Muke
Well-Known Member
Powerilta tilaus läpi!!!! ( Tuotteen arvioitu lähtöpäivä keskusvarastolta: 15.12.2020 )
Eikun nyt!
Onko powerissa lisäerä siis klo 11:00?
Eikun nyt!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko powerissa lisäerä siis klo 11:00?
Samoin, sain tilattua! Kiitos tiedosta!Powerissa nyt lisäerä saatavilla!
JA SE MENI LÄPI. Joulukuussa pitäisi saapua!![]()
Oli pakko tehdä tili tämän takia, KIITOS! Sain kaverille napattua, joka eilen yritti kaikista puodeista ja joutui pettymään.Powerissa nyt lisäerä saatavilla!
JA SE MENI LÄPI. Joulukuussa pitäisi saapua!![]()
Kyllä sä sen koneen saat ens viikol, eilen tuli vaan niin paljon tilauksia.Gigantin 09:03 koje ei ole vieläkään liikkunut mihinkään Toimituksen tila:Tilaus vastaanotettu
Piti kaivaa tunnus esiin vuosien takaa ihan vain tätä varten: KIITOS teille jotka kerroitte että Powerissa on pieni lisäerä. Nyt on digitaalinen versio tulossa 15.12.Oli pakko tehdä tili tämän takia, KIITOS! Sain kaverille napattua, joka eilen yritti kaikista puodeista ja joutui pettymään.
Ajattelin että kenellä riittää pokka lisätä PS5:n ostoskoriin saamisen jälkeen vielä siihen jotain muita tuotteita vaikka olis mikä alennus, niin näköjään ainakin yksi rohkea on löytynytNäytä liitetiedosto 4886
Tilasin itse klo.12 erästä, ja itsellä näyttää tilausvahvistuksessa että olisi myymälän varastossa. Saapahan nähdä mitä tarkoittaa
Sain juuri mailia Prismasta että mun PS5 on lähtenyt liikkeelle. Tilasin itse siis eilen 9.10, kirjautumatta sisään, noudolla lähi-Prismasta. Jännästi tuohonkin sai postin seurantakoodin, joten olis varmaan ollut nopeampaa vaan tilata suoraan kotiinkuljetuksella.
Kiitos tiedosta, ootko itse onnistunut saamaan hyvityksen? Jos oot, niin miten perustelit?Power-tilaajat tiedoksi: Chatin kautta saa pyydettyä gigantin tavoin 50e lahjakortin hyvityksenä toimituksen myöhästymisestä eiliseltä, kannattaa hyödyntää ennen kuin tilaukset ehtivät perille
Mistä oli peruutettu?Joku perui ja onnistuin hankkimaan! En voi sanoinkuvailla tätä tunnetta!