Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Hmm.. mistä nämä ostot näkyi niin että voisi sitä kautta kokeilla latausta uudelleen.
Jotenkin hölmö systeemi ettei voisi näkyä helposti omat ostot ja sitä kautta ladata ostot uudelleen. Pelit on helppo ladata uusiksi mutta lisärit ei.
Jotkin DLC-ostokset ovat sellaisia, että ne ovat vain lisenssiavaimia, joita ei tarvitse erikseen mitenkään ladata. Varsinainen data on tullut peliin kaikille päivityksen myötä.

Eli kannattaa vaan kokeilla suoraan itse pelissä, pääseekö siihen lisäsisältöön käsiksi. Jos ei, kannattaa vielä kokeilla käyttöoikeuksien palautusta.
 
Jotkin DLC-ostokset ovat sellaisia, että ne ovat vain lisenssiavaimia, joita ei tarvitse erikseen mitenkään ladata. Varsinainen data on tullut peliin kaikille päivityksen myötä.

Eli kannattaa vaan kokeilla suoraan itse pelissä, pääseekö siihen lisäsisältöön käsiksi. Jos ei, kannattaa vielä kokeilla käyttöoikeuksien palautusta.

OK, kiitos infosta. Kokeillaan näitä..
 
Siis nyt on pakko avautua, sen verran mennyt tunteisiin. Miten toi Store on mennyt niin hemmetin hankalaksi käyttää? Ensin luulin, että kyse on vaan PS5:sen käyttiksestä, mutta myös tuo nettiselaimella avautuva Store on todella onneton räpellys. Katselin juuri äsken jotain uutta peliä mikä sinne oli juuri tullut, mutta missään ei ollut "osta" painiketta vaikka peli ilmestyi 15.12. Lisäksi pelejä ei saa järkevästi listattuna halvimmasta kalleimpaan. Ja kyllä, olen kirjautuneena tililleni ja sinne on syötetty luottokortti valmiiksi. Ennen pystyin selailemaan tosi näppärästi pelejä vaikka eri genreistä ja merkkaamaan niitä toivelistalle. Nyt sain toivelistan joten kuten pelittämään PS5:lla mutta en verkkoselaimella.

Kukakohan neropää ton Storen on viilannut tohon kuntoon. Veikkaan, että muutama euro jää saamatta, koska mullakin on jo monta kertaa pudonnut ostohousut nilkkoihin.
 
Tammiale on alkanut etuajassa, mutta kyllä nyt tekis mieli räjähtää tolle uudelle storelle kun ei sieltä löydy mitään, saatana.

Assassins Creed Valhalla -30% 49€, muut versiot -20%
Godfall -25% 60€, muut versiot -20-22%

Siinä pari mitä pisti silmään, toi Godfallin hinta kyllä pistää naurattaa.
 
Tammiale on alkanut etuajassa...
Ainakin vuodesta 2017 lähtien Storen tammiale on alkanut nimenomaan tässä pari-kolme päivää ennen jouluaattoa, ja täydennystä on tullut kahden viikon jälkeen.

Ja tarjousten etsimiseen PSPrices on edelleen mitä mainioin - varsinkin nyt, kun Store on mitä on.
 
Ainakin vuodesta 2017 lähtien Storen tammiale on alkanut nimenomaan tässä pari-kolme päivää ennen jouluaattoa, ja täydennystä on tullut kahden viikon jälkeen.

Ja tarjousten etsimiseen PSPrices on edelleen mitä mainioin - varsinkin nyt, kun Store on mitä on.

Juu tänään sen pitikin alkaa, mutta vasta puolentoista tunnin päästä laskurin mukaan joka sähköpostissa tuli :p
 
Myös Star Wars Squadrons olisi nyt 25e luokkaa. Josko kuitenkin vielä yhden prev-gen -pelin koppaisi itselle VR-joululahjaksi...
 
Sonyn sähköpostista: "Etsitkö uutta pelattavaa? Ostosten tekeminen PS Storesta on PS5-konsolilla erittäin vaivatonta – salamannopea selaaminen ja älykäs suunnittelu tekevät täydellisen pelin löytämisestä helppoa."

:D

Onhan PS Storessa hyvä pohja PS5:lla, sen lisäksi se on nopea ja sulava, sekä on siinä jotain uusia hyviä ominaisuuksia. Se peruskäyttö ja pelien sekä alennuskampanjoiden löytäminen ei vain ole vielä hyvällä tasolla.

Haiskahtaa vähän siltä, että on tarkoitus pitää vain PS5 pelejä enemmän esillä lisätäkseen niiden myyntiä ja vanhemmat pelit enemmän piilossa PS5:sen storessa. Ei mielestäni ihan kuluttajalähtökohtainen ratkaisu vaan enemmän vain sitä perus Sonya.
 
No nyt oli sentään ilmestynyt tammialesta kätevä linkki PS Storeen. Eikä enää ilmeisesti ole tuurista kiinni ilmestyykö se näkyviin, kuten Black Fridayn aikana.
 
Ostin Valhallan ja Immortalsin täyteen hintaan vain muutama päivä sitten PS5:lle, ja nyt toisesta -30€ ja toisesta -20€. Jenkeissä ainakin tarjottu hintaerotusta takaisin jos ostoksesta on kulunut alle 7 päivää, mutta Suomen tukeen kun juuri soitin, ei samaa tarjottu.

Ja siis, en ole mitenkään kamalan pettynyt tai edes itse miettinyt tätä vaihtoehtoa, ennen kuin joku minulle kertoi sen olevan jotain mitä tehdään.
 
Viimeksi muokattu:
Ostin Valhallan ja Immortalsin täyteen hintaan vain muutama päivä sitten PS5:lle, ja nyt toisesta -30€ ja toisesta -20€. Jenkeissä ainakin tarjottu hintaerotusta takaisin jos ostoksesta on kulunut alle 7 päivää, mutta Suomen tukeen kun juuri soitin, ei samaa tarjottu.

Ja siis, en ole mitenkään kamalan pettynyt tai edes itse miettinyt tätä vaihtoehtoa, ennen kuin joku minulle kertoi sen olevan jotain mitä tehdään.
Tästä oppii sen, että kannattaa hieman odottaa näiden uutuuspelien kanssa. Ja tuota odottamista täytyy korostaa vielä, jos tietää että jotain alennuksia on lähi viikkoina tulossa esim. joulun välipäivät ja black friday. Itsekkin tuon olen oppinut kantapään kautta. Välillä toki on niin suuri uuden pelin himo, että alennuksista viis veisaan. :D
 
Joo samanlainen tilanne kävi itsellä kun ostin uusiman laajennuksen FF XIV pleikalle, maksoin täyden hinnan eikä tullut mieleenkään että se voisi olla alessa. Nyt sitten -50%
 
Jäänyt näitä PS-pelikoodeja roikkumaan. En takaa, että kaikki toimii. Arvostan jos kerrotte jos/kun lunastatte:


  • World of Warriors - 3MA5-AFN8-FPFM
  • GIGA WRECKER ALT - RXFC-FANH-L5FK
  • Trover Saves the Universe - P3DM-7HNC-D6GJ
  • Ready Set Heroes - B586-M9NE-825F
  • Townsmen – A Kingdom Rebuilt - R5HT-PJND-G2EF
  • MLB The Show 2020 - 328H-7RN2-FD23
  • Little Big Workshop - 85AF-8DN6-K64A
  • Neighbours back From Hell - 65L3-DGNF-G886
  • HyperBrawl Tournament - HFJJ-XHNK-2P5B ja 8AXA-XXNL-X3M7
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom