Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Fyysisesti kaupan ovilla jonottaessa sentään voittaa rehdisti nopein ja vahvin Harmi että netistä ostaminen oli jälleen ihan silkkaa arpapeliä. Jollain vuoronumero systeemillä olisi myynnin voinut toteuttaa kivijalassa korona-aikaankin, mutta näin tällä kertaa.
Ainakin Verkkokaupassa heinäkuun ennakkotilauksen status on "ehkä joulukuussa, ehkä huhtikuussa". Joten todellakin yritän jos on mahdollisuus saada paketti liikkeelle tällä viikolla. Ja jos nyt tosiaan nappasi niin Verkkokaupan tilaus peruutukseen ja pleikka seuraavalle. Ei tähän pelleilyyn osallistumalla evää keltään konsolia.En ymmärrä miksi jengi meni jonottelemaan ja spämmäämään f5 jos heille on muutenkin tulossa ps5 tän vuoden puolella jonkun muun kautta. Antaisivat mielummin muille mahdollisuuden saada ps5 jolle ei sitä ole vielä tulossa.
Itse olen kyllä suoraan sanoen aika helkkarin pahalla tuulella. Valmistautunut hyvin tuohon ja prisma ja cittari kaatui ja jonossa olin heti. EI auttanut. Gigantissa pääsin heti jonoon ja meni alle minuutti ja nakkas pois, sitte ei enää saanutkaan... Vituttaa. Eikä tuota enää tieten mistään saa kuukauden sisällä. Eli samoja paskoja kokemuksia kuin muillakin, saakeli...
Sanoppa muuta. Itse kans päivitin ihan tulessa ja heti kun nappi ilmestyi, pääsin jonoon, 35 min arvio ja hetkeä myöhemmin loppu kaikki.
Prisman sivu ei enää päivittynyt itselle ollenkaan, jatko vaan latausta loputtomiin kunnes sivu feilas ja lopulta, kun se päivitti, oli loppuunmyyty kaikki.
Citymarketin jonoon pääsin lopulta joskus 20 yli jatkuvan virhekooditulvan jälkeen ja sain rekisteröityä itseni, mutta ... ei oo kyllä yhtään toivoa, että vasta 20 yli rekisteröityessä olis hyvillä asemilla.
Hohhoijaa.. olikohan suomessakin auto-checkout botteja asialla vai ihanko vaan innokkaita?
Tammikuuta odottelemaan sitten, ei voi mitään. Onneks olkoon onnekkaille!