Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Gigantti klo 9 ja 12
Prisma klo 9
Citymarket klo 9 (Pari tuttua jotka yritti auttaa)
Power Klo 11

Power klo 11 myös tänään.

Ei tämän enempää voi tavallinen ihminen enää tehdä. Mä en voi kilpailla jonkun bottejen kanssa.

Sama toistuu kun Prisma saa joskus lisää.

Citymarketiin verkkokauppaan yritti kerralla kuulemma kaksi miljoonaa asiakasta. Moniko näistä lienee oikea ihminen...
 
Tuohon aikaan myös tilattu, mutta minun tapauksessa ilausvahvistuksen jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Joo, sama täällä. Ei ole niin mulle viikon päälle mutta ehkä vähä periaatteesta ärsyttää jos se tulee mun jälkeen tilanneille ensin. Vaikkakin siis, tosi huippua että näinkin moni tosiaan täällä sai tilattua vielä tälle vuodelle! Ei tämä asia tässä nyt niin iso ole
 
Gigantti klo 9 ja 12
Prisma klo 9
Citymarket klo 9 (Pari tuttua jotka yritti auttaa)
Power Klo 11

Power klo 11 myös tänään.

Ei tämän enempää voi tavallinen ihminen enää tehdä. Mä en voi kilpailla jonkun bottejen kanssa.

Sama toistuu kun Prisma saa joskus lisää.

Citymarketiin verkkokauppaan yritti kerralla kuulemma kaksi miljoonaa asiakasta. Moniko näistä lienee oikea ihminen...
Mistähän tää kaks miljoonaa on revitty? Käsittääkö jokaisen refreshin?
Jos verkkokauppa.comin julkkarierä oli 140kpl, niin sanoohan sen järkikin, ettei kaikille vaan yksinkertaisesti riitä.
Boteista en tiedä, mut ongelmitta ja jonoitta onnistuin Gigantin julkkariaamun arvonnasta saamaan yhden ja 6.4. Verkkokaupasta tilaamanikin saapuu parin viikon sisään (menee kaverille). Kyllä se saatavuus siitä paranee ajan myötä, silloin on luultavasti jo sisältöäkin vähän enemmän tarjolla...
 
Gigantti klo 9 ja 12
Prisma klo 9
Citymarket klo 9 (Pari tuttua jotka yritti auttaa)
Power Klo 11

Power klo 11 myös tänään.

Ei tämän enempää voi tavallinen ihminen enää tehdä. Mä en voi kilpailla jonkun bottejen kanssa.

Sama toistuu kun Prisma saa joskus lisää.

Citymarketiin verkkokauppaan yritti kerralla kuulemma kaksi miljoonaa asiakasta. Moniko näistä lienee oikea ihminen...
Varmasti on bottejakin liikenteessä mut turha sitä on kuitenkaa yleistää et niitä olis ihan törkeesti. Aika moni tältäkin palstalta pleikan kuitenkin saanu ja itsekin onnistuin Gigantin klo 9 erästä sellasen kairaamaan ihan perus "F5 + äkänen klikki ostopainikkeesta" -taktiikalla. Nyt vaan on niin paljon väkee liikenteessä noitten muutamien pleikkojen perässä et ihan luonnollista ettei kaikki niitä saa vaikka jokaisesta paikasta yrittäisi.
 
”Lyytiin tuli ensimmäisten minuuttien aikana sivupyyntöjä samalla tahdilla, joka vastaisi kahta miljoonaa ihmistä tunnissa tulossa jonottamaan pelikonsolia” on ujosti eri kuin kaksi miljoonaa asiakasta kerralla!
 
Gigantin julkkariaamun klo 9 erästä sain ostettua laitteen, vieläkään ei minkäänlaista seurantakoodia tai lähetysilmoitusta ole tullut. Chatti sentään kertoi laitteen olevan jo matkalla...
Mulle käynyt näin usean tuotteen kohdalla. Gigantista tilattiin kaverin kanssa 12:10 ja kumpikin sai. Kaverilla lukee toimituksen kohdalla "varastossa 2.12" ja itsellä "heti varastossa". Tässä jonottelen chattiin kysyäkseen mikä on meininki.
 
Mulle käynyt näin usean tuotteen kohdalla. Gigantista tilattiin kaverin kanssa 12:10 ja kumpikin sai. Kaverilla lukee toimituksen kohdalla "varastossa 2.12" ja itsellä "heti varastossa". Tässä jonottelen chattiin kysyäkseen mikä on meininki.

Kerroppa mitä selvisi. Itselläni myös lukee että varastossa.
 
Itse pistin nyt tilaukset Verkkokauppaan niin digitaalisesta kuin asemallisesta mallista, olikos muita kauppoja jotka ottaa nyt ennakkotilauksia vastaan kuin tuo verkkokauppa? Sitten jos ja kun jostain konsolin saa niin helpollahan nuo peruuttaa sitten.
VPD.fi, konsolinet.fi ja operaattorit (esim. dna) nyt ainakin tulee mieleen.
 
Gigantilta tuli seurantakoodin kanssa mailia et lähtee 9:03 erän tilaus tulemaan
Verkkokaupasta tuli 18.8.20202 tilaukselle mailia, että " Valitettavasti sinulle ei riitä konsolia loppuvuoden erästä, joten tilauksesi toimitus siirtyy ensi vuoteen. "
Peruutan tuon, kun gigantin konsoli tulee ja se toimii.
 
Toisella foorumilla Prismasta tilanneelle oli tullut digitaaliversio levyasemallisen version sijaan, mikä on siis kämmi Prisman puolelta koska niiden piti myydä vain levyasemallisia versioita. Hieman huolestuttavaa näin itsekin Prisman tilausta odottavana o_O
 
Noniin, nyt kysyin vielä kerran ja mulle luvattu konsoli 7.12.(tilattu 12:09) Vähän kiukuttaa että joku sai aiemmin vaikka tilas myöhemmin mutta ei ole niin iso ero että kehtaa oikeasti alkaa valittamaan. Säälittää nämä kaikki asiakaspalvelijat :D muistakaa olla kilttejä ja että mikä ikinä onkin oma tilanne niin ei ole heidän syynsä!
 
Gigantti klo 9 ja 12
Prisma klo 9
Citymarket klo 9 (Pari tuttua jotka yritti auttaa)
Power Klo 11

Power klo 11 myös tänään.

Ei tämän enempää voi tavallinen ihminen enää tehdä. Mä en voi kilpailla jonkun bottejen kanssa.

Sama toistuu kun Prisma saa joskus lisää.

Citymarketiin verkkokauppaan yritti kerralla kuulemma kaksi miljoonaa asiakasta. Moniko näistä lienee oikea ihminen...
Itsekin kävin kaikissa, Loppujen lopuksi tänään sitten onnisti Powerista. Moni muukin tuttu sai joten ei niitä botteja niin paljoa voinut olla liikkeellä. Varsinkin kun oli rajoitettu 1kpl/asiakas kaikilla muilla paitsi powerilla. Muuten powerissa hoitivat asiat paljon paremmin kuin muissa kaupoissa. Kyllä tämä on vain tuurista kiinni
 
Ylös Bottom