Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitäiskö mennä huuto.net ja sieltä ostaa. Järki kyllä sanoo ettei todellakaan mutta toisaalta ei sitä jaksa odottaakkaa. Varsinkaan kun ei edes tiedä kuinka kauan. Hyvä jos juhannukseen mennessä
Samaa täällä! Cittarista pääsin jo valitsemaan toimitus paikanKärkkäinen meni kokonaan ohi kun laittoivat niin aikaisin, Prisman sivun paskoivat odotetusti alleen, Citymarketin vielä odotetummin, Gigantista ei toivoakaan ja sinne meni Powerikin. Jää tämä mummo ilman konsolia nyt, onnea kaikille onnistujille.
Vähän heikolta vaikuttaa tämän päivän osalta. Eilen lähti klo 12 Elisalta, mutta sen jälkeen postin seurannassa ei ole tapahtunut mitään. No toivottavasti tulee sitten huomenna tai tulee pitkä ja hidas viikonloppu.
Jonotus tökki, mutta pääsin läpi viimein ja sähköpostiin tulleen jonovahvistuksen mukaan jonossa klo 9.09. Onkohan tuolta kukaan saanut sähköpostia, että saisi laitteen?Onko ketään saanut jo Cittarilta vahvistusviestiä? Jos ootte nii mikä kellonaika ollu vahvistuksessa?
Joo sitä lähinnä itsekin siis tässä hain, eli vahvistusta laitteesta.Jonotus tökki, mutta pääsin läpi viimein ja sähköpostiin tulleen jonovahvistuksen mukaan jonossa klo 9.09. Onkohan tuolta kukaan saanut sähköpostia, että saisi laitteen?
Mihin aikaan vahvistusviestin mukaan pääsit jonoon?Noniin kerkesin tuon kirjoittaa ja tuli samalla sähköpostia että varattu mulle ja ens viikolla infoa kuinka ostaa
9:10 oli mun aikaMihin aikaan vahvistusviestin mukaan pääsit jonoon?
Itse pääsin jonoon 9:11 ja sain vahvistuksen varauksesta hetki sitten.Mihin aikaan vahvistusviestin mukaan pääsit jonoon?