Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Tänne osui myös levyasemallinen, mutta Gigantista ostettu pöjöttää jo tuossa subbarin päällä. Tuosta yksi potentiaalinen vapautuu tulevaisuudessa.
 
Taisi siis mennä Prisman arvonta mun osalta sivusuun, kun ei ole sähköpostia tullut... Ei auta kuin odotella omaa vuoroa. On mulla toisaalta backlogissa odottelemassa vielä useampi Switchin ja jopa 3DS:kin peli. Ehkä siis jotenkuten selviän.:p
 
Täällä sain digiversion minkä ensin halusinkin, asemallinen löytyy jo ja piti vaihtaa veljen kanssa, mutta kauhea työmaa ladata noi ps5 pelit uudestaan eli hän saa tyytyä nyt digiin ellei anna paria päivää aikaa laittaa kuntoon digiä, koska haluan pelata.
 
Näytä liitetiedosto 6132


Hobbyhall osaa ainakin hinnoitella tuotteen niin ettei pääse loppumaan varastosta. Tää taitaakin olla ainoa toivo saada konsoli ennen kesää.
Hintaero kuitenkin näiden välillä vain 53 euroa, joten jos täältä päätyy ostamaan (älkää nyt ihmeessä sitä tehkö!) niin digiversiota ei kannata mielestäni edes harkita. Prosentuaalisestikin paljon pienempi lisä itse konsolin hintaan kuin se 100 euroa, joka hintaero on oikeissa kaupoissa.
 
Melkoisen hinnan on Hobby Hall kyllä paukkauttanut. Hobby Hall siirtyi Virolais omistukseen tuossa joku aika sitten ja sen jälkeen on ollut ongelmia myös toimituksissa ja rahanpalautuksissa. Onneksi saa huomenna 10:30 jälkeen hakea levyasemallisen konsolin Citymarketista hintaan 529€, oishan se melkoinen katastrofi ollut jos Suomen kaupat ois myös lätkinyt 1000€ hintaa. Näytönohjaimien hinnoissa noin on käynyt, mutta se johtuu lähinnä siitä että korttien valmistajat voi määritellä omat hintansa.
 
Taisi siis mennä Prisman arvonta mun osalta sivusuun, kun ei ole sähköpostia tullut... Ei auta kuin odotella omaa vuoroa. On mulla toisaalta backlogissa odottelemassa vielä useampi Switchin ja jopa 3DS:kin peli. Ehkä siis jotenkuten selviän.:p
Alkuviikon aikana lähettelee. Jos tänään ei tuu nii sitte alkaa olla peli menetetty.
 
Minäkin vasta viimeisen kuukauden aikana heräsin tähän ps5:sen hankkimiseen. Pikkaisen epäreilua että tällainen matti myöhäinen saa konsolin ja osa syksyllä tilanneista vielä odottaa omaansa. Mutta otan vastaan mitä annetaan. :) Arpapeliä.
 
Verkkokaupalta tuli postia, että syyskuun 18. päivä (klo 00.42) varaamani levyasemallinen PS5 on noudettavissa tämän viikon lopussa tai viimeistään ensi viikon alussa. Tuo olikin viimeisin tekemäni varaus joka oli vireillä. Ei tarvinnut kahta kertaa kysyä kaverilta haluaako siirtyä next-geniin.
 
Täällä sain digiversion minkä ensin halusinkin, asemallinen löytyy jo ja piti vaihtaa veljen kanssa, mutta kauhea työmaa ladata noi ps5 pelit uudestaan eli hän saa tyytyä nyt digiin ellei anna paria päivää aikaa laittaa kuntoon digiä, koska haluan pelata.
Eikö pysty tekemään tiedostojen siirtoa, jos laittaa pleikat ethernet piuhalla toisiinsa kiinni?

PS4 taisi olla tuommoinen mahdollisuus, mutta onko PS5?
 
En nyt oikein ymmärtänyt mistä asiasta teit nettivinkin. Eikö korkeamman hinnan pyytäminen ole ihan normaalia liiketoimintaa vai menikö multa jotain ohi?
Törkeän lähes tuplahinnan pyytäminen ei ole normaalia, etenkin kun hinta menee yli tonnin, vaan ihan helvetin kusipäistä trokaamista ja yritys hyväksikäyttää epätoivoisia kuluttajia. En hyväksy trokaajia, vielä vähemmän hyväksyn sellaista laajalti Suomessa tunnetulta yritykseltä. Joten kyllä, kokeilin kepillä jäätä onko mitään tehtävissä asialle.
 
Viimeksi muokattu:
Törkeän lähes tuplahinnan pyytäminen ei ole normaalia, etenkin kun hinta menee yli tonnin, vaan ihan helvetin kusipäistä trokaamista ja yritys hyväksikäyttää epätoivoisia kuluttajia. En hyväksy trokaajia, vielä vähemmän hyväksyn sellaista laajalti Suomessa tunnetulta yritykseltä. Joten kyllä, kokeilin kepillä jäätä onko mitään tehtävissä asialle.
Tyhmä ei oo se joka pyytää, vaan se joka maksaa. LOL
 
Voi tätä ilon ja onnenpäivää. Viikon ollut nyt pleikkari käytössä ja tänään tuli mullekkin sitten Prismasta sähköpostia, että olen voittanut osto-oikeuden. Ensin taistellaan vaikka kuinka pitkään ilman onnea ja sitten tulee viikon sisään mahdollisuus toiseen pleikkariin. Toivottavasti joku kaveri on pleikkaria vailla, niin ei tartte passata trokarille osto-oikeutta. Itse en trokaamaan viitsi ruveta. Eipä se enää tällä hetkellä kovin kannatavaa olekkaan.
 
Ylös Bottom