Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Ainakin äsken sai vielä Digital Editionia lisättyä koriin ilman erityistä kyttäämistä. Vinkkiä muille paitsi trokareille. Poistin omani vielä korista, jotta mahdollisesti joku kiinnostunut sen saa itselleen. :D
 
Jaaha.. Eli olisi siis hyvinkin mahdollista että PS5 sekä Xbox Series X kotiutuu mukavasti Jouluksi. :cool::p
 
Itsekin olin jo valmistautunut F5 rämppäämiseen 11 aikoihin, mutta kuitenkin päivittelin Powerin sivuja ihan varmuuden vuoksi, kun se klo 11 ilmoitus katosi niin oudosti. Sattumalta olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Nyt kyllä helpottaa tuon eilisen aiheuttaman vitutuksen jälkeen. :D Sitten pitäiskin peruuttaa kaikki ennakkotilaukset mitä muihin kauppoihin on laitettu sisään.
 
Näin ton Powerin viestin about 10 min. sitten. Ja tietysti nopeimmat olivat ehtineet apajille. Rämpytin kuitenkin "lisää ostoskoriin" näppäintä ja yhtäkkiä ostoskoriin ilmestyi PS5. Suoritin tilauksen ja maksun loppuun ja hämilläni ihmettelen että noinkohan 15.12. varastolta tuote lähtee.

Saattaa kylläkin joulu aiheuttaa semmosen kaaoksen, ettei tule vielä jouluksi. Miksei tohon olis voinut valita, että nouto myymälästä?
 
Sanotaanko että se ohjain oli enemmän paskat housussa hätäisesti naputeltu mukaan kun se konsolin lisäämisen jälkeen sitä tarjosi :D
 
Sain juuri mailia Prismasta että mun PS5 on lähtenyt liikkeelle. Tilasin itse siis eilen 9.10, kirjautumatta sisään, noudolla lähi-Prismasta. Jännästi tuohonkin sai postin seurantakoodin, joten olis varmaan ollut nopeampaa vaan tilata suoraan kotiinkuljetuksella.

Tuo sisäinen toimitus ainakin lähti Postin priorityllä, eli nopealla toimituksella. En tiedä olisiko normaali toimitus tullut samalla vai vähän pidemmällä viiveellä?
 
Tullut näköjään yöllä 0.19 gigantilta viesti että paketti lähtee tänään (gigantin 1. erä, 9.01 tilausvahvistus)
 
Power-tilaajat tiedoksi: Chatin kautta saa pyydettyä gigantin tavoin 50e lahjakortin hyvityksenä toimituksen myöhästymisestä eiliseltä, kannattaa hyödyntää ennen kuin tilaukset ehtivät perille
Kiitos tiedosta, ootko itse onnistunut saamaan hyvityksen? Jos oot, niin miten perustelit?
 
Ylös Bottom