Sampo64700
New Member
Sama homma täälläkin.Itse sain myös tuosta klo 12 erästä tilattua mutta tilausvahvistuksessa ei mainita mitään päivämäärää saapumisesta saatavuus kohdassa lukee vain että Myymälän varastossa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sama homma täälläkin.Itse sain myös tuosta klo 12 erästä tilattua mutta tilausvahvistuksessa ei mainita mitään päivämäärää saapumisesta saatavuus kohdassa lukee vain että Myymälän varastossa
Missäs ennakkotilauspäivämäärässä tällä hetkellä mahdetaan mennä verkkokaupan tilausten suhteen? Terveisin 20.4. tilannut.
Älkää sitten hyvät ihmiset maksako niille trokareille senttiäkään ylimääräistä, niin pakollinen se kone ei ole että täytyy tukea kusipäiden toimintaa.
Jep, toivottavasti jää konsolit käteen ja niillä alkaa mukava palautus rumba kun ei saanukkaan myytyäTodellakin näin. Isot propsit sille hupihuutajalle, joka ketjussa aiemmin mainittiin.
Itse tilasin 17.9 n. klo 10-11 aikaan. Ei ole tullut tietoa koska saan.Missäs ennakkotilauspäivämäärässä tällä hetkellä mahdetaan mennä verkkokaupan tilausten suhteen? Terveisin 20.4. tilannut.
Gigantin toisesta erästä tuli vahvistusviesti s.postiin ja konsolit saapuu varastolle 02.12.2020 ja siitä uskoisin, että tuo 2-5 päivää ja pääsee mukaan peleille.
Jos joku jäi ilman pleikkaria, niin sieltä vaan Tori.fistä trokarilta tonnilla sais. Siellä olisi myynnissä vaikka kuinka. Ihan järjetön puuhaa, että jengi ostaa noita noin paljon vaan myydäkseen eteenpäin. Ärsyttää kaikkien niiden puolesta, jotka ihan rehdisti yritti itselleen ostaa uuden pleikkarin.
P.S. pliis älkää nyt kukaan oikeesti ostako trokarilta. Se vaan ruokkii sitä että kannattaa trokata jatkossakin.