läpi, maksu suoritettu aikaan 9.08.

Nyt enää jännätään että riittääkö sijoitus...
 
Surkuhupaisaa touhua. Gigantin ostoslinkki aukesi ehkä joskus 9.03 ja heti jonotusaikaa yli 20 min. Pari minuuttia jonossa ja tuli viesti että ennakkoerä loppuunmyyty. Siellä oli varmaan tasan 50 kpl sitten jaossa noita :D

Sama. Ei kyllä mitään mahiksia ollut. Prismakin oli ihan jumissa itellä ja tuo Cittarin lyyti kirjautuminen ei toiminut yhtään :D

Noh... täytyy kai vielä yrittää tuota gigantin tammikuun erää, jos edes pääsisi johonkin jonoon.

edit. ja perkele kun ei edes nämä konsolifin sivut toimi, ei pääse edes itkemään.
 
Sain itse kans Prismasta läpi. Niiden sisäänkirjautuminen oli aivan jumissa, mutta sieltä pystyikin ostamaan myös kirjautumatta, jonka sitten tein. Nyt sitten kai jännäämään että millaisella aikataululla tuon pääsee noutamaan.
 
gigantilla sain heti vihreän napin vaan jonoon menin jossa 4min odottelun jälkeen LOPPU

Prismassa sain koneen
 
Surkuhupaisaa touhua. Gigantin ostoslinkki aukesi ehkä joskus 9.03 ja heti jonotusaikaa yli 20 min. Pari minuuttia jonossa ja tuli viesti että ennakkoerä loppuunmyyty. Siellä oli varmaan tasan 50 kpl sitten jaossa noita :D
Mä olin kahden läppärin taktiikalla liikenteessä ja sama ilmiö, työkoneella aukesi tilauspainike klo yhdeksän reikäleipä, oma läppäri näytti vielä moneen kertaan siinä vaiheessa "tuote ei saatavilla"-painiketta vaikka F5 rumppasin jatkuvasti, samalla kun toisella kädellä esitäytin tietoja toisella koneella, Joskus 9.04 pääsin omalla koneella tilaamaan tuotetta ja jonotusaika oli samaa luokkaa. :(:mad:

Nyt täytyy toivoa vain, että Gigantin toimitusajat pitävät paremmin kutinsa kuin Maskun, tilasin sieltä sohvapöydän heinäkuussa, toimitus oli 6-8vk ja en ole saanut sohvapöytää vieläkään :D:D
 
Primasta läpi gigantin epäonnistuttua. Maksu läpi klo 9:10. Tilausvahvistus tuli ja maksu meni läpi. Uskotteko että natsaa?
 
Ylös Bottom